Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Garaż (Nowy nabytek) / M17->Tłumik Gazela

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Tłumik Gazela <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
WSR
PostWysłany: Śro 7:51, 20 Cze 2018 Temat postu: Tłumik Gazela


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 23 Sie 2011
Posty: 48
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Cześć!

Bardzo proszę o podzielenie się wrażeniami z użytkowania "replik" tłumików do Gazeli. Uprzedzając wiem, że współczesny jest krótszy i robiony w puszkach od M11. Ale mam pytania:
1. jak brzmi?
2. czy silnik dobrze na nim pracuje?
3. czy rozwija pełną moc?
4. czy nie zubaża mieszanki?

Jestem w trakcie składania, założyłem zdobyty kiedyś oryginał, niestety mimo, że nie najgorszy to nie pasuje stanem powłoki do odnowionej reszty i waham się nad współczesnym. Do chromowania nie dam, bo już raz w ten sposób straciłem tłumik, a chromownia wannę kwasu Wesoly


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez WSR dnia Śro 7:51, 20 Cze 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Patafil65
PostWysłany: Pią 0:33, 22 Cze 2018 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice Torunia

Ja chromowałem oryginała od Gazeli z powodzeniem, na podkładzie miedzi. Tłumik był wcześniej przecięty i wyszkiełkowany w środku, a następnie zespawany Po tej operacji nie ma śladu. Gazela ma większą moc od M11 w związku ze zmianą czasów rozrządu, dlatego powątpiewam, aby te krótsze tłumiki były tak samo dobre jak oryginały, gdyż mają inną objętość. Brzmienie to sprawa drugorzędna, ale daje jakieś pojęcie o oddawanej mocy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
WSR
PostWysłany: Pią 7:21, 22 Cze 2018 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 23 Sie 2011
Posty: 48
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

A gdzie to robiłeś? ciąłeś wzdłuż zgrzewów, czy trochę niżej?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Patafil65
PostWysłany: Wto 9:33, 26 Cze 2018 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice Torunia

Trzeba ciąć u podstawy zgrzewu od wewnętrznej strony, potem spawanie i gilanie szlifierką. Trzeba ciąć jak najcieńszą tarczą, a przy spawaniu włożyć coś w miejsce kolektora o trochę większej średnicy, aby kolanko wlazło po spawani. Spawy trochę ściągają.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
WSR
PostWysłany: Śro 14:35, 27 Cze 2018 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 23 Sie 2011
Posty: 48
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Dzięki, a gdzie chromowałeś?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Garaż (Nowy nabytek) / M17->Tłumik Gazela
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group