Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M06 T->[M06 T] 1959r

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
[M06 T] 1959r <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
drix1994
PostWysłany: Nie 12:17, 26 Maj 2013 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1677
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok. Lublina

No właśnie nie wszyscy twierdzą, że tłumiki i kolanka wykonywane przez niego do zabytków tak idealnie pasują, jak piszesz. Nawet na forum chyba był przypadek, że ktoś w Gazeli musiał tłumik albo mocowanie przerabiać.

Prace widać idą do przodu Wesoly oby tak dalej


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rojek
PostWysłany: Nie 12:47, 26 Maj 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 1140
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RLU

Widzę, że ceny u Hartmanna poszły w dół. W zeszłym roku taki tłumik kosztował 500. Pasować, pasują idealnie, ale moje kolanku zrobiło się już lekko fioletowe.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mcz87
PostWysłany: Nie 14:01, 26 Maj 2013 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

[link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mcz87 dnia Nie 16:35, 02 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mcz87
PostWysłany: Pon 16:38, 17 Kwi 2017 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Po prawie czterech latach przerwy wyciągnąłem moją shlke spod koca, na dzień dzisiejszy wygląda tak.


[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]



Mam pytanie do posiadaczy m06t. W jaki sposób jest zamocowana stacyjka w tym modelu, ponieważ w lampie mam trzy otwory ale w stacyjce już nie ma żadnych otworów. Podejrzewam że stacyjke mam nieoryginalną?

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mcz87 dnia Pon 17:26, 17 Kwi 2017, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Wto 7:16, 18 Kwi 2017 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 1642
Przeczytał: 22 tematy

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Przecież widać, że w stacyjce też masz te 3 otwory. Ale jeśli chodzi o otwory i w stacyjce i w skorupie lampy to ten model takich nie miał. Dziury są do zaszpachlowania i pomalowania lub możesz to zostawić jak wymyślił to poprzedni właściciel, choć nie wiem, jak to się miało trzymać, bo stacyjka zrobiona jest z cienkiej blaszki.
PS widać, że elektryka przed tobą


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mcz87
PostWysłany: Wto 13:57, 18 Kwi 2017 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

[link widoczny dla zalogowanych] w 4 minucie filmu jest pokazana stacyjka te otwory w lampie mają przetłoczenie pod śruby stożkowe, i wygląda to na fabryczne, nikt tego nie dorabiał.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Wto 14:53, 18 Kwi 2017 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 1642
Przeczytał: 22 tematy

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

No to człowiek (czyli ja) czegoś mógł się dowiedzieć. Ta stacyjka wychodziła dość długo we wszystkich motorach okresu PRL. W przypadku Twojej SHL musiał być to początek jej produkcji i szczerze nigdy się z czymś takim nie spotkałem, aby była ona przykręcana w ten sposób. Co mogę dodać, śrubki prawdopodobnie mają utrzymać stacyjkę na miejscu przy zmianie pozycji kluczykiem, w późniejszych lampach było już wycięcie 6-kątne i te śrubki były już zbędne

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 Strona 3 z 3

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M06 T->[M06 T] 1959r
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group