Autor |
Wiadomość
|
Gość
|
Wysłany: Wto 19:07, 08 Kwi 2008 Temat postu: [M11W] regeneracja wału |
|
|
|
Cześć
Chciałbym zregenerować wał w silniku W2A i nie wiem czy taki komplet zestwu naprawczego wału (czyli korbowód, łożysko igiełkowe i ten główny sworzeń) do wsk 175 bedzie pasował. Wiecie coś na ten temat? Skok tłoka jest identyczny i tu i tu. Na skuter dębica jest takie coś do WSK 175 za 85 zł i nie wiem czy brać.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
bitels
|
Wysłany: Śro 9:35, 09 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Niestety nic z tego nie będzie , przerabiałem już ten temat w gazeli, wczesne wały silników W2 mają inną średnicę sworznia stopy korbowodu.
Wiem, że to trudna sytuacja tych wałów już nie ma.
Zostaje albo dorobić nowy sworznień korbowodu, i poszukać dobrego korbowodu(może być nawet od WSK-i)przeszlifować go, dobrać nowe wałki lub poszukać wał do wsk-i wyprasować prawy czop(ten od prądnicy)wprasować ten od shl-ki i zregenerować korbowód.
Tylko przed wyprasowaniem zaznaczyć sobie miejsce rowek-a pod klin aby go tak samo potem wprasować bo nie ustawisz zapłonu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 22:46, 09 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
|
Czyli mówisz, że do wału W2A nie bedzie pasował sworzeń stopy korbowodu?
Ciężka sytuacja. Nowy wał do WSK to wydatek około 300 zł plus do tego robocizna. Nigdy nie robiłem wału na łożyskach, nie wiem czy da sie to w jakiś inny spodób zrobić. Szkoda że nie jest na panewkach
A ta różnica w średnicy jest na korbowodzie czy w odważnikach? Gdzieś widziałem też same łożyska igiełkowe. Trzeba coś poradzić...
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 23:22, 09 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 17:02, 08 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
|
Mateusz , zadzwon sobie pod nr 22 818 10 04 co prawda to Warszawa ale przecież z wielkopolski też paczki mozna nadać powinni Ci zregenerowac ten wał za 145 zł
|
|
Powrót do góry |
|
|
marianek_spox
|
Wysłany: Czw 21:30, 08 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 28 Lut 2007
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków/Kraków-DS14kapitol
|
Bolo ,to cena wliczając koszt części (łożyska) ,centrowania i wyważania wału ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 9:12, 09 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
|
Marianek, z tego co mówia przez telefon to rozbieraja wał, dotaczają sami nowe bieżnie łożyska igiełkowego, składaja i wyważają....... aha i w cenie jest też nowa tulejka korbowodu roztoczona pod konkretny sworzeń tłokowy - sworzeń już trzeba mieć swój
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 22:30, 09 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
|
Mam pobony problem. W swoim W2A mam urwany korbowód i chiałem go zregenerować i tu moje pytanie: Czy lepiej zamieniać prawy czop czy też wymieniać korbowód i dorabiać sworzeń korbowodu. Proszę o o podanie najprosztrzego i najtańszego rozwiązania.
|
|
Powrót do góry |
|
|
marianek_spox
|
Wysłany: Pią 23:11, 09 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 28 Lut 2007
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków/Kraków-DS14kapitol
|
Ja bym wprasował prawy czop do wału od WSK 175. Technicznie może mniej pewna modyfikacja ,ale przyszłościowa ,bo zestawy naprawcze są już dostępne....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 10:37, 10 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
|
W moim wale jest konkretnie zniszczone miejsce na klin od strony magneta, ktoś nie dokręcił śrubki. Czy to da się zregenerawać czy mam szukać sobie nowego wału?
|
|
Powrót do góry |
|
|
ToX
|
Wysłany: Wto 11:41, 10 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 01 Kwi 2007
Posty: 402
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
Da się zregenerować, poszukaj takowego zakładu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 17:54, 10 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
|
Tak myślałem ale lepiej mieć pewność niż przypuszczenia Ogromne dzięki !
|
|
Powrót do góry |
|
|
|