Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Elektryka->[M11] Brak iskry,zapłon nie dający się wyregulować

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2
[M11] Brak iskry,zapłon nie dający się wyregulować <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Pią 21:22, 04 Cze 2010 Temat postu:







Witajcie Panowie. Ja miałem taką akcje, ze moja SHLka paliła a teraz wiosną nie chciała zapalić i już. Iskra super mocna, świeca mokra. Otóź okazało się że ta duża uszczelka w gaźniku od strony pływaka była wyszczerbiona i poprostu zalewało świecę. Gaźnik wyczyściłem a uszczelkę obróciłem ty wyszczerbieniem do góry tak aby poziom paliwa mógł być utrzymywany, pływak do góry i zamknięcie dopływu paliwa żeby się nie zalewał. jest już ok.
Powrót do góry
drix1994
PostWysłany: Pią 23:21, 04 Cze 2010 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

najpierw do powitalni byś zajrzał nim coś zaczniesz pisać na forum..... wracając do tematu, zrób co ddmarcin pisze, a jak to nie pomoże to ustaw zapłon tak, aby każda z 3 śrub znajdowała się na środku tych okienek do przesuwania... to jest stary niezawodny sposób mojego ojca... który działa do dzisiaj Wesoly pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Sob 8:27, 05 Cze 2010 Temat postu:







OK,sprawdzę to dzisiaj. A jeżeli chodzi o powitalnie,to nie zaglądałem,bo konto zostało usunięte,miałem taki sam nick,więc forum jako tak znam Kwadratowy
Powrót do góry
drix1994
PostWysłany: Sob 20:10, 05 Cze 2010 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

z tą powitalnią to było do kolegi wyżej Jezyk do użytkownika ddmarcin

a jak tam efekty prac ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez drix1994 dnia Sob 20:11, 05 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Czw 21:52, 10 Cze 2010 Temat postu: świeca







Tak przeglądam i nie widzę słowa nt. świecy.
Niby nic, a właśnie...
Być może problem leży gdzie indziej, ale świeca jest tu najważniejsza.
Zauważyłem, że ten silnik tak ma, bo po wymianie świecy problem ulega rozwiązaniu.
Chyba przez olej, który potrafi skutecznie ją zmostkować.
stosowałem metodę podmiany świecy na oczyszczoną w płomieniu kuchenki gazowej.
Oczywiście przemytej wcześniej w czystej benzynie.
Świeca F75, przerwa 04-06. książkowo., dla żeliwa.
Zbyt zimna świeca nie przepala nagaru.
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Czw 23:16, 10 Cze 2010 Temat postu:







mam teraz podobną sytuację że niby iskra jest a nie pali i swieca mokra .Okazło sie że jest przestawiony cały czop i mimo, że cały iskrownik jest na maksa opóżniony to zapłon jest zbyt przyspieszony( nawet odpaliła do tyłu). Znajomy mechanik co to już "200 wsk, janów i shl zrobił" mówił żebym podpiłował otwory na których zamocowany jest iskrownik i w ten sposób zwiększył zakres regulacji zapłonu. Więc moze zobacz czy nie masz zbyt przyspieszonego zapłonu .
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Nie 10:25, 13 Cze 2010 Temat postu:







Hm,czyli co mam zrobić,regulacja zapłonu po raz milionowy?
Powrót do góry
drix1994
PostWysłany: Nie 11:19, 13 Cze 2010 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

lepiej byś powiedział co zrobiłeś, a co nie. I jakie były efekty, bo póki co nic nie odpisałeś.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2 Strona 2 z 2

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Elektryka->[M11] Brak iskry,zapłon nie dający się wyregulować
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group