Autor |
Wiadomość
|
Gość
|
Wysłany: Sob 19:00, 12 Sty 2008 Temat postu: [M11] Cylinder żeliwny - renowacja. |
|
|
|
panowie pomóżcie. Chcę doprowadzić do stanu fabrycznego żeliwny cylinder od shl i aluminiową głowicę a nie wiem jak się do tego zabrać. Czy cylinder mogę dać do piaskowania i czy głowicę oraz kartery mogę wypolerować tarczą filcową oraz czy to lakierować (nie wiem jak to fabrycznie było) bo chcę aby to był 100% oryginał.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Doli_M11
|
Wysłany: Sob 20:21, 12 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Moderator

Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1090
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Czesc!
W powitalni napisałes ze masz M11 Lux, a więc skoro chcesz miec 100% oryginał to poszukaj na allegro aluminiowego cylindra bo w M11 Lux byly tylko aluminiowe. Głowice mozesz wypolerowac ale, jesli myślisz o zeberkach to nie ma to większego sensu... a co do karterów to jak najbardziej mozesz. Czy na tabliczce znamionowej i w papierach masz M11 L ? Aha i napisz jeszcze ktory to rocznik.
Pozdrawiam!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Pon 22:52, 14 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
|
Szanowny kolego wiem że mam to cacko bez jakichkolwiek zmian. Jest to 66 rocznik a z moich źródeł które mogę zacytować wiem że "W 1964 roku wprowadzono do produkcji odmianę M 11 Lux - z chromowanymi obręczami kół, bocznymi częściami zbiornika paliwa i górnymi szklankami elementów resorujących. Od 1965 roku część tych motocykli była wyposażona w zmodernizowane silniki typu S - 32U. Cylinder tego silnika wykonano ze stopu aluminium zalewając w nim żeliwną tuleję ( metodę Alfer ). Stopień sprężania został zwiększony do 6,9. Tak zmodernizowany silnik osiągał moc 7,4 kW przy 5000 obr / min. Nieznacznej poprawie uległy osiągi tych motocykli." Ja mam silnik S-32 a nie S-32U. Wcześniejszym właścicielem był mój ojciec i wiem od niego że nie robił żadnych zmian.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|