Autor |
Wiadomość
|
Gość
|
Wysłany: Wto 11:14, 05 Kwi 2011 Temat postu: SHL M11 [S32] - potrzebuje skan uszczelek do całego silnika |
|
|
|
Witam
Tak jak w temacie potrzebuje skanu uszczelek silnika gdyż zabrałem się za remont. Wolę sam je wyciąć gdyż wiele razy przekonałem się że uszczelki kupione w sklepie często nie pasują.
Jeśli ktoś by miał ten skan to proszę o wrzucenie tych zdj na jakiś serwer, lub wysłanie na e-mail: [link widoczny dla zalogowanych]. Z góry wszystkim dziękuje.
PS: Nie pogardzę też innymi uszczelkami do WSK 125 i 175, Wiatra, komarków itd.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Wto 18:10, 05 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
|
Ja też wycinałem uszczelki ale odbicie uzyskiwałem w inny sposób. Mianowicie jeżeli potrzebowałem uszczelkę przykładowo pokrywy od strony sprzęgła robiłem jej odbicie smarując starym szczerniałym olejem wewnętrzny rant pokrywy i robiłem odbicie na kawałku bristolu z którego potem wycinałem uszczelkę
|
|
Powrót do góry |
|
 |
ronin
|
Wysłany: Wto 20:53, 05 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Elita forum

Dołączył: 09 Paź 2007
Posty: 1021
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Katowice (Jaworzno)
|
Bo najlepiej zrobić to w ten sposób a nie prosić o gotowca, ale to już trzeba się "narobić". Wystarczy poszukać na forum...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
motomaciey
|
Wysłany: Śro 12:13, 06 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Moderator

Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
Nie trzeba niczym smarować tworzywa, jak to potem odtłuścić ? Starczy odrysować element na brystolu a potem tą pełną uszczelkę zamocować śrubami do uszczelnianej części i wyciąć środek. mechanik, weź ty zmień lepiej ksywkę na czeladnik, czasem normalnie ręce opadają jak widzę jak ludzie idą na łatwiznę. Przecież żeby zrobić takie nie kupne skany, ktoś musi takie za Ciebie uszczelki wyciąć.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez motomaciey dnia Śro 12:16, 06 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|