Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / S32 | S32-U->Przestala palic[M11]

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Przestala palic[M11] <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Suchy
PostWysłany: Wto 6:06, 11 Sie 2009 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1607
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

To może za słabo dokręcałeś Niepewny nastepnym razem załóż na klucz jakąś rurkę to będziesz miał wiekszy moment obrotowy i mocniej dokręcisz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drix1994
PostWysłany: Wto 7:59, 11 Sie 2009 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

a przy okazji może ci się uda zerwać gwint na śrubie albo wale

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Suchy
PostWysłany: Wto 8:55, 11 Sie 2009 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1607
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

Może tak źle nie będzie Kwadratowy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Wto 21:41, 11 Sie 2009 Temat postu:







nie bylo slabo. bylo tak dokrecone ze nie moglem tego odkrecic wiec podejrzewam ze bez wymiany trzpienia sie nie obejdzie:(
Powrót do góry
drix1994
PostWysłany: Wto 23:21, 11 Sie 2009 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

hmm... dziwne... mi jak klina ścinało to śruba trzymająca magneto z reguły była poluzowana... a jak klin był dobry i dokręciłem to sie trzymało dobrze.. więc dziwne, że klina ci urwało, a śruba była mocno dokręcona po zerwaniu...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Czw 8:22, 13 Sie 2009 Temat postu:







no odkrecalem ja jak byla zerwany klin. Wydawalo mi sie dziwne ze nie chce odpalic. Odkrecam i klina nie ma, a naprawde dobrze dokrecone bylo. Juz sie balem ze gwint przekrece.
Powrót do góry
drix1994
PostWysłany: Czw 9:05, 13 Sie 2009 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

Próbuj zmienić czop...może Ci to coś pomoże..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Nie 20:55, 16 Sie 2009 Temat postu:







mam z ojcem taka koncepcje. Wsadze klin, nie bedziemy zakladac magleta tylko zaspawamy wszystko dookola, wszystkie wyrobienia, pozniej odetniemy to gumowka i ladnie wygladzimy, wyjmiemy ten klin i zostanie ladna dziurka na nowy klin. Zalozymy magneto i powinno smigac. Co wy na to? Chyba ze macie jakis inny pomysl jak to zrobic bez rozbierania bo to strasznie duzo roboty jest:(
Powrót do góry
Suchy
PostWysłany: Nie 21:13, 16 Sie 2009 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1607
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

A może klej klin na klej do metalu a jak go zetnie to się potem będziemy martwić, ale zawsze jakoś wyjdzie Zawstydzony

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Nie 21:24, 16 Sie 2009 Temat postu:







a to tez nie glupie... ogolnie to by sie przydala jakas breja co by wypelnila ta dziure i zrobila sie po wyschnieciu dosc twarda zeby znowu mi klina nie wyrwalo
Powrót do góry
Suchy
PostWysłany: Nie 21:37, 16 Sie 2009 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1607
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

Posłuchaj mnie uwaznie. Klin nie jest poto żeby trzymał koło i przenosił obciążenia. Klin ma tylko ustalać. Więc jak włozysz na klinie i dokręcisz to nie powinno sie obrócić ni ruszyć, bo to śruba trzyma magneto. A to że masz wyrobione gniazdo to raczej nie jest przyczyna jego scinania. Jak zakładasz koło to postaraj sie jedynie wyśrodkować koło i klin na wałku. I jak dokręcisz powinno być spoko. Tyle, że zawsze po zdjeciu koła jak masz takie zuzycie , musisz kontrolować ustawienie zapłonu. Uff zmęczyłem się... Smutny

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doktor
PostWysłany: Nie 23:11, 16 Sie 2009 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 836
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik

No to ja Cię wyręczę: kiedy okolice rowka na klin są rozjechane,to po bokach średnica stożka jest grubsza "w mięsie", więc prędzej krzywka na kole magnesowym pęknie,niż on to dobrze usadzi i dokręci...
Nie ma rady-trzeba wymienić prawy trzpień wału.Albo nie ruszać się za wieś


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drix1994
PostWysłany: Pon 7:17, 17 Sie 2009 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

A jakby zrobiłby sobie klina z wiertła i założył to by może nie ścinało, bo wietrło trwardsze od klina tego zwykłego...? Wtedy to nawet by sobie na grubość do rowka by mógł dociąć. pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pon 8:49, 17 Sie 2009 Temat postu:







Aż mnie ciarki przechodzą jak to czytam Zalamany: " Klin nie jest poto żeby trzymał koło i przenosił obciążenia",czy pomysły ze spawaniem lub wykonywaniem klina z wiertła (ciekawe jak). Jedyna rada to jak napisał Dokotor wymiana. Pozdrawiam
Powrót do góry
Suchy
PostWysłany: Pon 8:56, 17 Sie 2009 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1607
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

A mi się zdawało, że do siłowgo trzymania koła jest śruba, inaczej klina scina jak zapałkę, ale cóż ... Wesoly Wesoly Kwadratowy Hyhy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny Strona 3 z 4

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / S32 | S32-U->Przestala palic[M11]
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group