Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / W2->Dziwna sytuacja z odpaleniem

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2
Dziwna sytuacja z odpaleniem <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
halcik
PostWysłany: Śro 9:54, 14 Cze 2017 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2227
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Po kształcie tłoka widać, że jest założony OK. Ale co z zapłonem, jak go ustawiasz? Możesz spróbować też psiknąć np plakiem w gaźnik, przy lekko otwartej przepustnicy. Pierwszy obrót musi być energiczny, bo później śladów po plaku nie ma, jeśli zapłon jest ok to powinno zagrać na jeden raz, jeśli nie to pogrzeb i sprawdź zapłon. Nie widać też uszczelnienia pod cylindrem, które jest również bardzo ważne.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez halcik dnia Śro 9:54, 14 Cze 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kolcjusz
PostWysłany: Śro 11:31, 14 Cze 2017 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 02 Sty 2017
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Witam,

Tak jak napisałem wcześniej przed obróceniem tłoka palił i jeździł. Dzisiaj mam zamiar złożyć go tak jak był złożony wcześniej czyli strzałka w kierunku wydechu i jeżeli zapali ( a tego się spodziewam nawiasem pisząc Wesoly ) to będzie niezaprzeczalny dowód na to, że jak ktoś kiedyś w przyszłości będzie chciał spróbować zamontować tłok odwrotnie to nie ma to najmniejszego sensu.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Śro 11:46, 14 Cze 2017 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2227
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Odwrócenie tłoka zmniejszy tylko ilość mieszanki dostarczanej na tłok i zwiększy podciśnienie, a to wszystko załatwiłoby psiknięcie plakiem. Daj znać

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bromba111
PostWysłany: Śro 21:42, 14 Cze 2017 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Lis 2011
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: kraków

A tuleję sworznia masz w porządku? A te stuki są regularne czy nie? Jeśli są nie regularne to tłok jest za luźny i dzwoni i tym bym się nie przejmował.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2 Strona 2 z 2

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / W2->Dziwna sytuacja z odpaleniem
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group