Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Elektryka->[M11] Dobór żarówek

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
[M11] Dobór żarówek <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Czw 19:23, 02 Kwi 2009 Temat postu: [M11] Dobór żarówek







Mam pytanie odnośnie żarówek w elce. Jakie powinny one mieć wartości? Do tyłu na pewno 6V ale ile W? Takie samo pytanie co do przedniej lampy. Jeśli ktoś to wie to proszę o pomoc
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Czw 19:59, 02 Kwi 2009 Temat postu:







Światła szosowe
-6V/25/25 W
Światło Miejskie i Postojowe
-6V/3 W
Oswietlenie Szybkosciomierza
-6V/1,5 W
Światło "Stop"
-6V/5W
Światło Tylnie
-6V/3W

Dane z Schematu do SHL M11 Wesoly


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Czw 20:00, 02 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Pią 21:41, 03 Kwi 2009 Temat postu:







Wielkie dzięki Tomaszek!
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Nie 14:29, 05 Kwi 2009 Temat postu:







Obecnie mam w przodzie żarówke 12V 35W. Jeździłem na niej cały sezon i było ok. Dziwne... Dodam że nie miałem akumulatora
Powrót do góry
Suchy
PostWysłany: Nie 18:09, 05 Kwi 2009 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1602
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

brayank napisał:
Obecnie mam w przodzie żarówke 12V 35W. Jeździłem na niej cały sezon i było ok. Dziwne... Dodam że nie miałem akumulatora


U mnie to samo, tylko nie trzeba gazowac motoru po obrotach , zwłaszcza na luzie bo przepali.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Nie 18:16, 05 Kwi 2009 Temat postu:







A jak dam akumulator to bedzie to dobre?
Powrót do góry
barteq
PostWysłany: Nie 18:48, 05 Kwi 2009 Temat postu:


Administrator
Administrator

Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 666
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik

jeśli masz instalacje podłączoną jak w oryginale to możesz założyć akumulator 6V

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Suchy
PostWysłany: Nie 19:28, 05 Kwi 2009 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1602
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

... ale może on być notorycznie niedoładowany, co zaskutkuje kompletną ciemnoscią.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Nie 22:11, 05 Kwi 2009 Temat postu:







No ale przecież przednia żarówka pobiera zasilanie bezposrednio z cewek wiec akumulator nie powinien sie rozładowywac... Tak sie mi przynajmniej wydaje
Powrót do góry
Suchy
PostWysłany: Nie 22:37, 05 Kwi 2009 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1602
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

Ale tył niestety pobiera z akumulatora.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pon 16:51, 06 Kwi 2009 Temat postu:







A co ma tył do przodu?? Z tyłu są żarówki 3 i 5W...
Powrót do góry
Suchy
PostWysłany: Pon 17:14, 06 Kwi 2009 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1602
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

Z przodu, wiadomo nic z aku nie będzie, ale w moim przypadku mocarna 5w z tyłu wyładowywało aku z winy prostownika. A jeszcze są pozycja przód, licznik... megawaty rosną

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pon 19:57, 06 Kwi 2009 Temat postu:







Ale z tego co już poczytałem na tym forum to akumulator ma ładowanie 28W. Więc jakim sposobem może być rozładowywany przez około 10W?
Powrót do góry
Suchy
PostWysłany: Pon 21:52, 06 Kwi 2009 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1602
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

Nasze mocarne prądnice mają 3 cewki świtlne. 2 duże byki dają na przedni reflektor NIEZALEZNIE OD AKU, natomiast jedna maleńka zasila aku, czyli wszytskie inne żarówki w motórze. U mnie najbardziej trefne okazały się prostowniki, nie podawały prądu. Gdy wywaliłem aku to 5w tył pozycja dość słabo paliła. Wywaliłem prostownik i od razu jasność Wesoly . Więc preferowałem jazde bez aku, a zasilanie z tej jednej ceweczki szło tylko na tył pozycje i gitara, ja z aku mase nerwów straciłem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Elektryka->[M11] Dobór żarówek
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group