Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11->Remont SHL M11 RedGothic

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Remont SHL M11 RedGothic <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Rojek
PostWysłany: Nie 23:29, 13 Sty 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 1140
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RLU

Jeśli chodzi o wżery to trzeba duuużo papieru ściernego różnej granulacji, godziny ciężkiej pracy i będzie cacy Wesoly Jeśli zaś o obręcz chodzi to zależy jak bardzo jest ugięta.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
RedGothic
PostWysłany: Nie 23:42, 13 Sty 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 11 Paź 2012
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Człuchów

Czy od razu zakupic 2 obręcze z alledrogo ceny przystepne 50zł-80zł co o tym sadzicie ? jak jest z ich trwałością ??
Jak mam zapłacic za piaskowanie + malowanie lub ocynkowanie to nowe wyjda tak samo co?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
PostWysłany: Nie 23:49, 13 Sty 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z wioski ;)

tylko że te nowe w większości przypadków są inne i jakością nie grzeszą

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rojek
PostWysłany: Pon 1:00, 14 Sty 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 1140
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RLU

Spróbować wyprostować chyba nie zaszkodzi? Te nowe Awina itp są o kant d... rozbić, a użwane oryginalne często są tak krzywe, że w zasadzie jw.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maniekgazela
PostWysłany: Pon 7:52, 14 Sty 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 518
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: MIESBACH

Te Awina są węższe o jakieś 1,5cm, ja się tak wkopałem i do bani to wygląda.Ale teraz kolega kupował i juz podobno są w oryginalnym rozmiarze,co nie zmienia faktu że china chrom pozostawia dużo do życzenia.Są jeszcze włoskie ponoć idealne ale cena 220zł.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
picek
PostWysłany: Pon 8:41, 14 Sty 2013 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zwoleń

Tak są teraz w oryginalnym rozmiarze, sam kupiłem aby zobaczyć co są warte. Wyglądają na przyzwoite choć jakość chromu da się ocenić dopiero po użytkowaniu. z ce3ch charakterystycznych to te co ja kupiłem nadają się do SHLki bardziej niż do WSKi. zawsze można oddać do ponownego położenia chromu- podejrzewam że taka operacja będzie kosztowała jakieś 50zł. Ale ja sam zaplatam koła więc te felgi będą służyły tak jak są w WSK 4

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
RedGothic
PostWysłany: Pon 23:36, 14 Sty 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 11 Paź 2012
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Człuchów

Mam tez zapytanko na temat gum ktore sa w wahaczach i całej SHL-ce , gdyz za kilka dni oddaje rame i reszte do piaskowania a puzniej malowania. Ciekawi mnie czy podczas piaskowania lub malowania jak któraś guma uszkodzi sie to łatwo dostane takie same? , czy beda z nimi problemy podczas wymiany? Te gumy sa dosyc juz wysłużone i myśle nad zmiana ich , stad moje zapytanko czy sa zamienniki...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Wto 0:16, 15 Sty 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2230
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

Gumy wymontuj jeszcze przed piaskowaniem. Jeżeli Będziesz malował proszkowo to i tak gumę szlaken trafen . Po malowaniu będzie Ci ciężko wymontować gumę bez uszkodzenia lakieru, a szkoda by było. Po malowaniu dotocz tulejki z teflonu i po kłopocie Mruga Temat poruszany niejednokrotnie Jezyk

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dudek83
PostWysłany: Wto 9:59, 15 Sty 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Tylko pamiętaj, że tuleje z wahacza tylnego musisz wyciągać na zewnątrz a nie wbijać je do środka.
Rysunek masz w opisie z mojego remontu.
Najlepiej zaspawać tulejkę i od drugiej strony wybić prętem. Tak czy inaczej tulejki do kosza. Ja bym nie wybijał i malował wahacz na mokro, a teraz bedę toczył z teflonu.
PS. możesz spróbować włożyć w tulejkę kotwę do betonu fi 14 , skręcić ją i próbować wybijać z drugiej strony. Daj znać czy udało ci się nie zniszczyć tuleji.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
picek
PostWysłany: Wto 15:44, 15 Sty 2013 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zwoleń

Ja dorabiam elementy gumowe i tulejki z poliamidu jak coś to pisz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
RedGothic
PostWysłany: Czw 0:36, 17 Sty 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 11 Paź 2012
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Człuchów

Dzis niestety po szkiełkowaniu piast kół wszyszła przerazajaca prawda. Mianowicie wżery sa strasznie duze w niektórych miejscach wygląda to jagby ktoś karbit rozpalał na nich , zreszta postaram sie dać fotki. Będe musiał szukać innych ...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
RedGothic
PostWysłany: Czw 15:39, 17 Sty 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 11 Paź 2012
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Człuchów

Rama , osłony amortyzatorów , widełki , wahacz przedni tylny , oslonka filtra powietrza wraz z mocowaniem akumulatora oddana do piaskowania i malowania proszkowego na czarny połysk

obudowa lampy , felgi i inne drobiazgi oddane do piaskowania w celu weryfikacji przydatnosci do remontu

Ciekawostka że tuleja wraz z guma w wachaczu tylnym dosłownie sama wypłyneła po delikatnym nagrzaniu elementu... wszystkie tuleje wyszły bez wiekszego oporu...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
RedGothic
PostWysłany: Czw 22:48, 24 Sty 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 11 Paź 2012
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Człuchów

Dalsze postepy : zakupiłem nowe koła w super stanie {felgi, piasty, oslony piast]
gdyż moje posiadją ogromne wżery / ubytki

odebrałem częsci z malowania proszkowego rama , wahacz przedni/tylny , widelki , osłony amortyzatorów

wypiaskowane zostaly stare felgi , nóżka ,lampa oslona łańcucha i pare pierdółek
moje pytanie brzmi ile WY płaciliście za piaskowanie i malowania proszkowe gdyż wydaje mi sie że mocno przepłaciłem za czesci powyzej wymienione gdyz to jest drobnica a czkaja jeszcze przeciez blotniki bak osłony...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Czw 23:45, 24 Sty 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2230
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

Ja płaciłem za piaskowanie 170 zł bez zbiornika, błotników i osłon. Za zbiornik, błotniki, osłony i cylinder zapłaciłem 60zł ale już w innym zakładzie. Malowanie proszkowe wyszło całe 200 :-)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dudek83
PostWysłany: Nie 21:31, 27 Sty 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Ja w METAL-CENTRUM w Wołominie koło Warszawy zapłaciłem za piaskowanie 200 zł za cały motor oprócz siedzenia i osłony krótkiej łańcucha. Ale za to dałem 300 zł za malowanie proszkowe (rama, wahacze, uchwyt akumulatora, narzędziówka, felgi, filtr powietrza no i widelec przedni). Felgi były pokryte lakierem bezbarwnym takim jak na felgach do samochodów a widelec malowany podkładem wyrównującym i dwa razy czarnym lakierem. Lakiernia w Słupnie koło Marek.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny Strona 2 z 3

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11->Remont SHL M11 RedGothic
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group