Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / W-2A->[m11w] Zaciął się kopniak...I problem z regulacją obrotów..

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
[m11w] Zaciął się kopniak...I problem z regulacją obrotów.. <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
drix1994
PostWysłany: Śro 23:38, 22 Kwi 2009 Temat postu: [m11w] Zaciął się kopniak...I problem z regulacją obrotów..


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

Witam, mam taki problem, gdyż dziś mi się zdarzyło takie coś. Spadl mi łancuch w SHL i nie mogłem luzu wyczuć zeby sobie wyciągnąć łańcuch... więc co ruch wajhaa od skrzyni biegów, ręką kopniakiem ruszalem i patrzyłem czy lekko czy ciezko idzie... no i wg mnie na 1 biegu gdy lekko nim ruszyłem... kopniiak "odbił" - normalnie tak jak sie odpala tyle, że z siłą sprężyny i sie zaciął...zębatka zdawcza w ogóle się nie rusza...tak jakby w ogóle luzu nie było...czy żeby to naprawić mam 1 wyjście? Rozpołowić silnik i szukac usterki ? Ma ktoś jakiś pomysł... ?

Mój drugi problem to taki, że nie mogę wyregulować gaźnika, tzn. nie mogę ustawić gaźnika tak, żeby były wolne obroty... Jak się nagrzeje to powooli spadają obroty jak puszczę gaz, a jak jest zimny albo podczas gdy spadają i gasnie motór dodam gazu to potem sam wchodzi na obroty... tak jakby 1/4 gazu...może troszkę więcej...kręciłem już śrubką od mieszanki i od obrotów...mieszanka chyba na 3.5 obrotu wykręcona (nie kopci motór), a od obrotów to może z 2 obroty i śrubka wykręcona ? ... Pomóżcie i z góry dzięki za pomoc.



Sprawa z kopniakiem załatwiona, wystarczyło napinaczami się pobawić by założyć łancuch, a potem już wiedziałem jak złapać luz Wesoly Ale sprawa z obrotami ciągle jest ...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez drix1994 dnia Pią 14:51, 24 Kwi 2009, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gawin
PostWysłany: Sob 11:49, 25 Kwi 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-wa

co do kopniaka - mi sie kiedys zablokowal bo... nit z mageta zablokowal wal i wszystko stanelo

co do gaznika - sprawa dosc prosta - jesli gaznik jest czysty, nie bierze 'lewego' powietrza - masz do dyspozycji dwie sruby
jedna do ustawienia wysokosci przepustnicy
druga do regulacji powietrza.

byc moze masz za bardzo opuszczona przepustnice i silnik za malo ma powietrza z pod przepustnicy. regulujesz to sruba umieszczona jakby od dolu gaznika

sruba dodatkowego powietrza tylko dostrajasz bieg jalowy, ale wg ksiazki ma to takze duze znaczenie dla prawidlowej pracy w srednim zakresie obrotow

jezeli sie tym juz bawiles to druga sprawa wg mnie - za uboga mieszanka - moze o tym swiadczyc to, ze jak dodasz gazu i zaraz zamkniesz gaz silnik dalej sie rozkreca.
sprobuj zapiac iglice jeden rowek nizej


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez gawin dnia Sob 11:53, 25 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drix1994
PostWysłany: Sob 19:42, 25 Kwi 2009 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

jeśli chodzi o gaźnik to szczerze mówiąc kręciłem śrubkami jak sie dało...i ciagle jest tak ze albo sam wejdzie na obroty i po chwili zejdzie na niskie a po dluższej chwili zgaśnie albo po odpaleniu sam nie wejdzie na obroty i zgasnie. Wiem, że musze pierścienie wymienić bo mi strasznie brzęczą...czy to może wiec wpływ na to że obrotów nie moge wyregulować ? A co do iglicy, mój tata jeżdżąc na niej ~20 lat jak sprawdzał dzisiaj to mówił ze iglica jest ustawiona tak jak powinna być, a że z obrotami tak jest to mowił ze: Pierścienie, Linka sie blokuje, syf w gaźniku albo przez przewód palilowy nie równo paliwo dochodzi... lecz to już wykluczyłem bo dziś wymieniałem i juz nie jest zagięty... a może ktos mi powie jak np. u siebie ma ustawiona mieszanke i wysokość przepustnicy. na ile obrotów jedną i drugą śrubke ma wykręcona ? Wesoly A z iglica spróbuje opuścic rowek niżej.. A tutaj temat znowu walnąłem bo wy z różnymi kłopotami się spotykacie więc może i tu znacie dobrą odpowiedźWesoly

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez drix1994 dnia Sob 19:44, 25 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / W-2A->[m11w] Zaciął się kopniak...I problem z regulacją obrotów..
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group