Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / S32 | S32-U->[M11] Wałek zdawczy - zębatka.

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
[M11] Wałek zdawczy - zębatka. <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Sob 11:39, 23 Cze 2007 Temat postu: [M11] Wałek zdawczy - zębatka.







Interesuje mnie ile zębów ma wasza zębatka bo moja z tego co pamietam ma 14 i chyba dlatego V max u mnie to tylko 85 km/h chyba kupie nowa ale nie wiem ile powianna miec tych ząbków
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Sob 21:11, 23 Cze 2007 Temat postu:







Orginalnie powinna miec własnie 14 zebow,ja teraz wymienilem na 15 zebow i predkosc troche wzrosla gdzies o 7km/h
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Nie 13:10, 24 Cze 2007 Temat postu:







yhy wielkie dzięki no to może wie ktoś czego moja shla max 85 km/h i jak to mogę poprawic bo jestem pewny ze powinna spokojnie 100 poleciec
Powrót do góry
marianek_spox
PostWysłany: Nie 17:37, 24 Cze 2007 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 28 Lut 2007
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków/Kraków-DS14kapitol

Proszę pisz poprawnie.

Jak wnioskuję ,Twój motocykl nie rozwija maksymalnej prędkości. Jeśli kompresja jest w porządku ,układ wydechowy czysty ,gaźnik dobrze wyregulowany a zapłon ma poprawne wyprzedzenie przyczyny szukaj w sprzęgle. Stare wkładki korkowe ,choć pracują poprawnie na niskich i średnich obrotach silnika ,to przy wyższych potrafią się ślizgać. Miałem tak u siebie , i również długo szukałem przyczyny mulenia motoru. Możliwe jest również że przyczyna wcale nie leży w silniku , i np. hamulce cały czas trzymają ,albo masz mało powietrza w oponach. PS. Dla pewności zdejmij filtr powietrza i wydech przy próbach (choć dobrze dobrany układ dolotowy i wydechowy dodaje mocy silnikowi ,to wykluczysz ich zapchanie jeśli motor będzie jeździł tak samo bez nich)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pią 12:50, 03 Sie 2007 Temat postu:







Ale moja SHL przed remontem szła około 95km/h a teraz po kapitalce którą przeprowadziłem idzie około 110km/h wiec cos jest nie tak moze gaznik albo sprzegło sie slizga
Pozdrawiam
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Sob 12:01, 04 Sie 2007 Temat postu:







a czego sie spodziewales ze po generalce bedzie mulic 40km/h? Ty sie ciesz!!
Powrót do góry
ToX
PostWysłany: Sob 13:15, 04 Sie 2007 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 01 Kwi 2007
Posty: 402
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

cdbeavis mu chodziło o problem Morcino666...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Nie 14:25, 05 Sie 2007 Temat postu:







Ślizganie sprzęgła może też powodować nieodpowiedni olej Mruga
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Wto 14:29, 07 Sie 2007 Temat postu:







No i pewnie dlatego bo z tego co pamiętam olej taki wlałem nie za bardzo a jak po jakimś czasie odkręciłem dekiel to był zielony teraz już będę wiedział że trzeba sobie olej kupić a nie jakieś gówno lać
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Czw 0:03, 20 Mar 2008 Temat postu:







Dopiszę sie do tego tematu.
Wie ktoś jak dobrze i łatwo wymienić zębatkę zdawczą? Ściągnałem kapę która zakrywa troche tą zębatkę. Ta duża nakrętka ma podobno gwint odwrotny niż normalny czyli odkręca się ją jak wskazówki zegara, tak?! Czy najlepiej jest wbić bieg czy jak ją odkręcić? Trzymać zębatkę jakoś w miejscu poprzez szmatkę lub rękawicę? Niepewny
Powrót do góry
barteq
PostWysłany: Czw 0:28, 20 Mar 2008 Temat postu:


Administrator
Administrator

Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 666
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik

Tak ta nakrętka ma lewy gwint, powinno wystarczyć wrzucić bieg i odkręcić, dodatkowo nakrętka powinna być zabezpieczona wygiętą blaszką.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Czw 9:20, 20 Mar 2008 Temat postu:







Zaraz sprobuje to zrobic. Dzieki za pomoc. Padam
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / S32 | S32-U->[M11] Wałek zdawczy - zębatka.
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group