Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11 W->[SHL M11W] - 1967 - Sławek

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny
[SHL M11W] - 1967 - Sławek <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Śro 12:53, 07 Wrz 2011 Temat postu: [SHL M11W] - 1967 - Sławek







Witam,
na razie niewiele tego, ale prace trwają codziennie więc wkrótce więcej.
Obecnie poleruje alu i przygotowuje blachy.







Aluminium nie jest wypolerowane na 100% lustro. Zacząłem w zasadzie od pasty polerskiej i pozostały na nim ślady wżerów (takie troche maziaje) i co głębsze rysy. Tak się teraz zastanawiam czy aby nie zrobić tego jeszcze raz, ścierając te wszystkie "dodatki" najpierw papierem ściernym...





Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 13:06, 07 Wrz 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
drix1994
PostWysłany: Śro 17:14, 07 Wrz 2011 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

Noo widać robota idzie do przodu Wesoly)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawlasty
PostWysłany: Pią 10:26, 09 Wrz 2011 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krosno Odrzańskie

Ładny Wiaterek Mruga Silnik na chodzie? Ja trochę żałuję, że tak szybko rozebrałem moto bo mogłem nim jeszcze pojeździć a w zimowe wieczory przy nim grzebać, ale teraz będzie chociaż więcej czasu na przygotowanie go przed sezonem 2012 Czy ja dobrze widzę, że masz tłumik zespawany z kolankiem? U mnie jest właśnie takie rozwiązanie i zaczynam się zastanawiać czy robili tak oryginalnie Jezyk

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pią 10:32, 09 Wrz 2011 Temat postu:







A nie przyjrzałem się tłumikowi, ale wydaje mi się że była tam objemka.W każdym razie szukam nowego bo tamten dosyć zmarnowany.
Silnik miał "złapany" tłok, więc od razu rozkręciłem, ale wygląda elegancko.Teraz wszystko porozkręcane w mak więc nie za szybko odpale.
Powrót do góry
Pawlasty
PostWysłany: Pią 10:44, 09 Wrz 2011 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krosno Odrzańskie

Na zdjęciu wygląda jak spawany Mruga albo oczy już nie te co kiedyś Jezyk Ja też mam wszystko w częściach i myślałem, że skończę przed rozpoczęciem roku akademickiego ale nic z tego. Będę go sobie przez zimę spokojnie dopieszczał i mam nadzieję, że na wiosnę będzie gitara. Nie ma się co śpieszyć. Powodzenia przy remoncie, szkoda, że mieszkasz daleko bo poleciłbym Ci dobrego malarza za dobrą flaszke Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CZESIO1958
PostWysłany: Nie 12:46, 11 Wrz 2011 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 2004
Przeczytał: 14 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myslowice

Byle do przodu Wesoly
Masz ładne postepy w pracach.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pon 7:13, 19 Wrz 2011 Temat postu:







Odebrałem z piaskowania:



Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 7:13, 19 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
drix1994
PostWysłany: Pon 15:06, 19 Wrz 2011 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

Pawlasty, tłumiki na 1000% nie był spawane z kolankiem Jezyk tylko tak jak kolega mówi, obejmka mała i uszczelnienie.

No prace widzę idą pełną parą. Z ciekawości zapytam. Ile zapłaciłeś za piaskowanie??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Wto 7:53, 20 Wrz 2011 Temat postu:







180 pln.

Tłumiki fabrycznie to spawane nie były, ale kto mówi że nie można takiej naprawki strzelić? Wesoly

A prace to "parą" a nie "pełną parą". Ciągle coś przeszkadza. Trzeba by na L4 pójść żeby w spokoju zaszyć się w garażu.... Jest tu jakiś lekarz może? Mruga

A z najnowszych wieści..
Wypiaskowane części poleżały kilka dni u piasko-technika i złapały odrobinę powierzchownej rdzy (co widać na zdjęciach). Wg lakiernika nie musze tego usuwać tylko potraktować odpowiednim dobrym podkładem antykorozyjnym, który można kłaść na rdzę (zapomniałem nazwy), później szpachla poliestrowa na większe wgniecenia, szlif, szpachla natryskowa, gładzenie no i lakiery... Myślę jednak że przed podkładem przeszlifuje jeszcze wszystko papierem.


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Wto 8:02, 20 Wrz 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Śro 8:07, 21 Wrz 2011 Temat postu:







Ok, rdza łatwiutko poszła szczotką drucianą. Teraz wszystko sie ładnie błyszczy Wesoly
Powrót do góry
Michallres
PostWysłany: Wto 14:30, 27 Wrz 2011 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 11 Wrz 2011
Posty: 215
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Złoczew

Wszystko idzie w jak najlepszym prządku Mruga Powodzenia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Wto 8:45, 04 Paź 2011 Temat postu:







Czyszczenie ostatnich elementów - szklanki (zapomniałem dać do piaskowania). Podkład reaktywny już kupiony, wkrótce coś pomaluje Wesoly

Powrót do góry
Marco
PostWysłany: Czw 19:37, 06 Paź 2011 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2230
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

Dobra robota Wesoly . Czy koła będziesz malował wraz ze szprychami czy będziesz rozplatał ???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Czw 20:47, 06 Paź 2011 Temat postu:







A jeszcze nie wiem. Obawiam sie ze malowanie szprych to raczej kiepski pomysl.... Poki co mysle ze je po prostu wymienie na jakies z Allegro. Mam tez spory zapas PRLowskich na wymiane, ale nie wszystkie na 2 kola . Moze tez skonczy sie na wymianie obreczy i zaplecieniu od nowa, jezeli nie uda mi sie dobrze wypolerowac bebnow z zaplecionymi szprychami.Krotko mowiac - chcialem uniknac przeplatania kol, ale zobacze jak to wyjdzie w praktyce.
Powrót do góry
Marco
PostWysłany: Czw 21:04, 06 Paź 2011 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2230
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

Malowanie szprych to bardzo kiepski pomysł. Szprychy pracują więc farba odejdzie i wyglądać będzie to słabo i z centrowaniem koła nie będziesz miał lekko. Powodzenia w remoncie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny Strona 1 z 2

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11 W->[SHL M11W] - 1967 - Sławek
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group