Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Informacje->Róznice miedzy silnikiem s34 a s32 -hymmm?

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny
Róznice miedzy silnikiem s34 a s32 -hymmm? <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Czw 23:46, 26 Lut 2009 Temat postu: Róznice miedzy silnikiem s34 a s32 -hymmm?







Witam! Panowie chciał bym sie dowiedzieć jakie mniejwiecej były ronice miedzy siliczkami s 32 i s 34 .Wiem ze s 32 był to silnik montowany w SHL m 11 .a silnika s 34 nigdy nie montowano(powiedział mi tak jeden sprzedawca ktory wyczytał te informacje z ksiazki) Czy w silnikczek s34 da sie wmontowac flaki z s32?? Wiem takze ze te silniki rozniły sie detalami wizualnie tj wlew oleju, nie było otowru na mocowanie gazniczka i w sredoku pewnie tez..... prosił bym o jakiess info bardzo mnie to ciekawi!! POZD> Mruga Mruga Wesoly
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Pią 20:24, 27 Lut 2009 Temat postu: Re: Róznice miedzy silnikiem s34 a s32 -hymmm?







dzejkob napisał:
Czy w silnikczek s34 da sie wmontowac flaki z s32?? Wiem takze ze te silniki rozniły sie detalami wizualnie tj wlew oleju, nie było otowru na mocowanie gazniczka i w sredoku pewnie tez..... prosił bym o jakiess info bardzo mnie to ciekawi!! POZD> Mruga Mruga Wesoly

Silnik S43 był montowany w ostatnich WFM(z lat 1963-1965). Z tego co mim wiadomo flaki pasują. Silnik różnił się wizualnie głównie cylindrem i głowicą.
Powrót do góry
pawe86
PostWysłany: Sob 15:28, 28 Lut 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław

tak jak kolega napisal silniki roznily sie glowica i cylindrem, bylo to robione fabrycznie na pojemnosc 125 ale mozna zrobic 175 nawet i no i zasilane bylo gaznikiem G20 ale nie wiem czy koszem sprzegłowym sie nie różniły te silniki..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pią 19:59, 06 Mar 2009 Temat postu:







witka:) dzieki panowie za info ..szczerze rozejrzałem sie i stwrdzam to co Wy: BRACIA :PPP- s34 i s32 po jednych rodzicach. Juz zdobyłem karterki wiec nie bede kombinował z silnikiem s34:))
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Nie 14:17, 21 Cze 2009 Temat postu:







TEN SILNIK ma inna ZĘBATKA łańcuszka sprzęgłowego montowana na koszu sprzęgłowym i korbowód ma tulejkę na sworzeń 12mm ale bez problemu można rozwiercić no i jeszcze w s34 nie było nawierconego otworu w karterze na mocowanie gaźnika pegaz gm24 jakbyś załatwił sobie cylinder głowice ,zębatkę na wał zębatkę kosza sprzęgłowego i gaźnik to zrobisz z tego s32 łańcuszek sprzęgłowy jest dłuższy o 2 ogniwa w s32

Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Czw 15:41, 09 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Gumshield
PostWysłany: Sob 21:40, 22 Sty 2011 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia, choć już teraz to bliżej Puck :)

Odgrzeje kotleta.
Czy wał od S34 pasuje do S32?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motomaciey
PostWysłany: Nie 11:35, 23 Sty 2011 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grudziądz

Tak, pasuje. Nie zgodze się z wypowiedzią kolegi z przed dwóch lat, korbowody w S-34 mają taką samą główkę z tulejką pod sworzeń 15mm jak w S-32 także tłok jest charakterystyczny tylko dla tego silnika.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gumshield
PostWysłany: Nie 12:06, 23 Sty 2011 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia, choć już teraz to bliżej Puck :)

To fajnie, mam S34 w nominalnym szlifie[brakuje tylko magneta z cewkami] i chciałem go sprzedać, nie było chętnych wiec rozkładam go na części- wrzucę na allegro a wał sobie zostawię bo jest w pięknym stanie Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marcin2744
PostWysłany: Nie 14:15, 23 Sty 2011 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 02 Paź 2010
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

w moim S34 jest ''dziura'' na uchwyt do gaznika...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motomaciey
PostWysłany: Pon 13:00, 24 Sty 2011 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grudziądz

Jeżeli masz taki silnik w dobrym stanie to nie powinieneś go rozsprzedawać, w końcu nie wyszło ich tak dużo, zostaw dla przyszłych pokoleń Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gumshield
PostWysłany: Pon 13:17, 24 Sty 2011 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia, choć już teraz to bliżej Puck :)

marcin2744 napisał:
w moim S34 jest ''dziura'' na uchwyt do gaznika...


Widzialem dwa rozne kartery tego silniika.

bez otworu na śrubkę

i z otworem- taki ma moj egzemplarz.
Nie wiem czy robiono te otwory fabrycznie czy kazdy sobie.
Wg tego co zauwazylem te bez otworow maja wyzsze numery niz moj, czyli powyzej 12 tys.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
picek
PostWysłany: Pon 22:52, 24 Sty 2011 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zwoleń

Otwór był do mocowania podpórki gaźnika w S32 a w S34 nie jest on potrzebny, ale możliwe że mieli już powiercone kartery więc i pierwsze S34 mają otwory, ciekawi minie za to jak je potem zaślepiali.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gumshield
PostWysłany: Pon 23:43, 24 Sty 2011 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia, choć już teraz to bliżej Puck :)

W moim jest wkrecona śruba

Zapewne technologicznie formy karterow byly bez otworów tylko pozniej je wiercono


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
picek
PostWysłany: Wto 7:58, 25 Sty 2011 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zwoleń

Tak otwory były wiercone zależnie jaki typ silnika chciano osiągnąć. W silnikach S06 był w tym miejscu duży wkręt.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
1flamaster
PostWysłany: Nie 22:43, 27 Gru 2020 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 13 Kwi 2020
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Potrzebuje wymienić wałek zmiany biegów w swoim s32. Dostępne są do s34, ale w środku są zwężane o jeden mm. Mój jest równy na całej długości. Zastanawiam się czy ten od s34 będzie pasował.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny Strona 1 z 2

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Informacje->Róznice miedzy silnikiem s34 a s32 -hymmm?
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group