Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Garaż (Nowy nabytek) / M11->SHL M11 by Pawkiec

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
SHL M11 by Pawkiec <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Sob 16:46, 13 Lis 2010 Temat postu: SHL M11 by Pawkiec







Relacja zdjęciowa z remontu który trwał dwa lata. Główny powód to brak dostatecznej ilości funduszy i zmiana pór roku.

W skrócie co pamiętam:
- Wiem wiem nie zrobiłem chromów ale mam to gdzieś za dużo sobie życzą za taką przyjemność.
- Malowałem sam - podkład akrylowy, baza i klar, potem polerka maszynowo pastą G3 (razem coś ok.300-400zł),
- Silnik ma zregenerowany wał (150zł), szlif cylindra (100zł), polerkę dekli (100zł), nowe szmery (nie liczyłem ile).
- Pęknięta rama była głównym powodem remontu na zdjęciach widać jak mi go naprawił pewien dżentelmen. Koszt 30zł
- Elektryka - instalacja jest cała nowa, mostek gretza zamiast selenowego, dodatkowo puszka z płytką pcb zamiast standardowych łączówek aby było to jeszcze bardziej bezawaryjne na którymś zdjęciu widać (koszt instalacji kompletnej 150zł).
- Szprychy nowe (allegro 130zł), polerka piast (100zł), piaskowane felgi (40zł), centrowanie (40zł)

Trochę tego było dało mi to duużo do myślenia i sporo nowego doświadczenia dlatego tyle to trwało.
Błędy jakie zrobiłem to głównie lakierowanie miejscami widać matową bazę i srebrny na jajku ale nie miałem już energii chi na poprawienie tego. Ceny podałem w celu zobrazowania przyszłym ludziom ile co mniej więcej kosztuje jak będą startować do remontu.

Dodaję link do albumu:
13smok.fotosik.pl/albumy/798819-29.
(trzeba dodać html na końcu bo nie chciało mi posta wrzucić za krotko jestem na forum Wesoly

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Sob 16:48, 13 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
drix1994
PostWysłany: Sob 17:23, 13 Lis 2010 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

Mi rama pękła w tym samym miejscu i znajomy ściągnął rame w tym miejscu co się rozeszła, wsadziliśmy tulejkę tą co jest po obu stronach stopki centralnej, ob-spawał do okoła migomatem i miejsce w którym pękło i też się trzyma Wesoly i jest bez tych płaskowników szpecących Jezyk

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Sob 18:28, 13 Lis 2010 Temat postu:







Jezyk Płaskowniki są dla wzmocnienia co by dalej nie pękało zobaczymy jak to będzie się trzymać. Szpecić nie szpeci bo i tak niewiele widać trzeba się kłaść i lukać. Trochę mnie wkurwiło że gość z drugiej strony mi przyspawał gdzie nie było pęknięte ale cóż przyjechałem po odbiór i takie już było. Rama tak bardzo się nie rozeszła aby wkładać tulejki więc płaskownik to dobre wyjście koniec Jezyk
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Garaż (Nowy nabytek) / M11->SHL M11 by Pawkiec
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group