Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Informacje->[M11] Kilka pytań.

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny
[M11] Kilka pytań. <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Wto 2:44, 20 Lut 2007 Temat postu: [M11] Kilka pytań.







Witam wszystkich.Jestem posiadaczem trzech MZ-Es,Ts i Etz,a tydzień temu zakupilem Shl M11 67r.Za dugo by sie rozwodzic,nad kulisami zakupu,bo byly one niecodzienne..,lecz prosze o pomoc w poszukiwaniu odpowiedzi na kilka pytan.
Stan Shl-wizualny-idealny!Pieczołowicie odrestaurowana w 2003r,kolor UWAGA-wiśniowy...(nie komentuje).
Tak dokladnie ktoś szlifowal,piaskowal,szpachlowal,ze daremnie szukac numeru ramy...
I tu nasuwa sie pierwsze pyt,a raczej prosba o przeslanie na maila zdjecia miejsca,gdzie powinny znajdowac sie dokladnie numery ramy.

Prozno rowniez,szukac tabliczki znamionowej,ktora zwyczajnie zaginela przy okazji odrestaurowywania,piaskowania itp.
I tu kolejna prosba o przeslanie na maila zdj.tabliczki znamionowej z roku 67.
Prosze rowniez o weryfikacje numeru ramy jaki znajduje sie w papierach 167482.
Numery silnika zgodne.
Dalej..
Czy licznik bialy(kremowy) do 120km/h to oryginal w tym modelu?
Czy zasuwka stacyjki to tez oryginal?
Prosze o odpowiedzi na powyzsze pytania na [link widoczny dla zalogowanych] lub na forum.Dziekuje,pozdrawiam!
Zapomnialem jeszcze o pytaniach z innej beczki.A mianowicie czysto eksploatacyjnych.Ksiazka to jedno,a opinie uzytkownikow to drugie,wiec:
Jaki olej do mieszanki i optymalna proporcja mieszanki?
Jaki olej do skrzyni?
Dzieki!
Powrót do góry
Doli_M11
PostWysłany: Wto 9:33, 20 Lut 2007 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1090
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

Witamy na forum!
Odpowiedzi na wszystkie Twoje pytania znajdują sie juz na forum Wesoly wystarczy troche poszukac (i przy okazji dowiedziec sie wielu innych rzeczy), ale nie bede taki ... poszukałem i mam Wesoly
Co do tabliczki z 67 roku to tu masz link do mojej: [link widoczny dla zalogowanych]
Co do numerow ramu to zobacz na to: [link widoczny dla zalogowanych]
'Czy zasowka stacyjki to oryginal' TAK
Co do licznika to Ci nie odpowiem bo nie wiem Wesoly
A jesli chodzi o olej to jest juz sporo postow na ten temat... jak juz pisałem: wystarczy poszukac Wesoly
Pozdrawiam!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Wto 12:14, 20 Lut 2007 Temat postu: Dzieki!!







Bardzo dziekuje za odp.Czy moge jeszcze tylko prosic o okreslenie miejsca,gdzie powinny znajdowc sie numery ramy.Zdjecie oczywiscie obrazuje to miejsce,ale mnie nadal trudno stwierdzic jednoznacznie,gdzie to.I teraz poszperam troche w postach innych uzytkownikow.
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Wto 12:43, 20 Lut 2007 Temat postu:







Nr jest na główce ramy
Powrót do góry
Doli_M11
PostWysłany: Wto 14:03, 20 Lut 2007 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1090
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

Nr ramy jest na jej główce po lewej stronie Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Śro 19:19, 21 Lut 2007 Temat postu:







Eureka!!Znalazlem!!Jest!!Mam numer ramy!!Dziekuje szukalem go genaralnie nie tam,gdzie trzeba.A i tak niezle sie trzeba przyjrzec,zeby go odczytac.Dzieki!! Wesoly
Powrót do góry
Doli_M11
PostWysłany: Śro 20:24, 21 Lut 2007 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1090
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

Spoko Wesoly Jakbys mial jeszcze jakies problemy to pisz Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lehoom
PostWysłany: Pią 23:36, 23 Lut 2007 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: London,Bydgoszcz

widze ze masz jzu dopowiedzi na nurtujące pytania. Chciałbym dodac cos od siebie i podrzucic link do mojej stronki. Tam jest wlasnie moja SHL tez z 1967 roku, w stanie super od i wlasciciela kupiona w ostatnie swieta. Na niektorych foto jest jzu pokretlo amortyzatora skretu ale to nie jest oryginalne z tego rocznika bo w tym roczniku nie bylo prawdopodobnie. Nie malem teog, a nakretka na polce byla pelna bez otworu, ale zmienilem z wlasnej woli. Pozdro.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Sob 19:30, 24 Lut 2007 Temat postu:







Dzieki serdeczne.I w kontekscie poprzedniego posta,czy ktos z was wie,czy cierny amortyzator drgan(potocznie-pokretlo przy kierownicy) byl oryginalnie montowany w M11,rocznik 1967,czy moze nie?
Powrót do góry
lehoom
PostWysłany: Sob 20:11, 24 Lut 2007 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: London,Bydgoszcz

Wydaje mi sie ze nie powinno byc w 67 roczniku. moja nei miala a byla kupiona od starszego gosica ktory mial ja od nowego i nie bylo a ankretka na półce była pełna bez otworu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doli_M11
PostWysłany: Sob 21:20, 24 Lut 2007 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1090
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

jestem w 100% pewny ze w M11 z 67 amortyzator skrętu nie byl juz mątowany.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Sob 22:06, 24 Lut 2007 Temat postu:







Aha,to problem w takim razie mam z głowy!Tylko co z drganiami kierownicy? Jak je wyeliminowac? Swoja Shl kupilem ok.2 tyg. temu, ale użytkowałem ją sporadycznie już od lat dwóch,stąd wiem że "rybka" towarzyszy jeździe,prawie cały czas.
Powrót do góry
lehoom
PostWysłany: Nie 15:49, 25 Lut 2007 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: London,Bydgoszcz

Ogólnie jak trzęsie to sprawdź stan tulejek wahacza z przodu. Są na ten temat postu na 4um. Sprawdx tez stan lożysk w kołach bo to ma duży wpływ. Ja w swojej założyłem to pokrętło od drugiej SHl-ki ale nie mam tego bolca pod półką żeby porządnie to umocować i średnio pomaga, ale wiem że mam straszne luzy w łożyskach tylnego koła i przes to trzęsie. W poprzedniej SHL miałem to pokrętło oryginalnie ale rzadko używałem, i nie trzesła tak mocno.pzdr.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bitels
PostWysłany: Nie 19:35, 25 Lut 2007 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Na drgania jest jeden sposób:
Poprawić łożyskowanie wachacza przedniego,oraz sprawne amortyzatory(o łożyskach kół nie wspominam),główną robotę robi wachacz z przodu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pon 18:19, 26 Lut 2007 Temat postu:







Dzieki sprawdze.I jeszcze jedno mam pytanko.Nie posiada moja Shl centralnej podstawki(nóżki).Czy to brak, czy może roczniki 67 juz jej nie posiadaly?Pozdrawiam
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny Strona 1 z 2

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Informacje->[M11] Kilka pytań.
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group