Autor |
Wiadomość
|
lemik
|
Wysłany: Pon 19:03, 20 Wrz 2010 Temat postu: Silnik SHL M11 S32 - kilka pytań |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 20 Kwi 2010
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Zabieram się za składanie silnika SHL M11 S32, mam kilka pytań.
Na forum wyczytałem że uszczelniacze zakłada się przeważnie sprężynka skierowana do środka, podejrzewam że chodziło o skierowanie sprężynki w stronę wału korbowego, ale pewności nie mam, czy to prawda? kolejne pytanie, podkładki dystansowe wału korbowego, podkładki umieszcza się między karterem a łożyskiem czy między wałem a łożyskiem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
wild
|
Wysłany: Pon 22:27, 20 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 352
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Podkłądki idą między łożysko a wał, szczerze mówiac nie wiem jak można je umieścić między karterem a łożyskiem???
Wiesz jak w ogóle dopasować te podkładki i jaki mają zapewnic luz skoro pytasz o podstawy?
Uszczelniacz tylko zakłada się spręzynka do wału - ze względu montażowego oraz uszczelniajacego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
lemik
|
Wysłany: Wto 20:16, 21 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 20 Kwi 2010
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Odnośnie dystansowania wału mam instrukcję ze strony [link widoczny dla zalogowanych] jutro zamieszczę kilka zdjęć odnośnie tych podkładek bo jedna rzecz nie daje mi spokoju, ale to wyjaśnię niedługo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
lemik
|
Wysłany: Nie 20:43, 26 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 20 Kwi 2010
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
odnośnie tego dystansowania wału nabyłem odpowiednie podkładki dystansowe ale zastanawia mnie jedna rzecz, co to jest i gdzie to się wkłada
[link widoczny dla zalogowanych]
pasuje tu
[link widoczny dla zalogowanych]
dlatego pytałem czy dystansuje się między wałem a łożyskiem czy karterem a łożyskiem
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lemik dnia Nie 20:47, 26 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
wild
|
Wysłany: Pon 22:09, 27 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 352
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
W Twoim silniku ktoś chyba wywalił oryginalne podkładki dystatnsowe i założył to coś miedzy pierścień segera a łożysko. Ta podkładka mogłaby jeszcze być moze podpasować do skrzyni między zębatke zdawczą a łożysko, w każdym razie to jakaś samoróba.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
lemik
|
Wysłany: Nie 15:26, 10 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Forumowicz

Dołączył: 20 Kwi 2010
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
czy ten pierścień to nie jest pierścień uszczelniający?
schemat T14 element 20
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
jeszcze jednej rzeczy nie rozumie
chodzi o podkładki do sprzęgła w silniku S32, element 1,2
[link widoczny dla zalogowanych]
jeśli dobrze rozumie nie są to podkładki dystansowe wałka głównego i montuje się je na zewnątrz karteru pod bębnem sprzęgła?
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|