Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M04->[M04] 1951 frag

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2
[M04] 1951 frag <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Śro 21:42, 09 Gru 2009 Temat postu:







Danke schön! Padam

Trudno faktycznie jest znajzdz zdjecia oryginalnych
pojazdow, bo wiekszosc juz jest zrestaurowanych
na gust wlascicieli, ktorzy raczej nie dbaja o kolory fabryczne.

Chyba chrom byl stosowany w modelu 1954.
Nie widac zadnych fragmentow czarnej farby na tych elementach,
nawet nie na trudno widocznych miejscach, nie
jak na przyklad na obreczach pod ta tasma,
gdzie sie znalazl w koncu oryginalny kolor czarny, a nie srebrny.


Dzwignia hamulca ma oryginalny czarny kolor.

Nie chcac zasmiecac mcfraga temat, ale wie ktos
czy kierownice m05 i m04 byly takie same?
Powrót do góry
Marcio
PostWysłany: Czw 0:23, 10 Gru 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

Raczej tak. Bynajmniej dotychczas nie spotkalem sie z roznymi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mcfrag
PostWysłany: Czw 8:21, 10 Gru 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 15 Lis 2007
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: DWL

A mi się właśnie wydaje, że M05 miala kierownicę jak WFM. W końcu całe przodki były w zasadzie takie same. Kształt kierownicy w WFM uległ zmianie własnie ze względu na zmianę punktu jej mocowania do półek. Według mnie w M05 było podobnie.



Hej, Moderatornia, do roboty! Poprzenoście te posty do watku Kazika. Tam dokończymy rozwiewanie jego wątpliwości.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
JunaKiszka
PostWysłany: Czw 15:00, 10 Gru 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łańcut

Miałby kolega jakieś części do sprzedania albo wymiane do M04 ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pon 17:40, 14 Gru 2009 Temat postu:







Narazie kupilem kierownice z m05 na allegro,
jak znajde z m04 to ja zamienie (moze na bazarze w Lodzi)
i moze kupie SHL m05 do remontowania,
bo byl by juz poczatek Hyhy .

Nie sa na rysunku instrukcji z 1953 (niewiem czy z Warszawy)
dzwignie tez pomalowane na czarno?
Powrót do góry
Marcio
PostWysłany: Pon 19:05, 14 Gru 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

"Nie sa na rysunku instrukcji z 1953 (niewiem czy z Warszawy)
dzwignie tez pomalowane na czarno?"

O ktore dzwignie Ci chodzi?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Śro 14:26, 30 Gru 2009 Temat postu:







PIĘKNA MASZYNA, PIĘKNA RENOWACJA:)
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2 Strona 2 z 2

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / M04->[M04] 1951 frag
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group