Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Informacje / Prawo->[M11] rejestracja i badanie techiczne

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny
[M11] rejestracja i badanie techiczne <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Pon 17:23, 25 Cze 2007 Temat postu: [M11] rejestracja i badanie techiczne







Chce zrobić badanie tech. czy motocykl musi mieć kierunki? jak nie to co musi mieć sprawne? lusterko jedno styknie? oprócz badania technicznego i dowodu rejestracyjnego co jest potrzebne do rejestracji? motor był wyrejestrowany w 1991
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Pon 17:33, 25 Cze 2007 Temat postu:







jezeli byl sprzedawany to chyba umowa kupna i sprzedarzy ale nie jestem pewien
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Pon 18:07, 25 Cze 2007 Temat postu:







a musi mieć kierunkowskazy czy nie??
Powrót do góry
barteq
PostWysłany: Pon 18:33, 25 Cze 2007 Temat postu:


Administrator
Administrator

Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 666
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik

musi byc wyposarzony we wszytko to co w oryginale, a poniewaz nie miały kierunkowskazów to nie musisz ich mieć, taka jest zasada dla weteranów no i oczywiście musi być sprawny,

co do rejestracji tak jak każdy pojazd, umowa kupna, dowód i badanie techniczne, jeśli motor ma więcej niż 40 lat OC jest niepotrzebne, pczytaj na mojej [link widoczny dla zalogowanych] wszystko pisze w dziale rejestracja


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doli_M11
PostWysłany: Pon 20:16, 25 Cze 2007 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1090
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

Chyba ze miałbys SHL M11 Lux 2 - w niej byly kierunki Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
barteq
PostWysłany: Pon 20:28, 25 Cze 2007 Temat postu:


Administrator
Administrator

Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 666
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik

a ciekawe kto oprócz nas to wie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Śro 9:13, 27 Cze 2007 Temat postu:







Doli_M11: a masz jej jakies zdjecia??
Powrót do góry
Doli_M11
PostWysłany: Śro 22:03, 27 Cze 2007 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1090
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

[link widoczny dla zalogowanych] stąd mam informacje Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Nie 23:36, 08 Lip 2007 Temat postu:







Zarejestrowana!!!!! Wesoly
Powrót do góry
Doli_M11
PostWysłany: Pon 0:03, 09 Lip 2007 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1090
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

Brawo Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pon 8:44, 09 Lip 2007 Temat postu:







Burza46: mozesz opisac calkowity przebieg zdarzen czyli po kolei co i jak sie dzialo? bo ja jestem przed takim manewrem i zastanawiam sie co ma byc na poczatku...
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Pon 11:45, 09 Lip 2007 Temat postu:







Więc tak kupiłem motor wyszykowałem go tak żeby jeździł i żeby elektryka działała. Pojazd był wyrejestrowany w 1992 miałem do niego dowód rejestracyjny umowę kupna sprzedaży i pojechałem na badanie techniczne które kosztowało mnie 62zł pamiętaj żeby napisali przy Badaniu technicznym dane takie jak moc, masa własna, nacisk na oś, i dopuszczalna masa całkowita na wydruku bo inaczej urząd cię wróci tak jak mnie ja chciałem normalne tablice więc wykupiłem przed rejestracją polisę OC koszt tego to 120zł złożyłem wszystko do urzędu czyli: stary dowód, polisa OC, badanie techniczne, umowa kupna sprzedaży i zapłaciłem 114 za tablice i rejestracje i mam już wszystko
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Pon 12:48, 09 Lip 2007 Temat postu:







a OC placiles na stare blachy??
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Pon 23:07, 09 Lip 2007 Temat postu:







musisz się dogadać żeby nie wpisywali nr. blach dopiero sam sobie wpiszesz po dostaniu nr. rej.
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Pon 12:34, 29 Paź 2007 Temat postu:







Witam wszystkich, Mam pytania związane z rejestracją. Wcześniej podsunął mi pomyśł barteq- chodziło o tzw zasiedzenie. bardzo dobry pomysł- za co mu dziękuję. Jednak może ktos zna inny sposób. Mam shl-kę z 1964 roku, numery ramy i silnika zgodne z tabliczką, bardzo dobry stan, kupiłem ją od drugiego własciciela bez dokumentów, który jak się okazało nie chce teraz za bardzo współpracować ( zapomniał jak nazywał się pierwszy właściciel, nie ma czasu itd). Sprawdziłem na policji- brak pojazdu o podanych cechach. Prosze o pomoc w tej kwestii, jak mam ją zarejestrować Niepewny
dzięki i pozdrawiam
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny Strona 1 z 2

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Informacje / Prawo->[M11] rejestracja i badanie techiczne
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group