Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / Inne->[M 72] 19.. Doktor

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
[M 72] 19.. Doktor <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Suchy
PostWysłany: Pią 16:55, 09 Paź 2009 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1615
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

Można też szczotką na wiertarce, lekko łatwo i przyjemnie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marcio
PostWysłany: Pią 17:44, 09 Paź 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

Szczotka nie zejdzie 100% rdzy. Takie dogłębne czyszczenie chyba tylko przez piaskowanie mozna osiagnac.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Marcio dnia Pią 17:52, 09 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Suchy
PostWysłany: Pią 18:00, 09 Paź 2009 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1615
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

Ta?? A idziemy w zakład ?? Jezyk
Panie, ja tak dwa motóry zczyściłem. Jezyk Szczota druciana na wiertarze, lub lepiej szlifierce działa w zależności od siły z jaką sie dociska Kwadratowy , albo czasu jaki się czyści jedno miejsce. Możesz jedynie pomuskać blaszkę z nalotu, a możesz przekopać się przez 40 lat korozji do czystej blachy, a jak sie uprzesz to możesz też na wylot Jezyk Wesoly

,,Więc nie mów mi , że naszym chłopakom brakuje luzu!" Wesoly Wesoly Mruga Mruga


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marcio
PostWysłany: Pią 18:04, 09 Paź 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

W ten sposob to i mozna papierem 1000 to zrobic. Problem w tym ze dane miejsce nie wyglada juz tak samo jak wczesniej. Niestety nie usuwasz tylko rdzy ale i zdrowy material wiec nie jest to dobre rozwiazanie do wszystkich czesci.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doktor
PostWysłany: Pią 23:45, 09 Paź 2009 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik

picek napisał:
części stalowe to wyglądają na posmarkane a nie pospawane...

Sama prawda Piotrek! Płakać się chce,jak ktoś mieniący się kolegą przez tydzień zwodzi,a potem zapier...a że prawie się z dupy kopci....bo nie ma czasu! Zly Bo są lepsi klienci i gorsi! Ale po L4 to walić jak w dym...Szkoda gadać...
No ale nie jestem z pierwszej łapanki,cel-pal i do przodu! Pomimo,że jak napisał McFrag-łatwo nie będzie! Najbardziej irytujące były zbyt grubo nasmarkane twory wewnątrz osłon przednich goleni! Ogrom czasu dziś zmarnowałem,aby je wąskim kamieniem wewnątrz wyrównać..Za replikę tych osłon- 2 szt- chcą już po 140 zł, więc raczej pomęczę się z tymi ,co mam. (w najbliższą niedzielę mam dyżurek 24 h , to będą postępy) Wesoly
Suchy daj spokój z tym skansolem,nie dawaj mniej doświadczonym nadziei!
Trzeba piaskować i tyle! Nie są to żadne kokosy,a blaszki masz jak prosto z wytłoczki!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Suchy
PostWysłany: Sob 7:02, 10 Paź 2009 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 1615
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

Marcio napisał:
W ten sposob to i mozna papierem 1000 to zrobic. Problem w tym ze dane miejsce nie wyglada juz tak samo jak wczesniej. Niestety nie usuwasz tylko rdzy ale i zdrowy material wiec nie jest to dobre rozwiazanie do wszystkich czesci.


Ja tak już trochę się naczyściłem motocykli , blach, i rdzy, trochę szczotek już zużyłem, ale skoro wiesz lepiej, to widocznie masz rację, nie mam prawa polemizować Smutny Niepewny


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Suchy dnia Sob 7:14, 10 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wild
PostWysłany: Nie 10:21, 11 Paź 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 352
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Doktor mogłeś oddać te blachy komuś kto ma palnik.
O ten Scansol możemy zrobić debatę u Tomasza Lisa.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
irek
PostWysłany: Wto 23:00, 13 Paź 2009 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 609
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

Krzysztof napisał:
O ten Scansol możemy zrobić debatę u Tomasza Lisa.
Rotfl Rotfl Rotfl
Toś mi chłopie poprawił nastrój na wieczór Rotfl
Szacunek za ciętą riposte !!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
picek
PostWysłany: Sob 10:38, 30 Sty 2010 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 14 Mar 2006
Posty: 1378
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zwoleń

Doktor pochwal się remontem EMki. Napisz coś dłużej jak ci prace idą.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doktor
PostWysłany: Nie 0:05, 31 Sty 2010 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik

Bardzo chętnie,ale nie dziś nie mam siły pisać, odpaliłem M-72 O rany... niestety zaczadziła mnie i ledwo się trzymam . Nie wiem jak długo będzie taki dym-pomalowałem cylindry czarną farbą żaroodporną,ciekawe jak długo będzie się ona wypalać. Ciekawe czy ktoś z Was to przerabiał,ta farba początkowo robi się całkiem miękka,a dymi jak z parowozu!
Silnik po kapitalnym remoncie,niestety nie jest tak różowo,szykuje się dużo trudnej regulacji (gaźniki oczywiście stare wyrąbane oryginały,które wszyscy odkładają na półkę)
Mam zdjęcie sprzed paru dni:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marcio
PostWysłany: Śro 17:58, 03 Lut 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

Dokorze skladam zamowienie na wiecej zdjec Mruga

Jak stales sie wlascicielem tego motocykla? Masz na niego papiery?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doktor
PostWysłany: Śro 23:43, 03 Lut 2010 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik

Marcio nic szczególnego...zapłaciłem pieniążki i posiadam umowę kupna sprzedaży. Szczegółówo służę pomocą,ale osobiście i tylko na Zlocie SHL w Kielcach! Wesoly Mruga
Remont M-72 uważam za zakończony. Nie oznacza to jednak końca zajęć przy Emce. W najbliższych dniach uszczelnienie kranika,i próby pozyskania ładowania,niezbędnego do dalszej jazdy.
Tak na szybko:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rudyweteran
PostWysłany: Czw 11:29, 04 Lut 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 616
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tomaszów Maz

który to rok? 55?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marcio
PostWysłany: Czw 15:12, 04 Lut 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

A dlaczego na niebiesko? Mruga W czarnym prezentuje sie najlepiej, ew. odpowiedni odcien zielonego

ED: A czym sie roznia sie MW 650/750, M72 i K750 od siebie? Na red motorz sa opisy motocykli ale zamiast polskich znakow sa znaki zapytania i czyta sie bardzo ciezko.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Marcio dnia Czw 17:15, 04 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wild
PostWysłany: Czw 21:34, 04 Lut 2010 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 352
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Marcio napisał:


ED: A czym sie roznia sie MW 650/750, M72 i K750 od siebie? Na red motorz sa opisy motocykli ale zamiast polskich znakow sa znaki zapytania i czyta sie bardzo ciezko.


Tutaj:
http://www.shlka.fora.pl/nowy-nabytek,40/emka-stara-milosc,2568-30.html

jest odpowiedź Wesoly

Doktor fajnie Ci to wyszło - Emka robi wrażenie, błyszczy się, ale nie wali po oczach . Lakier jest piękny.
Przyznam że pewnie uderzyłeś w ambicję forumowiczom - ze względu na czas w jaki zrobiłeś remont


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny Strona 2 z 3

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Remont / Inne->[M 72] 19.. Doktor
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group