Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Informacje / Opis modeli->[M11W, M11W-L] Opis modeli

To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Idź do strony Poprzedni  1, 2
[M11W, M11W-L] Opis modeli <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
tamtaj
PostWysłany: Śro 11:38, 11 Lis 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 04 Mar 2013
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

Właśnie rozebrałem gaźnik W2A i miałem założoną dyszę 180. To by tłumaczyło trudności w regulacji gaźnika. Musiałem mocno opuścić poziom paliwa w komorze pływakowej i opuścić iglicę na sam dół żeby nie czerniała świeca. Szukam teraz dyszy głównej 160 tak jak podaje Pancewicz. (według katalogu części SHL we wszystkich modelach stosowano 180). Może ktoś ma namiary na taką dyszę?

Przy okazji z wymiarowałem tą którą miałem założoną GN.22.10.1



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ruszi
PostWysłany: Śro 20:08, 11 Lis 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Paź 2015
Posty: 431
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

Mam pytanie co do rysunku a dokladniej do otworu w przekroju - ten wymiar 1mm sam mierzyles czy wziales z jakiegos katalogu? Bo tolerancja +/-0,1 to po mojemu 10% czyli z dyszy 180 sie robi 198 lub 162 Wesoly a to ma jakies tam znaczenie. Chyba

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tamtaj
PostWysłany: Śro 21:32, 11 Lis 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 04 Mar 2013
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

Wsadziłem wiertło 1mm. Pasowało na wcisk. Taką dyszę i tak trzeba stroić do odpowiedniej przepustowości. Ta tolerancja to tolerancja mojego pomiaru Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Idź do strony Poprzedni  1, 2 Strona 2 z 2

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Informacje / Opis modeli->[M11W, M11W-L] Opis modeli
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group