Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Elektryka->Wsk 125 slaba iskra przebicie Prosze o Pomoc

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Wsk 125 slaba iskra przebicie Prosze o Pomoc <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Nie 14:40, 09 Sie 2009 Temat postu: Wsk 125 slaba iskra przebicie Prosze o Pomoc







Witam wszystkich.Moja wsk to istny koszmar. Moj problem polega na slabej iskrze.Kiedy wloze reke to fajki to kopie slabo a jezeli chwyce sie ramy kierownicy to iskra jest taka ze konia by zabilo.Wydaje mi sie ze gdzies jest przebicie tylko nie mam pojecia gdzie Niepewny


Mloteczek jest dobrze zaizolowany podkladki itp.Jedyne co mnie dziwi to ze gdy odepne mase cewki od przerywacza to miernik pokazuje prawidlowo czyli przy otwartym mloteczku nie ma przejscia a kiedy jest zamkniety przejscie sie pojawia.(sprawdzam miedzy stojanem a sruba na kowadelku )Jednak gdy podlacze mase cewki pod przerywacz to nie wazne czy mloteczek jest otwarty czy zamkniety zawsze jest przejscie Zdziwiony Czyzby cewka ktora ma 2 tyg do wymiany mimo iz na drugiej starej dzieje sie to samo ??
Powrót do góry
Suchy
PostWysłany: Nie 17:28, 09 Sie 2009 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1602
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

Cewka zawsze przewodzi prąd z przerywacza, to widać jak się ustawia zapłon żarówką. Jednak gdy przerywacz jest otwaryty to żarówka pali się słabiej niz na zwartym. Nie jest to żadna wada. Pozostaje Ci szukanie przebicia dalej, a z doświadczenia wim, że moze ono byc w najmniej oczekiwanym miejscu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawe86
PostWysłany: Nie 18:34, 09 Sie 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2006
Posty: 906
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wrocław

Wg mnei kabel albo fajka, sprobuj w nocy odpalic i popatrz na kabel, zazwyczaj widac biegajace iskry

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pon 22:22, 10 Sie 2009 Temat postu:







Znalazlem przyczyne wadliwy okazal sie byc nowy
kondensator wymienilem i jest bardzo dobra iskra.Wczoraj przyszedlem i Wyregulowalem motor wkrecal sie znakomicie na obroty bez przerywania itp.jeszcze nigdy tak mi nie chodzil jednak to tylko pozory.Przyszedlem dzisiaj probujac go odpalic iskry nie ma.Okazalo sie ze kabel od masy sie urwal wiec przylutowalem jest ok.Moto chodzil tak jak po wyregulowaniu jednak w pewnej chwili po prostu zgasl nagle Zdegustowany Nie wiem co sie stalo do tej pory Sprawdzam iskre jest znakomita (Swiece nie ma przebicia sprawdzalem nawet na 3 innych) paliwo dostaje bo swieca mokra kompresja jest taka jak byla o co chodzi?? Zaplon nie przestawiany podalem nawet troche paliwa na tlok bezposrednio---nie ma mowy nie ruszyl.Cholowalem go nawet innym motorem dobre 0.5 km i nawet nie zagadal zupelnie jakby nie zapalal mieszanki .Iskre sprawdzalem kilkakrotnie i jest taka jak powinna byc.Pozniej odpalil doslownie na 5 sec takie strzelania dziwne i nic po za tym.Macie jakies propozycje??


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 22:24, 10 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Sob 20:53, 30 Lip 2011 Temat postu:







Ma taki problem jak jest opisywany na początku postu. Może ktoś poradzić jak usunąć tą przyczynę. Silnik 125 S01.
Powrót do góry
motomaciey
PostWysłany: Nie 18:40, 31 Lip 2011 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grudziądz

Przecież poradził...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Wto 13:48, 10 Kwi 2012 Temat postu:







U mnie było tak samo że iskre dawało a nie bardzo palił ale to była wina gaźnika ,musisz go przeczścic i uszczelnic ten przedłużacz gażnika przy cylindrze nie wiem jak to sie dokładnie nazywa ,bo może lewe powietrze łapać albo za mały dopływ paliwa jest
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Elektryka->Wsk 125 slaba iskra przebicie Prosze o Pomoc
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group