Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / S32 | S32-U->[M11] Cylinder żeliwny - renowacja.

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
[M11] Cylinder żeliwny - renowacja. <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Sob 19:00, 12 Sty 2008 Temat postu: [M11] Cylinder żeliwny - renowacja.







panowie pomóżcie. Chcę doprowadzić do stanu fabrycznego żeliwny cylinder od shl i aluminiową głowicę a nie wiem jak się do tego zabrać. Czy cylinder mogę dać do piaskowania i czy głowicę oraz kartery mogę wypolerować tarczą filcową oraz czy to lakierować (nie wiem jak to fabrycznie było) bo chcę aby to był 100% oryginał. Wesoly
Powrót do góry
Doli_M11
PostWysłany: Sob 20:21, 12 Sty 2008 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1090
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

Czesc!
W powitalni napisałes ze masz M11 Lux, a więc skoro chcesz miec 100% oryginał to poszukaj na allegro aluminiowego cylindra bo w M11 Lux byly tylko aluminiowe. Głowice mozesz wypolerowac ale, jesli myślisz o zeberkach to nie ma to większego sensu... a co do karterów to jak najbardziej mozesz. Czy na tabliczce znamionowej i w papierach masz M11 L ? Aha i napisz jeszcze ktory to rocznik.
Pozdrawiam!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pon 22:52, 14 Sty 2008 Temat postu:







Szanowny kolego wiem że mam to cacko bez jakichkolwiek zmian. Jest to 66 rocznik a z moich źródeł które mogę zacytować wiem że "W 1964 roku wprowadzono do produkcji odmianę M 11 Lux - z chromowanymi obręczami kół, bocznymi częściami zbiornika paliwa i górnymi szklankami elementów resorujących. Od 1965 roku część tych motocykli była wyposażona w zmodernizowane silniki typu S - 32U. Cylinder tego silnika wykonano ze stopu aluminium zalewając w nim żeliwną tuleję ( metodę Alfer ). Stopień sprężania został zwiększony do 6,9. Tak zmodernizowany silnik osiągał moc 7,4 kW przy 5000 obr / min. Nieznacznej poprawie uległy osiągi tych motocykli." Ja mam silnik S-32 a nie S-32U. Wcześniejszym właścicielem był mój ojciec i wiem od niego że nie robił żadnych zmian.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Silnik i skrzynia biegów / S32 | S32-U->[M11] Cylinder żeliwny - renowacja.
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group