Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / W-2A->[M 11W] Problem z gaźnikiem GM26U1

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
[M 11W] Problem z gaźnikiem GM26U1 <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Śro 19:26, 27 Lut 2008 Temat postu: [M 11W] Problem z gaźnikiem GM26U1







Cześć. Mam dość nietypowy problem. Motorek jeździł bardzo ładnie, bez problemu zamykał licznik, lecz miał problemy z odpalaniem po dłuższym przestoju. Pokusiło mnie by gaźnik rozebrać wyczyścić i wyregulować. Przy okazji zmniejszyłem troche poziom paliwa (miał objawy zalewania) i podnisłem o dwa wcięcia iglice przy przepustnicy. Po odpaleniu wszystko gadało bardzo ładnie, nawet zaczął bezproblemowo odpalać lecz pojawił sie kolejny problem: gdzy prędkość dochodzi do 80km/h po przejechaniu 100 metrów motocykl zaczyna sie dusić, nie dostaje paliwa. W tej sytuacji podniosłem poziom paliwa (prawie opiera sie o tą dźwigienkę do przelewania) i podniosłem iglice za jej dawne miajsce. Objawy ie ustąpiły. Założyłem przeźroczysty wężyk paliwa w którym podczas jazdy nie gromadzi sie paliwo, tak jakby brał wszysko co cieknie na bierząco. Kranik chyba jest ok bo po odkręceniu paliwko leci ciurkiem. Co możecie mi doradzić?? moge jeszcze troche podnieść iglice, ale nie wiem czy to coś da. A może zostawić tak jak jest, bedzie bezpieczniej Jezyk
Powrót do góry
Suchy
PostWysłany: Śro 19:32, 27 Lut 2008 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1607
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

O dopalaniu decyduje iglica pozima skłądu mieszanki na biegu jałowym i na początku, ja ją regulowałem podczas jazdy tak,żeby sie dobrze zrywała. A zalewaniu na postoju radze przeciwdziałać czakrecając kranik.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Śro 19:47, 27 Lut 2008 Temat postu:







Teraz to już mnie to odpalanie za bardzo nie niepokoi. Bardziej sie przejmuje tym brakiem paliwa przy dużej prędkości. Kranik oczywiście zamykam nawet na niedługim postoju.
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Czw 20:15, 28 Lut 2008 Temat postu:







Mam nowości. Przeczyściłem kranik, który okazał sie zalepiony jakimś szlamem i dałał zbyt mało paliwa. Jest o wiele lepiej lecz zaobserwowałem że podczas szybkiej jazdy w kraniku jest ogromna ilość bąbelków powietrza?? Czy to normalne?? Mam wrażenie że komora paliwowa w jakiś dziwny sposób zapowietrza sie i nie wpuszcza paliwa. Jest coś takiego mozliwe?
Powrót do góry
Demmli
PostWysłany: Czw 21:59, 28 Lut 2008 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 18 Wrz 2007
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łuków

Mam jedo pytanie co do sprecyzowania części tekstu:
Cytat:
kraniku jest ogromna ilość bąbelków powietrza

Czy nie chodzi o wężyk paliwowy ?

Co do samej usterki...
Miałem kiedyś taki przypadek, że paliwo nie chciało doschodzic do gaźnika. Powód był dość banalny. W korku wlewowym był zatkany otwór odpowietrzający Trochę fizyki i już wszystko jasne czemu nie chce wypłynać. Może niekoniecznie dobrze zrozumiałem usterkę jaka u ciebie wystepuje. Zapewne dokładniejszy opis pozwoli na lepsze jej wyobrazenie sobie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Czw 23:11, 28 Lut 2008 Temat postu:







Tak oczywiście chodzi o wężyk paliwowy, pomyliłem się. No może warto sprawdzić ten korek wlewowy, ale on i tak nie za bardzo trzyma bo podczas jazdy wydostaje sie z baku paliwo w małych ilościach. Myśle że w baku nie tworzy sie jakiekolwiek podciśnienie. Musze sie wybrać w jakąś kilku kilometrową trase i dokładnie zweryfikować problem.
Powrót do góry
Demmli
PostWysłany: Pią 11:55, 29 Lut 2008 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 18 Wrz 2007
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łuków

Ja na twoim miejscu nie jechałbym daleko. Kiedys zdażyło mi się pchać sprzęt 3 km i juz wiecej tak nie pojade na jazdę testową Wesoly

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Demmli dnia Pią 13:07, 29 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bitels
PostWysłany: Nie 11:12, 02 Mar 2008 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Sprawdź otwór odpowietrzający komorę pływakową w gaźniku ,może być przytkany.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pon 13:52, 03 Mar 2008 Temat postu:







A w którym miejscu znajduje się ten otwór??

Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 13:53, 03 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
marianek_spox
PostWysłany: Śro 11:18, 12 Mar 2008 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 28 Lut 2007
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków/Kraków-DS14kapitol

Pomiędzy popychaczem ,a zaworkiem (tam gdzie jest założona rurka).

Nikt nie zwrócił uwagi że koleś ma gaźnik od WSK ??? Przecież oryginał w M11W to GM24 . Możliwe że da się jeździć na tamtym gaźniku ,ale wiadomo ,ma on inne dysze i średnicę gardzieli .

Swoją drogą ,czy ktoś mi wyjaśni dlaczego w gaźniku GM24U1 miałem większą dyszę główną niż w GM26 ?? w Gaźniku SHL nic nie było ruszane od nowości ,wątpliwości mogę mieć jedynie do gaźnika GM26.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lehoom
PostWysłany: Pon 23:56, 17 Mar 2008 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: London,Bydgoszcz

Zobacz w ksiązce jakie dysze powinien mieć G24 a G26. To ze 26 ma wieksza srednice gardzieli nie znaczy ze musi miec wieksze dysze. Wieksza gardziel = wieksza ilosc powietrza a ilosc paliwa jest dobierana konstrukcyjnie dla danego silnika czyli odpowiednie dysze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / W-2A->[M 11W] Problem z gaźnikiem GM26U1
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group