Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Garaż (Nowy nabytek) / M11->SHL M11 z 1964 (mikelos)

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny
SHL M11 z 1964 (mikelos) <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
mikelos
PostWysłany: Wto 15:06, 30 Kwi 2013 Temat postu: SHL M11 z 1964 (mikelos)


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 30 Mar 2013
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice W-wy

Polowanie na pierwszą SHLkę zakończone. W sobotę przywiozłem z Wrocławia SHL M11 z 1964 od drugiego właściciela. Ponad 700 km wolałem jechać bez przyczepy, jak widać elka mieści się do środka Berlingo, musiałem tylko wypatroszyć siedzenie pasażera.

SHLka stała mniej więcej od końca lat osiemdziesiątych w piwnicy. Jest kompletna, z dokumentami. Do kompletu przywiozłem jeszcze trochę zapasowych gratów (nową ramę - z dokumentami !, wahacze, boczki, itd).

Z tego co widzę jest to wczesny model (koła 19", wlew oleju do skrzynki biegów od góry, inna konstrukcja amortyzatorów i żeliwny cylinder czyli silnik S32). Jest parę rzeczy do wymiany - przedni błotnik polepiony na szpachli, obudowa lampy też nie jest idealna. Rama nie jest popękana, boczki nie pogięte, wżerów nie ma albo są niewielkie.

Więcej zdjęć po długim weekendzie, na razie przygotowuję ją do pierwszego odpalenia, zobaczymy w jakim stanie silnik i skrzynia. Potem demontaż i weryfikacja każdej śrubki. Plan jest taki, by na przyszły sezon "babcia" była gotowa do wycieczek Wesoly






Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drix1994
PostWysłany: Wto 17:58, 30 Kwi 2013 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

Kurde jeśli to jest w oryginalne to Ci zazdroszcze! Broń Boże nie zdzieraj farby ! Choć nie jestem za ratowaniem oryginału tka w tym przypadku jestem za !
No i pochwal się ile Cie kosztowała Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gabste91
PostWysłany: Wto 19:34, 30 Kwi 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Cze 2008
Posty: 793
Przeczytał: 16 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

W oryginale to ona nie jest ale i tak ładny egzemplarz no i jak kolega wyzej jaka kwota za takie cudo Mruga
P.s. jak udało sie trzymac sama nowa rame i miec do niej dokumenty?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
PostWysłany: Wto 19:47, 30 Kwi 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z wioski ;)

gabste91 normalnie. kiedyś można było kupić takie rzeczy Mruga
jak są papiery zakupu to niema problemu żeby zarejestrować Jezyk


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rojek
PostWysłany: Wto 20:11, 30 Kwi 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 1140
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RLU

Gratuluję zakupu! Przygoda przed tobą Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dudek83
PostWysłany: Śro 9:00, 01 Maj 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

Skoro poprzedni właściciel kupił drugą ramę to może oznaczać, że ta w motorze jest pęknięta, albo skrzywiona po dzwonie i miał w planach ją wymienić. O dzwonie może śwaiadczyć naprawiany przedni błotnik.
Spróbuj odpalić i zobaczyć czy kierownica jest prosto podczas jazdy. A i skontroluj odstęp przedniego koła od ramy.
Jakbyś musiał podmieniać ramy to ja bym przebił numery, żeby zgadzały się z aktualnymi papierami.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rojek
PostWysłany: Śro 11:36, 01 Maj 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 1140
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RLU

A po co przebijać, skoro do drugiej ramy są papiery? Pomijam już fakt, że to nielegalne...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mikelos
PostWysłany: Czw 10:57, 02 Maj 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 30 Mar 2013
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice W-wy

Witam
SHL była wystawiona za 2600, udało mi się ją kupić za 2200 a więc żadna okazja. Zdecydowałem się na ten egzemplarz bo ma dokumenty i jest kompletna. Do ideału trochę jej brakuje. Przedni błotnik polepiony szpachlą, szukam teraz jakiegoś ładnego. Obudowa lampy też musiała kiedyś zaliczyć glebę, ale jest do odratowania. Z tego co widzę, zbiornik był spawany w górnej części, tam gdzie jest górna guma na ramie. Zrobię test po piaskowaniu, jak będzie szczelny to tak zostawię. Tylny błotnik pęknięty tam gdzie zwykle. Boczne osłony niestety mocno pryszczate, ale nie pogięte. Miejscami złazi farba i wyłazi rude. Obręcze i szprychy pomalowane srebrzanką - ohyda. Może na zdjęciach wygląda nieźle, ale w realu nie bardzo - czeka mnie malowanie.

Ramę oglądałem dokładnie, nie widzę pęknięć ale po piaskowaniu obejrzę jeszcze raz. Zapasowa rama jest z fakturą (1979 !), numery zgodne, jest nawet stempel z ceną na spodzie. Kupiłem ją na osobną umowę, więc zawsze mogę złożyć kolejny motor i zarejestrować go bez problemu. Do tego mam jeszcze (używany) przedni widelec, wahachcze (przód/tył), osłony boczne, puszkę na narzędzia i kawałek osłony łańcucha.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rojek
PostWysłany: Czw 14:00, 02 Maj 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 1140
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RLU

To powiem Ci, że wcale tak dużo nie zapłaciłeś. Zwróć uwagę jakie ceny osiągają ramy z papierem, osłony boczne i łańcucha też do tanich nie należą. Myślę, że to dość uczciwa cena. Ta dodatkowa rama ma nabite numery?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mikelos
PostWysłany: Czw 17:54, 02 Maj 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 30 Mar 2013
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice W-wy

Za moto zapłaciłem 2200, druga rama i reszta bambetli to kolejne 500 zł. Zapasowa rama ma numer i ten sam numer jest wpisany na fakturze. Gdyby nie ten kawałek papieru, to bym tego nie brał - ram do SHL bez papierów jest sporo.





Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mikelos dnia Czw 17:58, 02 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szczesk
PostWysłany: Czw 18:02, 02 Maj 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 567
Przeczytał: 30 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz

Wygląda fajnie Mruga . Jeśli osłony boczne i tylny błotnik są w oryginalnym lakierze to ją bym ich nie piaskował Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drix1994
PostWysłany: Czw 19:51, 02 Maj 2013 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

Uważam, że dużo za nią nie dałeś biorąc pod uwagę to co otrzymałeś w zamian.
Bylebyś teraz to konkretnie odrestaurował, co by motorek pojeździł kolejnych x lat.
Tak na marginesie mówiąc, rama z papierem to przeważnie wydatek koło 5-8 stówek... A ty jeszcze kupiłeś parę innych cennych gratów za 500 zł.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rojek
PostWysłany: Czw 22:19, 02 Maj 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 1140
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RLU

Mikelos, a jaki numer ma ta dodatkowa rama? Ciekawi mnie czy to jakiś leżak magazynowy, czy ramy dostępne w aftermarkecie miały inną numerację.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mikelos
PostWysłany: Czw 23:10, 02 Maj 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 30 Mar 2013
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice W-wy

Numeracja jest normalna, sto pięćdziesiąt ileś tam tysięcy - nie mam pod ręką dokumentów a rama upchnięta na stryszku. Myślę, że to był zwyczajny leżak magazynowy. Pod koniec lat 70tych te motocykle normalnie jeździły po drogach i nikt się z nim nie pieścił, części zamienne były dostępne w zwykłym GSie. Poprzedni właściciel był dosyć zapobiegliwy a sądząc po przebiegu (ok 45 tys km) dbał o to, by moto było sprawne.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CZESIO1958
PostWysłany: Pią 10:06, 03 Maj 2013 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1885
Przeczytał: 29 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myslowice

Ładny nabytek.
Miałeś farta i tyle


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny Strona 1 z 2

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Garaż (Nowy nabytek) / M11->SHL M11 z 1964 (mikelos)
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group