Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Informacje / Identyfikacja części->Shl m06 U przerobiona na m11

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Shl m06 U przerobiona na m11 <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Sławomir
PostWysłany: Pon 13:25, 18 Maj 2020 Temat postu: Shl m06 U przerobiona na m11


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 18 Maj 2020
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podkarapcie

Witam myślałem że kupuję m11 później w dokumentach okazało się że rama to m06U 1959r, numery ramy i silnika grają się z dowodem niestety poprzedni właściciel założył cylinder 175ccm z m11, bak jest jakby z m11 ale w kolorze bordowym
przód z lampą był również bordowy ale musiał być założony z m06T
tylni błotnik jest m06U. to rzeczy do których jak chwilowo doszedłem jeśli podam numer ramy będziecie mogli mi powiedzieć coś więcej? Jeśli wstawiłem post w złym miejscu to serdecznie przepraszam uczę się Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Pon 13:45, 18 Maj 2020 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2227
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Numer ramy raczej za dużo nie zmieni. Spytam tylko skąd masz pewność, że było to kiedyś M06U?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sławomir
PostWysłany: Pon 17:55, 18 Maj 2020 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 18 Maj 2020
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podkarapcie

Posiadam do niej dokumenty które grają się z silnikiem oraz ramą a w nich pisze m06U jak rozróżniacie rocznik po numerach ramy ? Nie mogę tego znaleźć .
Na hamulcu nożnym dokładnie pisze m06U


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sławomir dnia Pon 17:56, 18 Maj 2020, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Paweł2018
PostWysłany: Pon 18:15, 18 Maj 2020 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 08 Mar 2018
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Świętokrzyskie

Jeżeli kupiłeś m06u w cenie m11 to miałeś wyjątkowego farta.
A co mówi tabliczka?
Rok 59 jest przejściowy między m06u a m06t więc wszystko zależy w jakim okresie została wyprodukowana. Bardzo częstą praktyką było wymieniane przedniego zawieszenia i cylindra na 175ccm.
Wrzuć fotki to się zobaczy , a jak masz ochotę to numer ramy i silnika najlepiej bez ostatnich cyfr.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Pon 21:40, 18 Maj 2020 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2227
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Przecież same cyferki nic nie dają, nie ma sensu ich ukrywania. Tak jak obecnie np w otomoto w ogłoszeniu jest rubryka na vin pojazdu. Zdrowy rozsadek Wesoly
Co do zawieszenia przedniego to może być problem z zakupem. Radzę przejrzeć kilka tematów, najlepiej remontów. Może ktoś tam zamieścił numery ramy. Popatrzysz też na zdjęcia i będziesz w stanie ocenić kompletność swojej. Na pewno amortyzatory tylnie są inne, prawdopodobnie też przełożenia silnika i sprzęgła.
To może być ciekawa renowacja, zdjęcia mile widziane


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sławomir
PostWysłany: Śro 9:36, 27 Maj 2020 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 18 Maj 2020
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podkarapcie

Kupiłem cylinder do 150 za 470zł warto ? Chyba nie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Śro 10:53, 27 Maj 2020 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2227
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Cena jest kwestią uznania i zasobności portfela. Pisałem Ci w prywatnej wiadomości że mogę poszukać u siebie.
Wracając do twojego cylindra, jest to 150, czy już 175? Wtedy z tłokiem będzie trudniej lub łatwiej. No i pomyśl o głowicy. Ja w jednym z silników pod gaźnik G20 mam 175 pojemności, ale za mało przejechałem, żeby mieć własne zdanie na temat jego wydajności i działaniu motocykla jako takiego.

Może warto kontynuować ten temat, ale w dziale remonty?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez halcik dnia Śro 10:54, 27 Maj 2020, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sławomir
PostWysłany: Śro 12:40, 27 Maj 2020 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 18 Maj 2020
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podkarapcie

Kupie od Ciebie głowice jak znajdziesz byłoby super Wesoly gaźnik zakladać z wsk 125 i dobierać dysze?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
halcik
PostWysłany: Śro 20:39, 27 Maj 2020 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 2227
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 47 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kutno

Z gaźników dokładnie tak jak piszesz. Warunek jest taki, żeby reagował na kręcenie śrubą poziomą - proponuje żebyś poszukamł oryginalnego, nawet od wsk 125.
Głowice wiem że mam, jak znajdę druga to możemy pogadać bo cylindra bez głowicy nie mam co sobie zostawiać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Informacje / Identyfikacja części->Shl m06 U przerobiona na m11
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group