Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Informacje / Identyfikacja części->Identyfikacja kranika paliwa

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny
Identyfikacja kranika paliwa <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Marco
PostWysłany: Nie 20:29, 28 Paź 2012 Temat postu: Identyfikacja kranika paliwa


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

Zakupiłem ostatnio kranik paliwa z długą dźwignią. Niestety gwint kranika jest inny niż w zbiorniku Smutny (kranik ma mniejsze fi )
Czy ktoś może mi powiedzieć od czego jest ten kranik ???
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
scorpi
PostWysłany: Nie 22:21, 28 Paź 2012 Temat postu:


Gość




niepowiem ci ale ile chcesz za ten kranik skoro ci nie pasuje?
Powrót do góry
holipa
PostWysłany: Nie 22:26, 28 Paź 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z wioski ;)

sam gwint się różni , czy kranik konstrukcyjnie inny ?
bo jeśli gwint to te nakrętki mocujące dają się zamieniać Mruga


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Nie 22:28, 28 Paź 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

Gwint w nakrętce kranika (wewnętrzny) jest mniejszy niż gwint przy zbiorniku.
Nie myślałem nad sprzedażą lecz nad dopasowaniem nakrętki z większym gwintem. Jeżeli nic nie dopasuję wtedy pomyślę nad jego dalszym losem.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Marco dnia Nie 22:31, 28 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
PostWysłany: Nie 22:40, 28 Paź 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z wioski ;)

ma mniejszą średnicę , czy gęstość ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Nie 22:44, 28 Paź 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

Przy kraniku jest mniejsza średnica i gęstrzy gwint .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
PostWysłany: Pon 0:08, 29 Paź 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z wioski ;)

no to pogadaj z tokarzem , wytoczy stosowną nakrętkę i tyle Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Wto 19:34, 30 Paź 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

Rozmawiałem dzisiaj z trzema tokarzami i żaden z nich nie chciał się podjąć wytoczenia takiej nakrętki Smutny Udałem się więc do gościa który handluje częściami do zabytkowych motocykli i kupiłem oryginalny po regeneracji. Sprawa załatwiona Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TomekSHL
PostWysłany: Wto 21:55, 30 Paź 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: łódzkie

Zdradź proszę za ile kupiłeś kranik.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
PostWysłany: Śro 1:59, 31 Paź 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z wioski ;)

no to lipa z tymi tokarzami. widać mają ciekawsze zajecia. niema to jak dostęp do tokarki i wyrzeźbić samemu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
scorpi
PostWysłany: Śro 12:10, 31 Paź 2012 Temat postu:


Gość




a który tokarz ma sie tego podjać. to jest jakas godzina roboty dla wprawionego tokarza plus materiał wiec taka nakretka kosztowała by minimum 50 pln. Kto tyle zapłaci za taki detal?
Powrót do góry
holipa
PostWysłany: Śro 15:29, 31 Paź 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z wioski ;)

to już zależy od tego czy idziesz do swojego czy do obcego.
za flaszkę czy jakieś części motocyklowe cięższe rzeczy mi tokarz robił.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Śro 22:59, 31 Paź 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

Za kranik dałem 90zł sprawny i po wymianie uszczelek. Drogo ale myślę że wart tych pieniędzy tym bardziej że widziałem co biorę. Jakby ktoś potrzebował to widziałem u niego jeszcze jeden po regeneracji. Z resztą facet ma parę SHL M11 jedną M11U,Parę Junaków, Wuesek, WFM-ek Mz Tropik i Jaskółka, Cz, Jaw, parę rusków, BMW z lat 40-stych (zajebista maszyna) Jakiegoś starego Angola, Panonie, i wieje, wiele innych.
Typowy zbieracz-handlarz . Myślałem że oczopląsu dostanę tyle dobra w jednym miejscu Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
PostWysłany: Czw 11:25, 01 Lis 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z wioski ;)

nie podawaj adresu bo z zazdrości mu to wszystko ukradnę

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Czw 12:16, 01 Lis 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2237
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

Na prawdę jest na czym oko zawiesić a i źródło części do naszych weteranów dość obfite Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny Strona 1 z 2

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Informacje / Identyfikacja części->Identyfikacja kranika paliwa
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group