Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / S32 | S32-U->mocowanie linek gazu i powietrza w gaźniku M11 POMOCY !!!

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny
mocowanie linek gazu i powietrza w gaźniku M11 POMOCY !!! <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Wto 15:03, 14 Sie 2012 Temat postu: mocowanie linek gazu i powietrza w gaźniku M11 POMOCY !!!







Witam może źle napisałem temat nikt sie nie odezwał ani nie przeczytał nawet szukałem po forum w Panacewiczu też nie ma jest bidowa gaźnika ale jak zamocować linki juz nie pisze metodą prób doszedłem do tego ze dwa otwory na wierzchu służą do wprowadzenia linek do komory niestety jedną da się zaczepić o przepustnice powietrza a z drugą nie wqiem co zrobic miejsce prowadzenia nie wskazuje na to jak i gdzie zamontować drugą linkę . Jesli ktoś wie jak to zrobić serdecznie proszę o pomoc
Powrót do góry
Suchy
PostWysłany: Wto 15:37, 14 Sie 2012 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1600
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

Tatuś, linka gazu idzie w środek, wkładasz ją , potem za tym idzie sprężyna a za nią zakładasz przepustnicę zaczepiając końcówkę linki za otwór w jej centrum. Zeby za ten otwór zacepić, to musisz wsunąć końcówkę linki rowkiem odącym do niego. Nie wiem jak to prościej napisać . :-p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Śro 9:30, 15 Sie 2012 Temat postu:







Super synu
ale jakbys poczytał to co napisałem to bys wiedział ze sam do tego doszedłem lepiej powiedz co z drugą linką zrobic ?
Powrót do góry
Suchy
PostWysłany: Śro 10:18, 15 Sie 2012 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1600
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

Tatuś i tu nastąpiło nasze niezrozumienie, dla mnie przepustnica powietrza to bardziej przepustnica ssania, gdyż ona steruje tylko powietrzem podczas ssania. Wiec podłączyłeś przepustnicę główną i nie wiesz co zrobić ze ssaniem. A czy masz na składzie tą feralną przepustnicę ssania, oraz rureczkę i sprężynkę dzięki którym ona pracuje?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Śro 12:08, 15 Sie 2012 Temat postu: Irek







może przestaniemy sobie tatusiowac i synkować jestem Irek . a co do kompletności9 gaźnika to jak kupowałem facio mówił ze to jezdziło więc chyba kompletny wiesz ja nie za bardzo mam pojęcie co do czego w gaźniku . Więc po kolei jak odkręcam pokrywe to jest cylinderek pracujący w pionie i ja do niego zamontowałem linkę do manetki przepustnicy powietrza oczywiście przez Nakrętkę i sprężyne a nie wiem gdzie dac linke od gazu
Powrót do góry
Suchy
PostWysłany: Śro 17:36, 15 Sie 2012 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1600
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

Czyli wg tego opisu mniemam, że nie masz elementów odpowiadajacyh za ssanie. Więc jedyną linkę gazu montujesz centralnie, a linki ssania nie montuj, tylko zaślep ten otwór od linki ssania, żeby powietrze się nie dostawało i tyle. Z tego co zrozumiałem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Śro 21:28, 15 Sie 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2221
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

Może warto zapytać czy jest to gaźnik PEGAZ czy jakiś inny wytwór wyobraźni. Widziałem ostatnio M11W z gaźnikiem od WSK 125 zamontowany przez jakieś dziwne pospawane króćce . Do tego gaźnika nawet najlepszy fachowiec nie zamontuje dwóch linek Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Suchy
PostWysłany: Śro 22:43, 15 Sie 2012 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1600
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

Ja dałem gaźnik, z M11 do junaka i latał pięknie ;-p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
scorpi
PostWysłany: Pon 1:19, 20 Sie 2012 Temat postu:


Gość




junak ma srednice bodajze 26 a shl 24 to troszke róznica.
Powrót do góry
Suchy
PostWysłany: Pon 8:07, 20 Sie 2012 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1600
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

Ale Junak o tym nie wiedział, więc latał bajkowo:-)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Inżynier
PostWysłany: Pon 9:24, 20 Sie 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 28 Maj 2011
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kęty koło Bielska

Hehe...... Junak polata na pewno na GM 24 od SHL, ale w drugą stronę to nie działa... Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Suchy
PostWysłany: Pon 13:01, 20 Sie 2012 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1600
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

A założymy się? :-) Ja przypadkowo jeździłem 2 sezony na gm 26, bo nawet nie dociekałem jaki to model, a i cyfry są czesto tak słabo nabite, że trzeba dużej determinacji, żeby odczytać jaki to model. Hela na gm 26, paliła ok 3,5l , a z pazażerką na wakacje, manetka otwarta non stop ile fabryka dała, paliła 3,9 :-) Hela też pewnie nie wiedziała, że na tym gaźniku ma źle chodzić :-)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mruty
PostWysłany: Pon 16:41, 20 Sie 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

Ale do junaka jest gaźnik 26 U1 a do 2T takich jak Gazela 26 U3 jest różnica w kącie przepustnicy i na takim typowo junakowym gaźniku to już może być różnie ale wciąż nie mówię że musi.
Tutaj odnośnik: [link widoczny dla zalogowanych]
Zakładki: Dane naprawcze i regulacyjne
Gaźniki


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mruty dnia Pon 16:44, 20 Sie 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Suchy
PostWysłany: Pon 17:31, 20 Sie 2012 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1600
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

Mam tego 100% świadomości :-) , ale piszę jak to jest w praktyce :-p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
towot
PostWysłany: Pon 22:24, 20 Sie 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1020
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Mój kolega cały czas jeździ SHL-ką z Junakowym gaźnikiem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny Strona 1 z 2

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / S32 | S32-U->mocowanie linek gazu i powietrza w gaźniku M11 POMOCY !!!
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group