Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11 W->[M11 W] Kurbat

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
[M11 W] Kurbat <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Wojt@s
PostWysłany: Pią 11:47, 19 Cze 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 12 Cze 2009
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

Nie mówię o baranku, bo baranek ma specyficzną fakturę, a ta farba z domieszką gumy/kauczuku wygląda jak zwykła farba, tylko leciutko się mieni, i w dotyku po naniesieni jest śliska.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wild
PostWysłany: Pią 12:38, 19 Cze 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 352
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Ten kauczuk to świetna myśl Wesoly Chodzi Ci chyba konkretnie farbę chloro - kauczukową?

Ps. Szpachlówką piecową mam zrobiony bak Jezyk .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wojt@s
PostWysłany: Pią 13:04, 19 Cze 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 12 Cze 2009
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

Zwykła farba kauczukowa, nią są np. pasy na przejściach malowane, czy linie oddzielające jezdnie. Ja tak zabezpieczam nadkola, i krzywda im się nie dzieje a z biegiem kilometrów farba matowieje i nie rzuca się w oczy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Wto 20:38, 23 Cze 2009 Temat postu:







Koledzy, niebawem przystąpię do rozbiórki SHLki.
Wobec tego pytanie : od czego zacząć ?
- jakie elementy najpierw zdejmować, co potem?
- zaopatrzyłem się w regalik i w pudło, do którego mogę składać części.

Nie chciałbym narobić bajzlu ale też żeby to rozkładanie miało ręce i nogi.
Systematycznie będę oddawał części do renowacji lub wymieniał.
Będę też wrzucał fotki, gdzie będzie można zobaczyć postęp z prac no i bądą pytania "co z tym robić" ?Wesoly

Zatem, od czego zaczynamy?
Powrót do góry
gabste91
PostWysłany: Wto 21:13, 23 Cze 2009 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 806
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Wiesz co robiąc remont napewno porob jak najwiecej fotek tak aj zrobilem a teraz to na wzor do zlozenia mam 2 shl Mruga silnik narazie zostaw cały zacznij od baku kół błotników i tak stopniowo Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Śro 22:51, 01 Lip 2009 Temat postu:







Koledzy, no to rozbiórka napotkała pierwszy problem :-)
Niestety przysłowiomym "majzlem i młotkiem" SHLki nie rozłożę na części pierwsze, a ponieważ to pierwsza taka robota narzędzi brak.
Poczytałem w necie i podobno to jest OK na początek : [link widoczny dla zalogowanych]
Do tego klucze płasko oczkowe :
[link widoczny dla zalogowanych]

To chyba wystarczy?
Cena oczywiście gra rolę.

Poza tym wytargałem jeszcze jedną SHL w lepszym stanie i chciałem zapytać czy ktoś z okolic (okolic Katowic) nie pomógł by jej uruchomić jeśli sam nie dam rady ?

Dzięki!
Powrót do góry
gabste91
PostWysłany: Czw 7:45, 02 Lip 2009 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 806
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Jaki problem Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
baca
PostWysłany: Czw 8:08, 02 Lip 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: gliwice

JEŚLI CHODZI O KLUCZE TO KOMPLETY Z YATO ZNAM BO MAM JE W PRACY, I BEDZIESZ Z NICH MIAŁ DŁUGO POŻYTEK. A SKĄD JESTEŚ DOKŁADNIE KURBAT ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Czw 9:28, 02 Lip 2009 Temat postu:







No kolego gabste - problem jak każdy inny ;-). Nie każdy ma w domu komplet narzędzi warsztatowych "na wszelki wypadek" ;-).
Ogólnie to ta kwestia już rozwiązana.

Jestem z Katowic Kolego Baca.
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Śro 11:59, 02 Wrz 2009 Temat postu:







Koledzy forumowicze : SHL odpaliła, co prawda nie ta ale inny egzemplarz...ale też fajna Wesoly.
Jedzie bo jedzie jednak do świetności jej jeszcze daleko. Przyjemność z jazdy szalona. Niestety są nadal braki :
- tłok nie jest owalizowany i dzwoni jak cholera...nie wiem czy można w ogóle z tym jeździć?
Gdzie można dostać taki owalizowany tłoczek?
- niestety jeszcze przerywa, poszarpuje na 1-2 biegu.
- jakoś zapodział mi się luz....teraz jest pomiędzy 2 a 4 biegiem. Możliwe to?

Mruga
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Pią 9:55, 04 Wrz 2009 Temat postu:







Niestety...SHL nie chce zagadać. Strzeliła raz w gaźnik. Po dłuższym kopaniu zalewa się pewnie.
Zaskakuje ale nie chce wystartować. Ponieważ linkę gazu mam rozregulowaną zacznę chyba od tego. W momencie odpalania nie wiem czy w zasadzie przepustnica otwarta czy zamknięta.

Śruba od powietrza w gaźniku wkręcona na maksa.
Może dostaje gdzieś powietrza z boku?

Przyczyn może być mnóstwo.

Może macie jakieś inne pomysły, sugestie?
Powrót do góry
Gość
PostWysłany: Sob 21:43, 05 Wrz 2009 Temat postu:







Kolejny dzień i karta w dzienniku : zagadała.
Dała się uprosić i odpaliła po kilku kopkach, nawet żywo się kręciła ale niestety bez utrzymywania obrotów manetką gaśnie. Nie dostaje paliwa najwyraźniej.
Zatem wiemy już od czego zaczynać szukanie problemu.
Powrót do góry
drix1994
PostWysłany: Sob 23:03, 05 Wrz 2009 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

To tak Wesoly pocieszę Cię kolego. Moj WIATEREK jak już zapali to też go na gazie muszę trzymać, regulacji w gaźniku jako takiej nie ma, tzn. nie reaguje ale mając 3 gaźniki na każdym inaczej chodził więc mogę ci doradzić żebyś zmienił albo wymyl i przedmuchal gaźnik a przy okazji filrt powietrza chooć to akurat chyba w tym przypadku nie ma znaczenia. I może podnieś iglice wyżej w gaźniku wtedy dostanie większą dawke paliwa.. i może pomoże... ale na 100% gaźnik jest winny AAA i co zrobiłeś, że WIATEREK zagadał ?? pozdro

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez drix1994 dnia Sob 23:08, 05 Wrz 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pon 11:00, 07 Wrz 2009 Temat postu:







Kolego, wiadomo, że usterki trafiają się różne ale...już słyszałem Wiatra co zagadał po kilku latach stania w szopie i chodził jak zegarek szwajcarski ;-P.

Ten zagadał bo po prostu chyba paliwo odparowało z niego po kilku dniach, po zalaniu całkowitym. Niestety trzeba go rozebrać ponieważ :
- manetka się kręci w kółko.
- za mało paliwa dostaje podczas pracy i gaśnie.
- strzela w przy próbie odpalenia (to jakby za dużo paliwa?).
- ogólnie dzwoni na jałowym biegu...tłok, sworzeń...

Czeka mnie mała sesja w garażu ale teraz nie wiem kiedy.

Cel jest taki aby mechanicznie doprowadzić go do stanu używalności i aby dostał przegląd więc sporo do zrobienia jeszcze.

Pytanie : gdzie kupić akumulator / baterię do tej SHLki?
Powrót do góry
wild
PostWysłany: Wto 10:08, 08 Wrz 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 352
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Poszukaj na forum - jest na pewno o akulumatorze (elektryka).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny Strona 2 z 3

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11 W->[M11 W] Kurbat
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group