Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11->M11 1964r.

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Następny
M11 1964r. <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
gabste91
PostWysłany: Śro 13:37, 14 Mar 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 812
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Dokładnie nie warto oszczedzac Mruga chociaz ja bym niektore elementy dał na zółty ocynk Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Śro 14:58, 14 Mar 2012 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2227
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Żółty to tak na prawdę tęczowy i robiony jest z chromu w celu poprawienia ochrony antykorozyjnej ocynku. Fajna rzecz, ale jak dla mnie tylko w niewidocznych miejscach

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rojek
PostWysłany: Śro 22:16, 14 Mar 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 1140
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RLU

Szczerze to nie wiedziałem o tym żółtym ocynku

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rojek
PostWysłany: Pią 0:17, 16 Mar 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 1140
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RLU

Remontu ciąg dalszy. Do tej pory przetarty został pierwszy podkład, wyrównane pozostałe nierówności szpachlą, szpachla przetarta i rzucony drugi podkład.

Przecieranie pierwszego podkładu





trochę się przeraziłem, gdy zobaczyłem to nazajutrz po przetarciu podkładu Mruga

[


pierwszy podkład przetarty



obręcze przed i po




Drugi podkład czarny...



... i szary



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rojek dnia Pią 0:19, 16 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rojek
PostWysłany: Sob 19:24, 17 Mar 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 1140
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RLU

Wczoraj przyszły części, które ostatnio zamawiałem.

[link widoczny dla zalogowanych]


[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rojek
PostWysłany: Pon 11:58, 19 Mar 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 1140
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RLU

Niedawno dostałem brakującą gumę zbiornika. Powiem wam, że co oryginał to oryginał. Widziałem gumy z Agmotu i takie ładne nie są.

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawlasty
PostWysłany: Pon 16:09, 19 Mar 2012 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krosno Odrzańskie

Co prawda to prawda. Nawet niewprawione oko od razu zauważy różnicę między oryginalnymi gumami, a współczesnymi. I właśnie takie detale potrafią całkowicie popsuć efekt.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kwinto
PostWysłany: Wto 22:07, 20 Mar 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 04 Sty 2012
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Lubsza/Brzeg

kurde jak widze jak to zrobione , ja to dalem blachy do kuleczkowania stra farba zeszła pieknie i pomalowalem proszkowo i tez ładnie szpachli nie dawałem , najgorzej te jeb... szparunkki zrobic

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drix1994
PostWysłany: Wto 23:01, 20 Mar 2012 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

Właśnie, Wołti jak będziesz szparunki malować ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rojek
PostWysłany: Wto 23:12, 20 Mar 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 1140
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RLU

Szukam w okolicy jakiegoś majstra coby ręcznie namalował, a jak nie znajdę to się pryśnie najpierw biały kolor, potem na to wyklei się tasiemkę szerokości szparunku, pryśnie się czarny, odklei tasiemkę, lekko przymatowi, na to lakier bezbarwny i gotowe. Tylko ja wolałbym jednak malowane odręcznie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Inżynier
PostWysłany: Wto 23:36, 20 Mar 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 28 Maj 2011
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kęty koło Bielska

Sam namaluj ręcznie. Tylko domyślam się że popełniłeś ten sam błąd co wszyscy i pomalowałeś shl akrylem. Wtedy jest z tym problem, bo wyjdą bruzdy.
Oryginalnie lakier oczywiście był bazowy, potem na tym malowane szparunki bardzo obficie rozcieńczoną białą farbką. Na koniec szedł na to klar. Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rojek
PostWysłany: Śro 0:16, 21 Mar 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 1140
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RLU

Cytat:
Sam namaluj ręcznie
Rotfl Nie widziałeś jak mi się ręce trzęsą Wesoly
Cytat:
domyślam się że popełniłeś ten sam błąd co wszyscy i pomalowałeś shl akrylem
tam gdzie idą szparunki będzie malowane bazą i bezbarwnym Mruga
Kurcze wiem, że lepiej wyglądałoby to namalowane odręcznie, ale tak jak mówię narazie nie mam komu tego powierzyć.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rojek
PostWysłany: Czw 23:03, 22 Mar 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 1140
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RLU

Drugi podkład wytarty. W związku z tym trzeba zająć się czymś innym. Zastanawiam się czym wyczyścić silnik, co myślicie o tym?
[link widoczny dla zalogowanych]
Następna sprawa-spojrzałem na swoje stare nyple i faktycznie były oksydowane. Teraz pytanie-gdzie można takie nyple kupić?
I jeszcze jedno-polerował ktoś bębny? Czym to robiliście? Środek bębnów szkiełkować czy co z nimi zrobić?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szczesk
PostWysłany: Czw 23:23, 22 Mar 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz

Nie poleruj silnika, będzie to wyglądać fatalnie. Najlepiej zrób tak jak w oryginale, czyli cały silnik matowy, a polerowane tylko paski z napisem WFM.
Najlepszym sposobem na czyszczenie silnika jest szkiełkowanie.

Oksydowanych nypli nie widziałem, ale możesz kupić zwykłe i spróbować tego:
[link widoczny dla zalogowanych]

Jeśli jest tak proste jak piszą to może się uda Mruga


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rojek
PostWysłany: Czw 23:50, 22 Mar 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 1140
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RLU

Mój silnik nie do końca jest matowy właśnie. Myślę, że gdybym go wyszkiełkował to struktura powierzchni by się zmieniła. Dla jasności-absolutnie nie chcę polerować silnika "na lustro". Wiem, że oryginalnie tak nie były robione, a po drugie mi się to nie podoba. Chodzi mi o to jak wyczyścić silnik żeby jak najbardziej zbliżony był do oryginału. Faktycznie z tym oksydowaniem wydaje się łatwo. Ciekawe czy ktoś już tego próbował? Jeśli nie to będę królikiem doświadczalnym Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Następny Strona 4 z 11

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M11->M11 1964r.
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group