Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Informacje / Identyfikacja części->Głowica, cylinder, gaźnik niewiadomego pochodzenia

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Głowica, cylinder, gaźnik niewiadomego pochodzenia <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
mruty
PostWysłany: Sob 16:54, 02 Sty 2016 Temat postu: Głowica, cylinder, gaźnik niewiadomego pochodzenia


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

Ostatnio znalazłem w swoich zbiorach w piwnicy, kiedyś od kogoś dostałem, ale nie mam pojęcia od czego to jest.
Może ktoś coś wie.
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rudyweteran
PostWysłany: Sob 19:27, 02 Sty 2016 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 603
Przeczytał: 21 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tomaszów Maz

Wygląda mi na jakiś silnik stacjonarny lub zaburtowy podobne gaźniki były stosowane w takich silnikach. Czy jest to poj 150cc?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mruty
PostWysłany: Sob 20:45, 02 Sty 2016 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

Średnicą i skokiem przypomina 50cm3.
Nie zadawałbym sobie trudu żeby się dowiedzieć co to jest, ale cały zestaw jest w dobrym stanie i może znalazłbym resztę takiego silnika.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CZESIO1958
PostWysłany: Nie 10:21, 03 Sty 2016 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1978
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myslowice

rudyweteran napisał:
Wygląda mi na jakiś silnik stacjonarny lub zaburtowy podobne gaźniki były stosowane w takich silnikach. Czy jest to poj 150cc?

Zgadzam się.
Jakiś agregat czy coś.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mruty
PostWysłany: Nie 10:26, 03 Sty 2016 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

Silnik do łodzi byłby chłodzony cieczą, choć niekoniecznie, a agregat w 2T i 50 cm3?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CZESIO1958
PostWysłany: Nie 10:31, 03 Sty 2016 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1978
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myslowice

Czemu by nie.
Jakąś pompą do wody czy coś.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Informacje / Identyfikacja części->Głowica, cylinder, gaźnik niewiadomego pochodzenia
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group