Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / S32 | S32-U->Silnik - kilka pytań

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Silnik - kilka pytań <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
seba101626
PostWysłany: Śro 10:16, 16 Sie 2017 Temat postu: Silnik - kilka pytań


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 12 Lis 2015
Posty: 130
Przeczytał: 7 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pszczyna

Witam

Panowie powiedzcie - jak na prawdę (pod względem wizualnym) wyglądał silnik S32 w motocyklach SHL M11? Czy był on bardziej świecący (jak lustro) czy taki szary?


[img]

Dodatkowo jakie zabiegi regeneracyjne są wg Was najlepsze? Ja swój silnik szkiełkowałem, teraz myślę nad czyszczeniem suchym lodem.

Pytam, ponieważ sam muszę chyba zrobić kapitalny remont swojego silnika, ponieważ zaczął mi się "pocić" - najbardziej na środkowych korpusach. Tak więc możecie mi przy okazji powiedzieć czym różnią się jedne uszczelni od drugich, albo które polecacie/odradzacie.

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Chyba najgorsze:
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam[/img]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ruszi
PostWysłany: Śro 12:05, 16 Sie 2017 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 332
Przeczytał: 38 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

ja się nie bawię w uszczelki na połówkach. dałem czarny silikon wysokotemperaturowy i nic się nie poci.

co do struktury to dokładnie pomiędzy szkiełkowaniem a polerką. odlewy z tego co wiem były raczej gładkie ale nie błyszczące. ciężko Ci będzie uzyskać taki efekt. najlepiej by było dokładnie oczyścić rozpuszczalnikami i miękką szczotką elementy utrzymane w oryginale i to założyć.

co do suchego lodu - pierwsze słyszę. coś ciekawego? jaki efekt i jak to się maluje cenowo?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
seba101626
PostWysłany: Śro 13:09, 16 Sie 2017 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 12 Lis 2015
Posty: 130
Przeczytał: 7 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pszczyna

Co do czyszczenia suchym lodem - tu masz przykładową firmę:
[link widoczny dla zalogowanych]
A tu efekt:
https://www.youtube.com/watch?v=WFt7MwYijJc
Silników nawet rozkręcać nie trzeba, chociaż ja i tak muszę to zrobić, bo się rozciekł...

Niestety nie wiem nic na temat ceny i końcowego efektu (na filmie prezentuje się co najmniej dobrze) dlatego też pytam.

Powiedzcie jakie wy stosowaliście metody "upiększania" silników podczas renowacji? Co zrobić gdy mój silnik był już szkiełkowany?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Śro 13:11, 16 Sie 2017 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 1430
Przeczytał: 43 tematy

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Niektóre elementy był na gładko, więc oryginalnie jakiejś obróbce podlegały, ale za to kartery mają fakturę od formy w jakiej były odlewane. Ja osobiście wykonuje czyszczenie jaki opisał powyżej ruszi na każdym elemencie aluminiowym. Czasami budzi to zdziwienie u osób oglądających motocykl np na zlocie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ruszi
PostWysłany: Śro 14:44, 16 Sie 2017 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 332
Przeczytał: 38 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

to fakt. i mi osobiście nie podobają się silniki 100% wypolerowane. do tej pory tylko niektóre akcenty polerowałem (przetłoczenia, logo, dekielki, inne elementy charakterystyczne) a resztę szkiełkowałem. efekt bardzo fajny. kolejny silnik jednak po wyczyszczeniu zostawię jak był w oryginale. myślę, że warto

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / S32 | S32-U->Silnik - kilka pytań
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group