Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M06 T->[SHL M06T] 1958 JjF

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
[SHL M06T] 1958 JjF <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Wto 22:08, 08 Lis 2011 Temat postu: [SHL M06T] 1958 JjF







Motocykl został rozkręcony już dawno dawno temu.

Obecnie zacząłem zajmować się silnikiem - rozkręcenie, czyszczenie, wymiana elementów eksploatacyjnych.


Początki








Powoli rozbieram dalej (magneto i iskrownik), jednocześnie czyszcząc silnik z zewnątrz








Zdjęta flansza od strony magneta, cylinder wyczyszczony i pomalowany, głowica wyczyszczona






Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Wto 22:26, 08 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
motomaciey
PostWysłany: Wto 22:21, 08 Lis 2011 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 1194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grudziądz

No to się nazywa fotorelacja ! Będę Ci kibicować Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
vecoo
PostWysłany: Wto 22:59, 08 Lis 2011 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łapy

fajnie Mruga zaczynasz naprawde Mruga z kopyta jak możesz to porób jak najwiecej fotek jak rozłoyć i jak złożyć ten silnik zrobisz krótki poradnik jak zrobic remont silnika tak dla nowych

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pon 11:00, 05 Gru 2011 Temat postu:







Ciąg dalszy
było trochę trudności z wybiciem simmeringu, ale w końcu udało się (musiałem podgrzać flanszę na kaloryferze)


Zrobiłem też mocowanie do biurka, żeby silnik mógł w miarę stabilnie stanąć nad kubłem podczas czyszczenia ze smarów itp.



Wyczyszczone magneto


Ściąganie wałka startera
teoretycznie powinien ładnie się zsunąć po odczepieniu sprężyny. Ale tak się nie stało. Wałek biegów był skrzywiony na końcu, próby ściągnięcia spowodowały powstanie rantu na jego końcu (zaznaczony strzałką). Poradziłem sobie miniszlifierką opiłowując rant - wtedy wałek zszedł już gładko).






Kod koloru lakieru bordowego
Zabrałem błotnik i udałem się do mieszalni lakierów, celem dobrania odpowiedniego koloru. Wybrałem aż błotnik, ponieważ miejsce pod siodłem nie było przez długi czas narażone na otarcia, zmatowienia i światło słoneczne. Idealnego lakieru niestety nie ma :( Dobraliśmy najbliższy jaki się dało. W katalogu Mipa jest to 0-3-00650.500. Zrobiłem 3 iteracje dobierania i zawsze zostałem właśnie z tym kolorem w ręku.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M06 T->[SHL M06T] 1958 JjF
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group