Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / S32 | S32-U->wymiana uszczelniaczy

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
wymiana uszczelniaczy <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
RafiPafi
PostWysłany: Pon 0:09, 01 Kwi 2019 Temat postu: wymiana uszczelniaczy


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Sty 2019
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

Witam koledzy, potrzebuje wymienić uszCZelniacze od strony sprzęgła w swojej SHL, potrzebne są do tego jakiś specjalne blokada, klucze?
Napisze ktoś jak to zrobić dla laika?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Pon 9:37, 01 Kwi 2019 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 1783
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Dla laika ... rozebrać silnik i wymienić. Nie ma możliwości wymiany bez rozpołowienia silnika. Jeśli piszesz, że jesteś laikiem to dodam, że po stronie zapłonu też jest simering którym silnik może ciągnąć olej ze skrzyni, więc nie ograniczaj się do wymiany tylko jednego uszczelniacza.
Na forum swojego czasu był pokazany ściągacz który potrafi wyciągnąc łożysko znajdujące się pod zębatką napędzającą kosz sprzęgłowy, ale to ekstra koszt lub bez niego niszczysz łożysko łożysko. Przy dobrych gniazdach grzechem byłoby to później próbować nabijać na miejsce, stąd pierwsza porada jest jak najbardziej polecana przeze mnie.

PS. Pisz po Polsku, tak abym nie musiał edytować tytułu tematu i samego wpisu.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez halcik dnia Pon 9:39, 01 Kwi 2019, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
RafiPafi
PostWysłany: Pon 16:33, 01 Kwi 2019 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Sty 2019
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

halcik napisał:
Dla laika ... rozebrać silnik i wymienić. Nie ma możliwości wymiany bez rozpołowienia silnika. Jeśli piszesz, że jesteś laikiem to dodam, że po stronie zapłonu też jest simering którym silnik może ciągnąć olej ze skrzyni, więc nie ograniczaj się do wymiany tylko jednego uszczelniacza.
Na forum swojego czasu był pokazany ściągacz który potrafi wyciągnąc łożysko znajdujące się pod zębatką napędzającą kosz sprzęgłowy, ale to ekstra koszt lub bez niego niszczysz łożysko łożysko. Przy dobrych gniazdach grzechem byłoby to później próbować nabijać na miejsce, stąd pierwsza porada jest jak najbardziej polecana przeze mnie.

PS. Pisz po Polsku, tak abym nie musiał edytować tytułu tematu i samego wpisu.


wiem ze jest od strony zapłonu
ale ze muszę rozpoławiać silnik? myślałem ze można ściągnąć normalnie, a Ty mówisz ze najpierw jest łożysko potem simering

zazwyczaj od zewnątrz widać simering a pod nim znajduje się łożysko
tak mają np wszystkie romety i etz

ps wczoraj pisałem korzystając z telefonu i nie zawsze tam wszystko widzę


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Pon 19:01, 01 Kwi 2019 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 1783
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

A Ty nadal nie piszesz po polsku i zamiast uznać to za poradę to czekasz aż zaprzecze swoim pierwszym słową. Może też i komary tam mają, ale starsze mz i shl mają tak jak ja pisze i co teraz?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
RafiPafi
PostWysłany: Pon 21:53, 01 Kwi 2019 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 03 Sty 2019
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk

Okej, dzieki za porady.
Temat można usunąć.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / S32 | S32-U->wymiana uszczelniaczy
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group