Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Garaż (Nowy nabytek) / M11 W->SHL M11 W Hokunin

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
SHL M11 W Hokunin <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Hokunin
PostWysłany: Sob 19:50, 03 Maj 2014 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 794
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mielec

Wczoraj chciałem odkręcić podstawę akumulatora i zdziwiłem się podwójnie.Okazało się że do jednej nakrętki nie mam dostępu nawet fajkowym kluczem a drugie miałem urwaną blaszkę:

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

I tu mam kilka pytań:Jak odkręcić tę śrubę? Wiem ze najpierw trzeba popsikać,ale tam nawet ciężko jest palec włożyć a co dopiero klucz,a nie chce tej blaszki małej urwać.Drugie pytanie co z tą blaszką co mi się urwała?Nawet nie wiedziałem że się urwała,dopiero jak odkręciłem to zauważyłem.Widzę że idzie do mocowania silnika ale czy je podtrzymuje? nie widzę z drugiej strony bo zasłania mi osłona.Czy żeby ją pospawać to muszę wyciągnąć cały silnik?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dudek83
PostWysłany: Sob 21:47, 03 Maj 2014 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Ta "blaszka" utrzymuje utrzymuje tylny uchwyt silnika we właściwym położeniu. Dziwne ale u mnie też było w tym miejscu pęknięte przed remontem. Pęka to od drgań silnika. Według mnie jest to przydatne raczej przy wkładaniu silnika do ramy bo uchwyt i tak się nie przesunie na boki bo jest unieruchomiony na osi podstawki centralnej. Ze spawaniem jest kupa roboty bo żeby to dobrze zrobić to trzeba wyjąc silnik, oś podstawki i wyjąć ten uchwyt. Dlatego ja bym tak zostawił i przy okazji pospawał jak będzie wyjęty silnik.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hokunin
PostWysłany: Sob 21:57, 03 Maj 2014 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 794
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mielec

Dzięki dudek.Już bałem się jeździć,czyli wychodzi na to że to wada konstrukcyjna.Silnik myśle wyciągnąć i przeglądnąć bo niedługo 30 tysięcy mojej stuknie więc łożyska pewnie wydają już ostatnie tchnienia.

A jak poradzic sobie z tą śrubą podstawki????Any ideas??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dudek83
PostWysłany: Sob 22:30, 03 Maj 2014 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Dwa dobre ciasne klucze nasadowe i albo pęknie albo pójdzie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hokunin
PostWysłany: Sob 22:39, 03 Maj 2014 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 794
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mielec

Dzieki dudek Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hokunin
PostWysłany: Nie 18:19, 11 Maj 2014 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 794
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mielec

Niedawno przyszły uszczelniacze do amorków od piterawo.Dobrze że wzialem dwa komplety dodatkowo bo dwie te najmniejsze uszczelki sa zrobione masakrycznie.

Wyczytałem w jednym z tematów,że wymieniacie też tulejki amortyzatorów.Ja zobacze.Jeśli będą dobre to zostawie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rudyweteran
PostWysłany: Pon 10:55, 12 Maj 2014 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 613
Przeczytał: 7 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tomaszów Maz

Uszczelniacze te mogą Tobie nie trzymać.
Przed włożeniem ich do amortyzatorów weź je do jakiegoś małego naczynia włóż (po jednej sztuce każdego typu) i zalej je tam olejem co będzie w amortyzatorach. Potrzymaj około doby. Jak będą puchły od oleju, lub będą cholernie brudzić palce po wzięciu w ręce to nie zakładaj ich. Takie uszczelniacze nie będą trzymały ani chwili. Ja takie kupiłem - okropny kanał. W zaprzyjaźnionej firmie zrobili mi takie na zamówienie z odpowiedniego materiału, ale była też odpowiednia cena, jak dobrze pamiętam chyba około 20pln za sztukę 3 lata temu. Jak masz ten szmelc co ja kupiłem to na prawdę szkoda go w ogóle zakładać.
Nara Rudyweteran


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hokunin
PostWysłany: Pon 23:17, 12 Maj 2014 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 794
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mielec

Szkoda ze dopiero teraz mi o tym mowisz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rudyweteran
PostWysłany: Wto 9:32, 13 Maj 2014 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 613
Przeczytał: 7 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tomaszów Maz

A co założyłeś je już? Jak nie to sprawdź i ewentualnie zareklamuj. Ja tak zrobiłem. Jak facet mnie się pytał to powiedziałem w czym jest rzecz i reklamacje uznał bez słowa. A było to w takim sklepie z Dębicy. Zresztą z reklamacjami tam nie miałem nigdy problemu. Te rzeczy teraz produkowane trzeba na wiele sposobów sprawdzić zanim się je założy. Jak dobrze pamiętam uszczelnienia te spuchły mi od cholery na takiej próbie.
Nie łam się
3majsię "rudyweteran"

ps. a może będą dobre:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hokunin
PostWysłany: Wto 15:33, 13 Maj 2014 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 794
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mielec

Jeszcze nie założyłem.Ale założę i sprawdzę bo inaczej się nie dowiem Wesoly Obym tylko zdążył do sierpnia :v

Ok,mały Up.
Włożyłem po jednej uszczelce z każdego typu do słoika i zalałem Mixolem,bo takowy olej chcę wlać do amorków, czytając inne tematy stwierdzam, że chyba taki będzie najlepszy.Jutro zobaczę jak się zachowały.Tylko tu mam pytanie czy:po wyjęciu mam je wytrzeć czy jak,żeby sprawdzić czy brudzą?
W między czasie pobawię się jeszcze z kranikiem,żeby mi spod nakrętki na kluczyku nie ciekł.

Up numer dwa Wesoly

Zrobiłem kranik,tzn.poskładałem znowu jeden z dwóch.Teraz mam mosiężny odstojnik i mosiężną nakrętkę na kluczyk.Uszczelkę do środka dałem oryginalną gumową,olejoodporną,a do odstojnika dałem UWAGA!!!...z kranu Wesoly taką białą plastikową i powiem wam,że daje radę Wesoly
Po krótkiej walce z przepustnicą wkurzyłem się i wyjąłem iglicę i ustawiłem ją ponownie na 3 rowek od góry...Potem tato pomógł mi zakręcić nakrętkę na korpusie gaźnika tak żeby nie przekrzywić tej pokrywy co wchodzą w nią linki i......w końcu odpaliła normalnie Wesoly Niestety nie przejadę się na niej bo jest bardzo brzydko u mnie i ciemno zresztą.Co do uszczelniaczy to zobaczę jutro czy zdały test.

UWAGA!!!!ACHTUNG!!!WNIMANIE!!!

Oto co zostało z uszczelki osłony stacyjki w moim Wiaterku:

[link widoczny dla zalogowanych]

Niestety czas zrobił swoje Smutny


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Hokunin dnia Wto 20:30, 13 Maj 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hokunin
PostWysłany: Śro 19:39, 14 Maj 2014 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 794
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mielec

Wyciągnąłem uszczelki.Raczej powinny być dobre bo nie zmieniły kształtu w oleju.Brudzić też nie brudzą.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rudyweteran
PostWysłany: Śro 22:51, 14 Maj 2014 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 613
Przeczytał: 7 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tomaszów Maz

Jak się nie powiększyły i nie brudzą to powinny być ok. Na miksolu będzie cholernie sztywna. Miałem okazje jeździć kiedyś na takich amortyzatorach, jak dla mnie za sztywne były. Oleju było według książki. Olej za gęsty.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hokunin
PostWysłany: Śro 23:29, 14 Maj 2014 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 794
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mielec

A niech będzie.W zakrętach może będzie lepiej sie zachowywac Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hokunin
PostWysłany: Śro 21:30, 25 Cze 2014 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 794
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mielec

Up.

Dziś zrobiłem amortyzatory,To znaczy wymieniłem olej na nowy (Lux 10) bo go prawie wcale nie było wymieniłem uszczelki dużą i średnią w każdym amorku,te najmniejsze zostawiłem bo byłe w świetnym stanie.Jak na razie nie cieknie i ewidentnie Elżunia jest twardsza.Niestety okazało się,że w prawym tylnym amorku pękła mi sprężyna więc z braku laku pospawałem migomatem i na razie trzyma.Będę jeszcze musiał wymienić tuleje metalowo gumowe które idą tam przy amortyzatorach bo już są stare i długo nie pojeżdżę.Także kupię sprężynę i te tuleje jak ktoś coś ma albo wie gdzie dostać to będę wdzięczny.Zdjęć niestety nie mam bo do takiej roboty ciężkawo z aparatem także sorki za brak zdjęc.Pozdrawiam Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Śro 21:44, 25 Cze 2014 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2230
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

Spawałeś sprężynę ??? Desperat z Ciebie.
Jak nie znajdziesz na forum sprężyny, to zadzwoń do piotramałego 604458589 ma klamoty do SHL.
Jak będzie robił problemy z wysyłką, to daj mi znać na pw.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny Strona 3 z 4

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Garaż (Nowy nabytek) / M11 W->SHL M11 W Hokunin
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group