Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Informacje / Identyfikacja części->Tabliczka znamionowa zdjecie

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Tabliczka znamionowa zdjecie <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
mm8255
PostWysłany: Nie 2:31, 12 Sty 2014 Temat postu: Tabliczka znamionowa zdjecie


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 01 Gru 2013
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Moja SHLka jest z 1967 roku. Mam pytanie zerknijcie na zdjęcie... to nietypowa tabliczka... moc 10KM, silnik to S32U czyli ten sami jaki szedł w Luxach? Zapewniam że shlka jest oryginalna...Rozumiem że to jakaś ulepszona wersja S32?

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mm8255 dnia Nie 2:32, 12 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hokunin
PostWysłany: Nie 14:08, 12 Sty 2014 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 796
Przeczytał: 38 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mielec

Wygląda na to że tak.Ta tabliczka jest od Luxa Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mm8255
PostWysłany: Nie 17:55, 12 Sty 2014 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 01 Gru 2013
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

wg tego co wyczytałem to w końcówce produkcji w 1967 roku szły już w zwykłych SHLkach silniki S32U a następnie zastąpiono je nową konstrukcją W-2A. Także może to być zwykła SHL w końcówce produkcji. Nie podejrzewam żeby było coś dłubane bo motocykl jest od 1 właściciela z kompletem dokumentów. Także mam szanse zrobić ją na luxa hehe tj trochę chromów itp.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hokunin
PostWysłany: Nie 19:28, 12 Sty 2014 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 796
Przeczytał: 38 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mielec

Może być tak jak mówisz.Własnie zastanawia mnie to czemu L nie jest wybite.A jaki miałeś bak i górne szklanki amorów???Chrom czy malowane na odpowiedni kolor?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Nie 19:39, 12 Sty 2014 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 1828
Przeczytał: 23 tematy

Pomógł: 33 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Zrobisz jak chcesz, ale fajnie jest posiadać jeszcze bardziej unikatowy model. Możesz go zrobić na luxa, ale jeśli to co mówisz to prawda, to masz jeszcze rzadszy model

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hokunin
PostWysłany: Nie 19:44, 12 Sty 2014 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 796
Przeczytał: 38 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mielec

Co ciekawe w pierwszych modelach Luxa były motowane silniki S32 Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mm8255
PostWysłany: Nie 20:01, 12 Sty 2014 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 01 Gru 2013
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

nie nie chromów nie ma dodatkowych
Tutaj zdjęcie
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mm8255 dnia Nie 20:02, 12 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawlasty
PostWysłany: Nie 20:10, 12 Sty 2014 Temat postu:


Junior Admin
Junior Admin

Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 1320
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krosno Odrzańskie

Mogłobyć tak, że mieli na stanie silniki S32U i po prostu ładowali je do zwykłych M11, tym bardziej, że na dniach wchodził nowy model z Wiatrem. Na zdjęciu nie widać żadnego śladu luxa, więc jeśli nasze przypuszczenia są słuszne to ja nie robiłbym z niego luxa (bo przeróbek z M11 już jest pełno) a zostawił go właśnie w takiej konfiguracji. No ale i tak decyzja ostateczna należy do Ciebie Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Nie 20:22, 12 Sty 2014 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2231
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

Klamki chyba już ma od wiatra, ale skąd u niej amortyzator skrętu i czarne gumy na zbiorniku?
Możliwe że ostatnie modele składali z tego co mieli w magazynach. Zostawił bym tak jak jest. Jak tak było, niech tak zostanie.
Same chromy nie zrobią z niej luxa.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hokunin
PostWysłany: Nie 20:54, 12 Sty 2014 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 796
Przeczytał: 38 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mielec

Zostaw tak jak jest.Na prawdę ciekawy przypadek.Fajnie by zrobić dokumentację potwierdzającą autentyczność,żeby potem "znawcy" nie mówili,że składak Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lukasz972
PostWysłany: Wto 18:17, 24 Mar 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 23 Lis 2012
Posty: 92
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

Podłączam się pod temat. Mam nadzieje że w odpowiednim temacie.

Siemka oglądałem dzisiaj shl m11 z 1963r w wersji najprawdopodobniej lux (chromy na zbiorniku paliwa, półce , amortyzatorach,pedale hamulca,śruby , obręcze kół ). Zastanawia mnie tylko jeden szczegół tabliczka znamionowa jest po polsku i u góry pisze SHL M11 a w polu gdzie jest miejsce na wybicie np.symbolu W (wiatr) jest wybite 06 . Pisze tak SHL M1106 niżej numer ramy,silnika i rocznik. Prosze o podpowiedz czy tak może być.
Tak jak pisałem zastanawia mnie to oznaczenie SHl M1106 przy tabliczce widać że nikt nic nie robił.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marco
PostWysłany: Pon 22:52, 23 Mar 2015
PRZENIESIONY
Wto 19:22, 24 Mar 2015 Temat postu:


Elita forum
Elita forum

Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 2231
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 25 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

Czy motocykl jest po remoncie, czy w ''oryginalnym'' stanie? Na liczniku było km czy KPH?
Była już jakiś czas temu shl-ka na allegro w wersji lux ( wizualnjie ) z tabliczką polską , nie było nic o luxie na tabliczce. Motocykl był raczej w oryginale.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lukasz972
PostWysłany: Pon 23:15, 23 Mar 2015
PRZENIESIONY
Wto 19:23, 24 Mar 2015 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 23 Lis 2012
Posty: 92
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

Motocykl jest w oryginalnym stanie szparunki i lakier mocno sfatygowane.
Licznika brak bo ktoś wycioł wiekszy otwór i założył licznik chyba od jawy.
Tak jak pisałem zastanawia mnie to oznaczenie SHl M1106 przy tabliczce widać że nikt nic nie robił.
Amortyzator skrętu ma biały.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Informacje / Identyfikacja części->Tabliczka znamionowa zdjecie
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group