Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11->SHL m11 1967 r. no to zaczynamy :)

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
SHL m11 1967 r. no to zaczynamy :) <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
mm8255
PostWysłany: Czw 21:10, 16 Sty 2014 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 01 Gru 2013
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Dzisiaj kolejne paczki - wylicytowałem półkę w chromie i pedał hamulca. Dla tych którzy zaraz stwierdzą że odchodzę od oryginału, spokojnie, robię części pod oryginał (np. mam drugą półkę która będzie pomalowana proszkowo) także jeden motocykl będzie w dwóch wersjach. Dostałem też śruby podkładki to na zapas typowo montażowe z nierdzewki.
[link widoczny dla zalogowanych]

Zastanawia mnie tylko po co ta trzecia dziura skoro w oryginale jej nie ma...

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mm8255 dnia Czw 22:52, 16 Sty 2014, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mm8255
PostWysłany: Wto 20:33, 21 Sty 2014 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 01 Gru 2013
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Mały update.
Niedawno odebrałem elementy z lakierowania proszkowego. Lakiernia z Wrocławia Ekopolmal. Mogę śmiało polecić bo cena bardzo dobra. Jakość też bardzo dobra - jakieś małe drobiazgi do których mógłbym się doczepić.

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Przez ostatnie 2 dni zająłem się profilami. Wszystkie elementy takie jak wahacz, przednie zawieszenie, rama, nóżka zostały zakonserwowane preparatem TECTYL ML. Polecam zestaw z rurką rewelacyjny do profili zamkniętych. W zestawie korki w miejsca w których nawierca się elementy.
Poszło ok 1,5 puszki tj. 600ml. Jedyne co jest wkurzające to później trzeba wszystko czyścić bo jednak trochę zawsze gdzieś wycieknie. Najlepiej benzyną ekstrakcyjną.

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drix1994
PostWysłany: Wto 22:48, 21 Sty 2014 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

Tymi korkami spierdzieliłeś sprawe... to aby psuje wygląd. Natomiast od środka ruda zanim szód narobi minie kolejnych lat 40..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mm8255
PostWysłany: Śro 0:44, 22 Sty 2014 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 01 Gru 2013
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

ja uważam że korki muszą być...lepsze to niż dziury i syf który dostaje się do środka. Rama na zdjęciach jest odwrócona. Korki są od spodu także ich nie widać

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mm8255 dnia Śro 16:07, 22 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miernik13
PostWysłany: Śro 20:06, 22 Sty 2014 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 489
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrzeszów

Mi się tez nie podoba ta przeróbka ,rama w środku nie koroduje aż tak mocno ,żeby ją było trzeba zabezpieczać.Po co poprawiać coś co było dobre.Wolę oryginalne rozwiązanie ,rama bez żadnych wypełniaczy w środku,to jest moje zdanie ,inni mogą mieć inne podejście .Oryginał to oryginał ,szkoda ramy na takie zabiegi .

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez miernik13 dnia Śro 20:08, 22 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mm8255
PostWysłany: Śro 22:18, 22 Sty 2014 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 01 Gru 2013
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

miernik13 napisał:
Mi się tez nie podoba ta przeróbka ,rama w środku nie koroduje aż tak mocno ,żeby ją było trzeba zabezpieczać.Po co poprawiać coś co było dobre.Wolę oryginalne rozwiązanie ,rama bez żadnych wypełniaczy w środku,to jest moje zdanie ,inni mogą mieć inne podejście .Oryginał to oryginał ,szkoda ramy na takie zabiegi .


No wiadomo każdy ma swoje zdanie. Ja akurat siedzę w tym temacie i producenci samochodów też mówią po co zabezpieczenie antykorozyjne.A jednak...Mam porównanie aut zabezpieczonych i niezabezpieczonych... widze co się dzieje po piaskowaniu jak ludzie chcą oszczędzić i po 2 latach ruda jest spowrotem - bo używają tanich i kiepskich środków typu boll. Zasugerowałem się konserwacją profili taką jaką przeprowadza się w autach. Preparat fajnie wysycha i jest koloru brązowego/ jasno brązowego. Napewno to nie zaszkodzi.. a Tectyl ML jest na poziomie preparatów Rust check czy FLUI FILM stosowanych i w old timerach jak i nowych autach

Premarat Valvolina Tectyl ML jest na bazie wosku i jest specjalnie przygotowany do profili zamkniętych.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daris666
PostWysłany: Śro 23:49, 22 Sty 2014 Temat postu:


Gość




Fakt korki psują tak wygląd , że rama nadaje się na złom. Dajcie już spokój,bo wpadacie w skrajności. Bardzo dobry pomysł z ta konserwacją. Gdzie kupiłeś ten preparat z tymi koreczkami ? Myślę, że jedna butla mi wystarczy ...

mm8255 a chromowaną półkę to mi przed nosa wylicytowałeś Wesoly i muszę chromować swoją ...


Ostatnio zmieniony przez daris666 dnia Śro 23:56, 22 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
mm8255
PostWysłany: Czw 0:23, 23 Sty 2014 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 01 Gru 2013
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

daris666 napisał:
Fakt korki psują tak wygląd , że rama nadaje się na złom. Dajcie już spokój,bo wpadacie w skrajności. Bardzo dobry pomysł z ta konserwacją. Gdzie kupiłeś ten preparat z tymi koreczkami ? Myślę, że jedna butla mi wystarczy ...

mm8255 a chromowaną półkę to mi przed nosa wylicytowałeś Wesoly i muszę chromować swoją ...


Hejka!
No jak kupujesz Tectyla ML z rurką tą przedłużką to są w zestawie koreczki. A półki nie wylicytowałem. Jakiś gość się uparł i mnie przelicytował. Ale napisałem do gościa i miał drugą na strychu hehe. Jedna butla wystarczy na ramę i inne graty.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mm8255 dnia Czw 0:24, 23 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bodzys
PostWysłany: Czw 21:22, 23 Sty 2014 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Ja swoją ramę i inne tym podobne elementy też konserwowałem w środku ale koreczków nie dawałem. Tam gdzie były fabryczne otwory starałem się żeby konserwacją ich nie zalała, to co się wleje do środka żeby się wylało i wentylacja jest Wesoly Nie widze sensu dawać koreczków i specjalnej konserwacji do profili zamkniętych bo rama to profil otwarty Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maniekgazela
PostWysłany: Czw 22:03, 23 Sty 2014 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 518
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: MIESBACH

bodzys napisał:
Ja swoją ramę i inne tym podobne elementy też konserwowałem w środku ale koreczków nie dawałem. Tam gdzie były fabryczne otwory starałem się żeby konserwacją ich nie zalała, to co się wleje do środka żeby się wylało i wentylacja jest Wesoly Nie widze sensu dawać koreczków i specjalnej konserwacji do profili zamkniętych bo rama to profil otwarty Mruga


Padam Padam Mruga


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mm8255
PostWysłany: Czw 23:32, 23 Sty 2014 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 01 Gru 2013
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

bodzys napisał:
Ja swoją ramę i inne tym podobne elementy też konserwowałem w środku ale koreczków nie dawałem. Tam gdzie były fabryczne otwory starałem się żeby konserwacją ich nie zalała, to co się wleje do środka żeby się wylało i wentylacja jest Wesoly Nie widze sensu dawać koreczków i specjalnej konserwacji do profili zamkniętych bo rama to profil otwarty Mruga


Nie widzę sensu bicia piany o koreczkach czy ktoś inny je montuje czy nie, ja zamontowałam. Apropo profili to radzę się zagłębić w definicje pojęć czym jest profil zamknięty a profil otwarty... bo raczej kilka dziurek nie czyni profilu otwartym teraz to mnie rozbawiłeś Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gazela
PostWysłany: Pią 1:07, 24 Sty 2014 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

Dajcie już spokój tym koreczkom.
Ważne że zakonserwowane profesjonalnie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mm8255
PostWysłany: Pią 1:36, 24 Sty 2014 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 01 Gru 2013
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

paweł gazela napisał:
Dajcie już spokój tym koreczkom.
Ważne że zakonserwowane profesjonalnie.

Mruga


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mm8255
PostWysłany: Sob 20:14, 01 Lut 2014 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 01 Gru 2013
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]



Zdjęcia z ocynku - chłopak który robił ocynk jest prawdziwym fachowcem. Każdy z elementów jest piaskowany,trawiony chemicznie, szlifowany, czyszczony. Następnie ocynk. Dokładne zdjęcia efektu po robocie. Polecam z czystym sumieniem nic nie zgubił zawsze odpisuje na maila. Mogę polecić w 100%. Skorzystałem z tablicy [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mm8255 dnia Sob 22:02, 01 Lut 2014, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gazela
PostWysłany: Sob 21:38, 01 Lut 2014 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 2390
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec

No ładnie.
A za ile to zrobił?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny Strona 3 z 7

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11->SHL m11 1967 r. no to zaczynamy :)
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group