Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Elektryka->SHL- podłączenie zapłonu cdi

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny
SHL- podłączenie zapłonu cdi <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
grezgorek
PostWysłany: Wto 14:44, 20 Lis 2018 Temat postu: SHL- podłączenie zapłonu cdi


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 26 Paź 2018
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Witam wszystkich.
Szukałem podobnego tematu, ale nie znalazłem nigdzie nic podobnego.
A wiec..postanowiłem przerobić w jednej z SHL-ek zapłon na CDi. Po zmontowaniu wszystkiego Ela pali od kopa, chodzi wręcz idealnie Wesoly
Niestety okazało się, że nie mam świateł, ani ładowania akumulatora..po rozebraniu zauważyłem, że kable są po prostu upalone przy cewkach..Wniosek tylko jeden- źle podpięta instalacja. Wszystko podpięte według oryginalnego schematu. Zrobiłem poglądowy schemat, ale nie mogę go dodać..
Dodam, że kabel od świateł idzie poprzez regulator napięcia do styku w stacyjce od cewek świateł z oryginalnego zapłonu(nr.16), natomiast od ładowania akumulatora przez reg. do stuku (nr.47)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Wto 17:25, 20 Lis 2018 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2227
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Z pamięci napiszę że chyba jest ok. Gdzie weryfikowałeś że nie ma ładowania? Czy jak kopiesz to na tych dwóch przewodach generuje się jakiś prąd.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grezgorek
PostWysłany: Wto 17:30, 20 Lis 2018 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 26 Paź 2018
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Po odpaleniu nie generuje prądu, wiec pewnie cewki są spalone..Dodam, że kable zostały przetopione na styku przy cewkach. Kupie nowy iskrownik i podepnę wszystko tak samo..Moze po prostu tamten był jakiś trefny.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Paweł2018
PostWysłany: Śro 0:35, 21 Lis 2018 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Mar 2018
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Świętokrzyskie

Najlepiej sprawdź miernikiem lub żarówką na samym wyjściu z cewki , koniecznie z odpiętym regulatorem . Bardziej podejrzewam regulator napięcia , może pomyliłeś kabelki podczas montażu i bum. No chyba, że gołym okiem widać skopcone uzwojenie. Sprawdź też czy nie ma przebicia do masy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ruszi
PostWysłany: Pią 23:20, 23 Lis 2018 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

sprawdź czy podłączyłeś akumulator Wesoly bez akumulatora bardzo szybko spalisz cewki. na pewno od ładowania - nie wiem jak ze świetlnymi. względnie rzeczywiście jeszcze raz przejrzyj połączenia tak jak pisali poprzednicy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Pią 23:57, 23 Lis 2018 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2227
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Dwa sezony jeździłem bez akumulatora.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomash
PostWysłany: Śro 23:53, 20 Sty 2021 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 12 Mar 2014
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Cześć Koledzy!
Mam zamiar zakupić do swojej M11 zapłon CDI ,czy moglibyście mi polecić ,który najlepiej wybrać?
Jest na rynku kilku producentów i ceny też są różne.
Będę bardzo wdzięczny za pomoc
Zapłon potrzebuję do SHL M11 3-biegowa.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Czw 11:10, 21 Sty 2021 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2227
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Według mnie jedyna rzecz na która warto zwrócić uwagę to sposób ustawienia zapłonu. Otwory mogą być w podstawie lub pod czujnikiem. Inna kwestia to ładowanie. Może być 1 fazowe lub 3 fazowe.
Oprócz podstawy to większość to to samo, chińszczyzna


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomash
PostWysłany: Pią 0:32, 22 Sty 2021 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 12 Mar 2014
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Dzięki za odpowiedź ,a mógłbyś jeszcze mi podpowiedziec która podstawa jest lepsza ? Ta z otworami lub pod czujnikiem i które lepsze ładowanie 1 fazowe ,czy 3 fazowe? Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Pią 13:28, 22 Sty 2021 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2227
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Według mnie lepiej jak regulacja kąta jest pod czujnikiem. Łatwiej jest manipulować zapłonem, nawet podczas pracy silnika.
Ładowanie zawsze lepsze jest 3 fazowe, ale czy aż tyle prądu ci potrzeba? Prąd z ładowania idzie do świateł i klaksonu. Zapłon jest niezależny.


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomash
PostWysłany: Nie 23:31, 24 Sty 2021 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 12 Mar 2014
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Bardzo dziękuję za wyjaśnienie,jeszcze tylko muszę zdecydować ,który wybrać.
Zastanawiam się nad tym [link widoczny dla zalogowanych]
Tylko ,czy to dobry wybór?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Pon 17:21, 25 Sty 2021 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2227
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Od tego sprzedającego nie jest to na pewno dobry pomysł. Raz że nie ma on własnej podstawki, a dwa, dużo osób się na niego nacieło.

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
enerbor1234
PostWysłany: Pią 10:46, 28 Sty 2022 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 17 Lip 2019
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik

Nie polecam tego sprzedawcy!!! podstawa z cewkami NIE PASUJE !! brak możliwości przymocowania do karteru nie mozna tego nijak przerobic .Chciałem zwrócic ale nawet nie chciał słyszzec o tym.OSZUST NACIĄGACZ ostrzegam wszystkich przed tym"handlarzem!!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Pią 12:58, 28 Sty 2022 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2227
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Miło że potwierdzasz moje słowa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ploter
PostWysłany: Pią 20:33, 28 Sty 2022 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Ja mam zestaw od audiobasa Wesoly i śmiga aż miło Wesoly jedynym mankamentem jest kopanie w stopkę Wesoly jak odpalam. Ale jak tylko ogarnę dociążenie magneta to się podzielę Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny Strona 1 z 2

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Elektryka->SHL- podłączenie zapłonu cdi
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group