Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Informacje / Prawo->zezłomowany w 2006 i co dalej ?

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
zezłomowany w 2006 i co dalej ? <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Śro 0:36, 23 Cze 2010 Temat postu: zezłomowany w 2006 i co dalej ?







Witam
Trafił mi się motor ogólnie "pikna sztuka" 4800 przebiegu ale jest jeden ZONK
właściciel go wyrejestrował w 2006

mam przed oczami decyzję o "wyrejestrowaniu" na podstawie "zaświadczenia o demontażu" z datą 06,12,2006


jak to przeskoczyć
rejestrowanie na zabytka przekroczy wartość pojazdu podobno dało by się jako unikat ale ie bardzo wiem jak to ogryźć

POMOCY


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 0:42, 23 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
motomaciey
PostWysłany: Śro 10:23, 23 Cze 2010 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grudziądz

Jaki model kupiłeś ? Niechcesz rejestrować na zabytek to kup złom z zdokumentami albo same papiery i przebij numery, zamień tabliczki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jorgo
PostWysłany: Śro 12:40, 23 Cze 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lublin

uuuuu za takie porady dziekuje, zrób opinje rzeczoznawcy i rejestruj na pojazd historyczny

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motomaciey
PostWysłany: Śro 14:05, 23 Cze 2010 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grudziądz

A dla czego "uuuuu" ? To problem przełożyć ramę albo tabliczkę ? Może nie każdego stać na taka rejestrację albo nie ma ochoty jeździć z plombami na silniku i na każda naprawę zasuwać do "fachowca" z PZMot-u ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mruty
PostWysłany: Śro 15:29, 23 Cze 2010 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

kolega się pyta jak legalnie mógłby z powrotem zarejestrować a nie zaraz przebijać numery osobiście sam bym chętnie poczytał rozsądnych wypowiedzi

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motomaciey
PostWysłany: Śro 16:56, 23 Cze 2010 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grudziądz

Nie zauważyłem żeby użył słowa "legalnie"

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Johny4421
PostWysłany: Śro 17:05, 23 Cze 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Głogów/Polkowice

Tu na forum jest wszystko napisane. Moja M11 tez mam wyrejestrowana i nie mam zamiaru jezdzic po PZM...itd.
Właśnie kończe remont i zabieram sie za przywracanie staruszki na szosę.
700zł Za poj. zabytkowy się płaci.Rzeczoznawca moze uznać moją M11 za unikat i wtedy opinia kosztuje 200zł. Po tym trzeba iść do diagnosty i do rejestracji.

http://www.shlka.fora.pl/rejestracja,35/po-rejestracji,2142.html

Mozna zarejestrowac jako normalny motocykl.
Pozdrawiam/


Całkowity koszt rejestracji to okolo 350zł.
Powodzenia.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Johny4421 dnia Śro 17:26, 23 Cze 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
picek
PostWysłany: Śro 18:19, 23 Cze 2010 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1377
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zwoleń

Na tym forum wszelkie nielegalne sposoby rejestracji są usuwane
Poczytaj dobrze forum, a napewno się coś dowiesz ewentualnie PW też istnieje.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Śro 20:00, 23 Cze 2010 Temat postu:







po kolei:
1. Wiem że można kupić ramę wraz z dokumentami ale po prostu szkoda mi wkładać nowej ramy bo oryginalna jest w idealnym stanie i posiadam do niego wszystkie inne dokumenty (nawet kwity z Polmozbytu)
więc wole szukać innych sposobów

2. będę kombinował z rejestracją jako unikat

co do modelu
MZ TS 150 Wesoly
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Śro 21:20, 23 Cze 2010 Temat postu:







[link widoczny dla zalogowanych] podobny wątek myślę ze znajdziesz tam odpowiedzi na wszystkie pytania, jeśli sprzęt jest kompletny i w oryginalnym stanie, to zmiana ramy i kwitów spowoduje spadek wartości historycznej.
Powrót do góry
jorgo
PostWysłany: Czw 0:36, 24 Cze 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lublin

motomaciey napisał:
A dla czego "uuuuu" ? To problem przełożyć ramę albo tabliczkę ? Może nie każdego stać na taka rejestrację albo nie ma ochoty jeździć z plombami na silniku i na każda naprawę zasuwać do "fachowca" z PZMot-u ?

dlatego uuu ze twój sposób jest nie legalny ,poza tym rejestracja na pojazd historyczny nie jest tak strasznie droga, poczytaj na forum było o tym wiele razy pisane ,co do plomb na silniku to nie wiem gdzie ty je widziałes bo zaden PZMot ich nie zakłada
sławek jak chcesz dam ci namiary na rzeczoznawce w lublinie naprawde spoko gosc interesuje go tylko zgodnosc numerów


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Czw 9:39, 24 Cze 2010 Temat postu:







Jak byś mógł to podaj jakieś dane kontaktowe albo tu albo jako PW bo po wczorajszej walce z urzędnikami mam ich już dość.

Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Czw 9:40, 24 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Informacje / Prawo->zezłomowany w 2006 i co dalej ?
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group