Autor |
Wiadomość
|
krypton
|
Wysłany: Pon 22:29, 29 Lis 2021 Temat postu: Shl M11 1965 krypton |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 20 Lis 2021
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Witajcie, mam na imię Krzysiek, kilka lat temu kupiłem SHL M11 z 1965 roku na chodzie, ale zdecydowałem się ją wyremontować. Zeszłej zimy ją rozebrałem, została wypiaskowana, tylny błotnik został pospawany, lampa i przedni błotnik poszpachlowany bo były uszkodzone. Następnie pomalowana. Brak na razie szparunków. Trochę części kupiłem używanych, trochę nowych. Czytam wpisy na forum, czytam instrukcję, oglądam filmiki i chciałbym się upewnić, poprosić Was o radę, opinię:
- wyczytałem, że obręcze kół maluje się 9006 i tak zrobiłem, ale nie bardzo się mi to widzi, takie były oryginalnie, czy ocynkowane czy może kolor szary młotkowy tak jak w wfm?
- czy możliwe jest żeby nyple szprych przy kołach 18 były mosiężne?
- czy wymieniać gąbkę siedzenia, jest w całości, tylko stara?
- mam chromowaną półkę kierownicy- możliwe że oryginał?
- czy linki były szare w tym roczniku?
- wydech jest dość przyzwoity, kolanko ma sporo wżerów, oddać do chromowania czy raczej kupić nowe?
- czy wymienić instalację elektryczną ze względu na wiek, czy jak będzie sprawna to zostawić?
- czy odbłyśnik lampy był aluminizowany, chromowany czy ocynkowany?
- da się kupić takie nity z tworzywa sztucznego, które przychodzą do szklanek amortyzatorów,
- czy sygnał dźwiękowy był chromowany czy czarny, czy jaki?
Dziękuję z góry za pomoc. K.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
halcik
|
Wysłany: Wto 1:15, 30 Lis 2021 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2243
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Nie jestem pewien na 100% ale w wsk kolor RAL to właśnie 9006, jutro mogę porównać ten kolor z oryginałem.
Nyple moje były cynkowane.
Gąbka jeśli nie kruszy się w rękach nadaje się do montażu, jeśli chcesz jednak kupić nową to tylko odlaną
Półki nigdy nie były chromowane, nawet w wersji lux.
Linki były zawsze czarne za wyjątkiem linki licznika, ta czasami była biała.
Kolanko osobiście kupił bym drugie. Stare z racji osadów nie będzie łatwo pochromowac, a gdy źle ustawisz zapłon lub gaźnik zaraz się zabarwi.
Instalacje bym zostawił, sprawdź konektory i tyle.
Odbłyśnik kup współczesny lub oddaj do napylanie chromem..
Da się kupić takie nity idź do meblowego, ja kupiłem w Leroy za 5zl 40 sztuk.
Mój sygnał był czarny, to znaczy kratka i tył, a membrana czerwona
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krypton
|
Wysłany: Wto 11:18, 30 Lis 2021 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 20 Lis 2021
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Halcik bardzo dziękuję. K.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
seba101626
|
Wysłany: Wto 15:51, 30 Lis 2021 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 12 Lis 2015
Posty: 419
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pszczyna
|
Witaj
Czekamy na zdjęcia, a przy okazji możesz obejrzeć relację z mojego remontu SHL M11 z 1965 roku
https://www.youtube.com/watch?v=sz1Ln4rbFFA
Tak na szybko:
- jeśli robisz pełny remont to wiele rzeczy należy zrobić lub dokupić, nawet kanapę czy tłumik z kolankiem, chyba, że są faktycznie w rewelacyjnym stanie
- mój sygnał był chyba w chromie, ale nie jestem na 100% pewny
- wątpię, by ktoś chromował półkę kierownicy w SHL M11, z wyłączeniem fabryki
- czekamy na zdjęcia!
Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krypton
|
Wysłany: Śro 12:43, 08 Gru 2021 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 20 Lis 2021
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Przy próbie publikacji zdjęć dostałem info, że jestem za świeży żeby publikować info z obcych stron (zdjęcia), niebawem myślę, że uda mi się to uczynić.
Zauważyłem, że w ramie nie mam mocowania na rurę wydechową, czy moglibyście mi podać dokładne wymiary tego elementu ramy, żebym mógł to dorobić i przyspawać lub przykręcić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
seba101626
|
Wysłany: Śro 16:25, 08 Gru 2021 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 12 Lis 2015
Posty: 419
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pszczyna
|
Najlepiej jak sam zrobisz zdjęcie swojej ramy, a my zrobimy edycję tego zdjęcia z podanymi wymiarami, no i zdjęciem jak te mocowanie wygląda w praktyce. Teraz już możesz wstawiać fotki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krypton
|
Wysłany: Śro 18:50, 08 Gru 2021 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 20 Lis 2021
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
[img]https://www.fotosik.pl/zdjecie/68711388b7430d6b[img]
[img]https://www.fotosik.pl/zdjecie/3dc5047c30761885[img]
[img]https://www.fotosik.pl/zdjecie/46403b8504891e68[img]
[img]https://www.fotosik.pl/zdjecie/b9f413445b662213[img]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
halcik
|
Wysłany: Śro 18:52, 08 Gru 2021 Temat postu: |
|
|
Moderator
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2243
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 47 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Po 3 poście się już uda
Chodzi o element do którego mocuje się tłumik? Ogólnie całość ma tylko dwa punkty "podparcia" mocowanie tłumika i kolanka w cylindrze. Z tego wnioskuje, że chodzi ci o mocowanie tłumika. Jak tak to pokaż jak to u Ciebie wygląda. Może łatwiej będzie Ci gdzieś lokalnie namierzyć kogoś z SHL lub WSK i ściągniesz na żywo wymiar, ale możemy spróbować pomóc online
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krypton
|
Wysłany: Śro 19:04, 08 Gru 2021 Temat postu: |
|
|
Forumowicz
Dołączył: 20 Lis 2021
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Tak chodzi o mocowanie tłumika, w katalogu widzę jak to mniej więcej wygląda, interesowała by mnie średnica jeśli to ma przekrój koła, plus długość, i czy w środu jest gwint m8?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez krypton dnia Śro 19:07, 08 Gru 2021, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|