Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / S32 | S32-U->[M11] Korbowód - luzy.

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
[M11] Korbowód - luzy. <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
gawin
PostWysłany: Śro 22:39, 14 Mar 2007 Temat postu: [M11] Korbowód - luzy.


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 151
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-wa

Zdjalem cylinder zeby sprawdzic luz na korbowodzie (wzdlozny)

jest wyczuwalny luz, ok 0,2 mm i teraz nie wiem czy wal sie nadaje do regeneracji czy jeszcze moge na tym pojezdzic?

i jeszcze jedno pytanie:
jak ma byc zalozony tlok: czy zapinki pierscieni maja byc blizej kanalu wydechowego czy blizej kanalu ssacego? z tego co wiem to blizej ssacego a u mnie tlok jest zalozony tak, ze zamki pierscieni sa blizej wydechu. pamietam w romecie byl znak na tloku wskazujacy kanal wydechowy i wtedy zapinki byly blizej okna ssacego. czy jest jakas roznica w shl m11 61rok?? pozdro


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez gawin dnia Sob 14:47, 17 Mar 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doli_M11
PostWysłany: Czw 0:06, 15 Mar 2007 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1090
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

Czesc.
Po pierwsze zmien prosze tytul tematu na wlasciwy (zgodny z regulaminem), a co do tłoka to na tych do m11 tez powinna byc strzalka ktora powinna byc skierowana w strone kanału wydechowego.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gawin
PostWysłany: Sob 14:50, 17 Mar 2007 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 151
Przeczytał: 2 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: W-wa

no wlasnie, strzalka powinna byc, ale nie ma. wyczyscilem z nararu i nic nie znalazlem. wg mnie tlok jest zalozony odwrotnie, bo zamki sa blizej wydechu. w jawce kolega mial tak zalozony i pierscien wpadl do kanali i zatarl cylinder. moze moj tlok jest jakis podrabiany?? kto to wie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marianek_spox
PostWysłany: Sob 19:32, 17 Mar 2007 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 28 Lut 2007
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków/Kraków-DS14kapitol

Zamki pierścieni w tłoku są skierowane bliżej kanału dolotowego (ssącego). Na 100% pewne bo dziś grzebałem przy silniczku Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / S32 | S32-U->[M11] Korbowód - luzy.
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group