Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Elektryka->CDI w Wiatr

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
CDI w Wiatr <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
bolek81
PostWysłany: Pią 19:46, 19 Cze 2020 Temat postu: CDI w Wiatr


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 20 Paź 2016
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Witam mam pytanie odnośnie ustawienia zapłonu cdi w silniku W2A Wiatr. Otóż wymieniłem stary 6V na 12V cdi i producent nie podał w schemacie na ile trzeba ustawić. Nie mogę się z nim skontaktować więc nie mam informacji. Jak koledzy pomogą będę wdzieczny Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Pią 21:07, 19 Cze 2020 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 1909
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Wystarczy, że ustawisz tak jak podała fabryka. CDI za dużo w spalaniu nie zmienia, choć niektórzy twierdzą, że zapłon można lekko przyspieszyć. Ja ma w 3 motorkach CDI i w każdym zapłon mam ustawiony według serwisówki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ruszi
PostWysłany: Sob 10:05, 20 Cze 2020 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 419
Przeczytał: 16 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

Tak jest. Zaplon ustawiasz w tym samym punkcie co fabryczny. Nie wiem czy w instrukcji jest to podane ale ja sie meczylem z ta sprawa wiec podpowiem: odleglosc miedzy impulsatorem a kolem zamachowym nie moze byc duza bo nie bedzie iskry. Nie wiem jak te kupne zaplony czy maja w tym miejscu regulacje bo ja robilem samodzielnie. Ale warto wiedziec Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bolek81
PostWysłany: Sob 11:51, 20 Cze 2020 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 20 Paź 2016
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Ok. dzięki. Właśnie wczoraj tak ustawiałem a więc 3,4 mm przez GMP. Silnik Przerywał. Potem już nic nie robiłem. Być może jest za duża przerwa między impulsatorem a kołem magnesowym. To sprawdzę. Bardzo dziękuję za zainteresowanie tematem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ruszi
PostWysłany: Nie 9:21, 21 Cze 2020 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 419
Przeczytał: 16 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

To raczej nie kwestia tej przerwy. Jesli ‚na sucho’ masz iskre to nie trzeba tam ingerowac. Bo to jest na zasadzie: bedzie iskra lub nie. Najlepiej jakbys sprawdzil lampa stroboskopowa ten silnik. Bedziesz widzial czy gubisz iskre czy to problem paliwowy
I tak mi na mysl jeszcze przyszlo. Modul zaplonowy do czterosuwa rzadziej daje iskre? Czy tak samo co obrot i przez to co druga iskra jest ‚na darmo’? Ktos cos w temacie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Nie 21:44, 21 Cze 2020 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 1909
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Każdy obrót to iskra

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Elektryka->CDI w Wiatr
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group