Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / S32 | S32-U->SHL M11 - nie wkręca się na obroty

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
SHL M11 - nie wkręca się na obroty <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
endrju
PostWysłany: Sob 23:49, 26 Lip 2014 Temat postu: SHL M11 - nie wkręca się na obroty


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 26 Lip 2014
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wieleń

Motór po renowacji 2 miesiące temu - od tego czasu nie mogę dojść do ładu z obrotami. Gaźnik oryginalny pegaz po regeneracji w Puszczykowie, iskra niby jest cały czas, paliwo dostaje, ale kapie z gaźnika trochę od strony gdzie zakłada się gumę łączącą z filtrem powietrza. Rozgrzana pali na kopa bez gazu i trzyma wolne obroty, więc zapłon chyba ok, ale jak się dodaje gazu to przerywa i szarpie podczas jazdy, choć nie zawsze. Co to może być? Tyle lat się z tymi sprzętami bujam, ale takiego czegoś jeszcze nie miałem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gazela
PostWysłany: Nie 0:06, 27 Lip 2014 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2343
Przeczytał: 30 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

Na moje qńdensator

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
endrju
PostWysłany: Pon 23:07, 28 Lip 2014 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 26 Lip 2014
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wieleń

QUŃdensejtor? Hm, wymienię go razem z cewką.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gazela
PostWysłany: Wto 8:23, 29 Lip 2014 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2343
Przeczytał: 30 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

Cewki nie trzeba jest nieśmiertelna.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
endrju
PostWysłany: Wto 10:13, 29 Lip 2014 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 26 Lip 2014
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wieleń

No nie wiem - w innych miejscach tego forum wyczytałem coś innego:) Trzeba próbować wszystkiego:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
endrju
PostWysłany: Wto 19:03, 29 Lip 2014 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 26 Lip 2014
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wieleń

No dobra - chyba zrobiłem:) W sumie głupstwo - ludzka ułomnośćWesoly Za mała przerwa na przerywaczu - zwiększyłem do 0.4mm i zaraz zaczęło być lepiej, ale nadal przerywał. I wtedy skojarzyłem jeszcze jeden fakt - jak wyciągałem kluczyk ze stacyjki to motor raz gasł a raz nie gasł. Sprawdziłem połączenie przewodu z przerywacza do stacyjki i okazało się, że był poluzowany - i stąd czasami gubił iskrę. Mam nadzieję, że to wszystko. A kondensator już wcześniej był wymieniony na nowy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
endrju
PostWysłany: Czw 10:29, 31 Lip 2014 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 26 Lip 2014
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wieleń

Niestety...a było już tak pięknie. Poprzykręcałem osłony, kapę na magneto, zacząłem jeździć i... zonk - dusi się jak się przyspiesza na 1, 2 i 3 biegu, a paliwo leci nawet z osłony na łańcuch Kwasny A wieczorem to nawet zaskoczyć nie chciała.
Iskra jest elegancka cały czas, ale jak wykręcam świecę to mokra w cholerę, więc zalewa go chyba. Powiedzcie jak ten poziom paliwa ustawić, podginając języczek pływaka czy obracając całą komorą pływakową w lewo lub w prawo? Bo nic innego do głowy mi już nie przychodzi. Zalamany


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gazela
PostWysłany: Czw 10:43, 31 Lip 2014 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2343
Przeczytał: 30 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

A zobacz czy przypadkiem dysza główna się nie wykręciła!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
endrju
PostWysłany: Czw 13:46, 31 Lip 2014 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 26 Lip 2014
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wieleń

Hmm, sprawdzę - dzięki!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Sob 15:13, 02 Sie 2014 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2205
Przeczytał: 23 tematy

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

Podegnij trochę do góry język na pływaku, u mnie pomogło. Dostawała za dużo paliwa. Sprawdź czy po przykręceniu osłon bocznych nie załamało wężyka paliwa przy kraniku Mruga

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Marco dnia Sob 15:14, 02 Sie 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
endrju
PostWysłany: Nie 15:22, 14 Wrz 2014 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 26 Lip 2014
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wieleń

Jednak platynki - wymieniłem na nowe i jak ręką odjąć. Motorek pali i jeździ elegancko. Tak na marginesie jaka dysza powinna być fabrycznie w gaźniku 170? 180?

Fotki tutaj:)

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / S32 | S32-U->SHL M11 - nie wkręca się na obroty
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group