Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M06 T->[M06 T] Pomoc przy renowacji

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny
[M06 T] Pomoc przy renowacji <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Cacy
PostWysłany: Pią 18:42, 29 Cze 2012 Temat postu: [M06 T] Pomoc przy renowacji


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 28 Cze 2012
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

Witam. Na zdjęciu widoczna jest moja shl 175. Aktualnie rozłożyłem silnik na części pierwsze. Stwierdziłem że wszystko jest do wymiany. Zrobiłem już szlif cylindra ,kupiłem łożyska simeringi.
Mam kilka pytań:
1. Jaki to jest model? Wydaje mi sie że m06 ale niektórzy twierdzą inaczej
2. Potrzebuje iskrownik i gaźnik do tego modelu ,może ma ktoś na sprzedaż lub ktoś może polecić gdzie kupić?
3. Korbowód ma luz ,czy regeneracja będzie wymagana? Zaznaczam że motocyklem będę jeździł bardzo mało.
4. Ile orientacyjnie warty jest ten motocykl? Koła i amory są zdemontowane. Papiery są. Nie mam zamiaru sprzedawać pytam z ciekawości.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
towot
PostWysłany: Pią 19:09, 29 Cze 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 1099
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Witaj,
1. Skoro masz papiery, to dlaczego pytasz jaki to model?
3. Ja nawet jakbym miał postawić motocykl na następne dziesięciolecia, to w trakcie remonty bym pokasował wszystkie luzy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rojek
PostWysłany: Pią 20:55, 29 Cze 2012 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 1140
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RLU

W papierach pewnie jest SHL 175 Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mruty
PostWysłany: Pią 22:48, 29 Cze 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Miłomłyn

1. M06T
2. Najlepiej na allegro poszukaj.
3. TAK
4. Bezcenny !!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
PostWysłany: Pią 23:38, 29 Cze 2012 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Cze 2012
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z wioski ;)

czeka cię sporo pracy , ja bym proponował zacząć od zdjęcia wszystkiego co się da z ramy , wypiaskowania jej i kontroli jej stanu , ewentualnych napraw , potem malowanie proszkowe

jak będziesz mieć dobrze zrobioną ramę to będzie motywacja


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cacy
PostWysłany: Śro 19:55, 20 Mar 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 28 Cze 2012
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

Panowie jaki gaźnik trzeba do tego modelu ??
Taki będzie pasował? [link widoczny dla zalogowanych]
Chyba nie jest przeznaczony do tej pojemności, ale wymiar gardzieli się zgadza.
Należy go zamontować bezpośrednio na cylinder, czy trzeba dokupić jeszcze jakąś końcówkę/króciec??
Wygląda to tak:


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Cacy dnia Śro 19:57, 20 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daszkes
PostWysłany: Śro 21:19, 20 Mar 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 11 Cze 2012
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żyrardów

Jest to gaźnik G20 o ile masz shlkę M06, tylko dlaczego piszesz że masz shl 175?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cacy
PostWysłany: Śro 21:30, 20 Mar 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 28 Cze 2012
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

daszkes napisał:
Jest to gaźnik G20 o ile masz shlkę M06, tylko dlaczego piszesz że masz shl 175?


No właśnie tak do końca sam nie wiem. Bo według danych technicznych jest to 150ccm, a wujek który przekazał mi ten motocykl twierdzi że jest to na 100% silnik 175ccm cztero biegowy.
Może był przerabiany...?
Co do tego gaźnika, ten który podałem będzie dobry? Trzeba do tego jakąś dodatkowa kocówkę?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daszkes
PostWysłany: Śro 21:35, 20 Mar 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 11 Cze 2012
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żyrardów

Często te silniki były przerabiane na 175, ale czterobiegowy? Pomyliło mu się coś na 100%. Do tego gaźnika nic nie trzeba więcej oprócz gumy do filtra, ale ja na twoim miejscu szukałbym oryginalnego gaźnika..

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cacy
PostWysłany: Śro 23:19, 20 Mar 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 28 Cze 2012
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

I nie będzie na tym gaźniku G20 żadnych braków mocy? Nie przeszkadza że jest to gaźnik dedykowany do mniejszych pojemności?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szczesk
PostWysłany: Śro 23:54, 20 Mar 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz

W motorku masz głowicę od M11 - czeka Cię wymiana. Gaźnik powinien pasować, nawet gdy cylinder jest roztoczony na 175. Nakłada się go bezpośrednio na cylinder. Mruga

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cacy
PostWysłany: Pią 15:10, 31 Maj 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 28 Cze 2012
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

Panowie gdzie moge zakupić taka cześć?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Cacy dnia Pią 15:36, 31 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rojek
PostWysłany: Pią 17:41, 31 Maj 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 1140
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RLU

Ot tak w sklepie chyba nie kupisz. Szukaj na allegro, tablicy itp.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cacy
PostWysłany: Śro 21:23, 30 Paź 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 28 Cze 2012
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

Pany podpowiedzcie mi coś bo już nie mam siły. Zrobiłem kapitalny remont silnika. Wpakowałem kupę kasy, ale nie stety silnik nie odpala... Iskra jest. Zapłon ustawiony. Gaźnik nowy, iglica pracuje. Motocykl nie odpala nawet z popychu. Jedyny trop to, taki że nie zalewa świecy i nie czuć wogóle benzyny z cylindra... tak jakby paliwo nie wychodziło z gaźnika... jakieś sugestie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rojek
PostWysłany: Śro 21:36, 30 Paź 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 1140
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RLU

Podmieniałeś gazniki?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny Strona 1 z 2

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M06 T->[M06 T] Pomoc przy renowacji
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group