| Autor | Wiadomość | 
		
		  | Gość | 
			  
				|  Wysłany: Pon 23:18, 28 Lip 2008 Temat postu: [M11] Kranik |  |  | 
		
		  | 
 
 
 
		          
		              
 
 
 | 
			  
				| Odkryłem w Moim "dawcy narządów" taki oto kranik 
 [link widoczny dla zalogowanych]
 
 Od jakiego motoru on jest ?
 Czy to po prostu chwilowe braki w magazynie i chłopaki wzięli co było pod ręką czy też wesoła twórczość poprzedniego właściciela.
 Jakby nie patrzeć pasuje idealnie.
 |  | 
		
		  | Powrót do góry |  | 
		
		  |  | 
		  |  | 
       |  | 
    
		
		  | bitels | 
			  
				|  Wysłany: Wto 6:53, 29 Lip 2008 Temat postu: |  |  | 
		
		  | Moderator
 
  
 
 
		          
		              Dołączył: 21 Sty 2007Posty: 1326
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 4 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Rzeszów
 
 | 
			  
				| Jest to nowszy poprawiony rodzaj kranika, ten długi montowany był w późniejszych gazelach równocześnie ze zwykłym kranikiem. Występuje jeszcze krótka odmiana montowana od ciągników po agregaty prądotwórcze.
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
		
		  | Powrót do góry |  | 
		
		  |  | 
		  
		
		  | SM-500 | 
			  
				|  Wysłany: Wto 7:56, 29 Lip 2008 Temat postu: |  |  | 
		
		  | Moderator
 
  
 
 
		          
		              Dołączył: 20 Wrz 2006Posty: 1001
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 2 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Zagnańsk
 
 | 
			  
				| Sławek napisz jaki to motocykl. M11? Rocznik 61 czy 62? 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
		
		  | Powrót do góry |  | 
		
		  |  | 
		  
		
		  | Gość | 
			  
				|  Wysłany: Wto 8:45, 29 Lip 2008 Temat postu: |  |  | 
		
		  | 
 
 
 
		          
		              
 
 
 | 
			  
				| Klasyka M11 rocznik 62 ale z końca roku bo pierwsza rejestracja w 63.
 Ogólnie w tym egzemplarzu jest kupa rożnych "patentów" a jest on w 100% oryginalny (dziadek jeździł rok po czym miał wypadek i 40 lat przeleżała w szopie)
 
 Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Wto 9:05, 29 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
 |  | 
		
		  | Powrót do góry |  | 
		
		  |  | 
		  
		
		  | SM-500 | 
			  
				|  Wysłany: Wto 8:55, 29 Lip 2008 Temat postu: |  |  | 
		
		  | Moderator
 
  
 
 
		          
		              Dołączył: 20 Wrz 2006Posty: 1001
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 2 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Zagnańsk
 
 | 
			  
				| Na rejestrację nie patrz. Moja IFA ma datę rejestracji 01.01.1956. Jeśli możesz prześlij mi na priva nr ramy i silnika a powiem Ci dokładnie. I przy okazji fotki to wciągne ją do mojego spisu. Mój email [link widoczny dla zalogowanych] 
 Post został pochwalony 0 razy
 
 Ostatnio zmieniony przez SM-500 dnia Wto 8:57, 29 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
 |  | 
		
		  | Powrót do góry |  | 
		
		  |  | 
		  
		
		  | Gość | 
			  
				|  Wysłany: Wto 9:21, 29 Lip 2008 Temat postu: |  |  | 
		
		  | 
 
 
 
		          
		              
 
 
 | 
			  
				| Foty w jakimś konkretnym formacie i rozdzielczości ? |  | 
		
		  | Powrót do góry |  | 
		
		  |  | 
		  
		
		  | SM-500 | 
			  
				|  Wysłany: Wto 9:33, 29 Lip 2008 Temat postu: |  |  | 
		
		  | Moderator
 
  
 
 
		          
		              Dołączył: 20 Wrz 2006Posty: 1001
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 2 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Zagnańsk
 
 | 
			  
				| Niemam wymagań odnośnie rozdzielczości. No chyba że jakiś element mnie bardziej zainteresuje. Wtedy bedę Cie prosilo jakieś szczegóły. Dzięki za info. 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
		
		  | Powrót do góry |  | 
		
		  |  | 
		  
		
		  | arek33h | 
			  
				|  Wysłany: Wto 9:55, 29 Lip 2008 Temat postu: |  |  | 
		
		  | Forumowicz
 
  
 
 
		          
		              Dołączył: 05 Cze 2006Posty: 202
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 3 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Szczytno
 
 | 
			  
				| miałem identyczny w M11 z '66 r. 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
		
		  | Powrót do góry |  | 
		
		  |  | 
		  
		
		  | bitels | 
			  
				|  Wysłany: Wto 15:26, 29 Lip 2008 Temat postu: |  |  | 
		
		  | Moderator
 
  
 
 
		          
		              Dołączył: 21 Sty 2007Posty: 1326
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 4 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Rzeszów
 
 | 
			  
				| Te kraniki były dostępne w handlu jako części zamienne. Każdy wie jaki jest kranik w shl-ce- pękające nakrętki, odstojniki,na ogół cieknące. Prościej było wymienić cały kranik jak bawić sie w jego wymianę. 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
		
		  | Powrót do góry |  | 
		
		  |  | 
		  
		
		  | Gość | 
			  
				|  Wysłany: Czw 23:32, 26 Lut 2009 Temat postu: |  |  | 
		
		  | 
 
 
 
		          
		              
 
 
 | 
			  
				| Dzieki przyjacielu za fotoo:)) teraz wiem jaki moj kranik ma elka:) |  | 
		
		  | Powrót do góry |  | 
		
		  |  | 
		  
		
		  | drix1994 | 
			  
				|  Wysłany: Wto 14:17, 14 Lip 2009 Temat postu: |  |  | 
		
		  | Junior Admin
 
  
 
 
		          
		              Dołączył: 07 Sie 2008Posty: 1677
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 3 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: ok. Lublina
 
 | 
			  
				| ludzie a powiedzcie mi gdzie mogę dostać taką uszczelke co by pasowała pomiedzy kranik a odstojnik ... ? tak jak na fotce bo bez tej dodatkowej uszelkie cieknie jak skur... 
 znalazlem na skuterdebica uszelki:
 [link widoczny dla zalogowanych]  - stary typ
 [link widoczny dla zalogowanych]  - nowy typ
 
 MOJE WIELKIE PYTANIE
   Do kranika co jest na samym początku w temacie jaki typ uszczelek idzie ? stary czy nowy ? Pozdro
 
 Post został pochwalony 0 razy
 
 Ostatnio zmieniony przez drix1994 dnia Wto 15:13, 14 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
 |  | 
		
		  | Powrót do góry |  | 
		
		  |  | 
		  
		
		  | Suchy | 
			  
				|  Wysłany: Wto 16:11, 14 Lip 2009 Temat postu: |  |  | 
		
		  | Moderator
 
  
 
 
		          
		              Dołączył: 28 Sie 2006Posty: 1625
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 3 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Kielce
 
 | 
			  
				| Ja smaruję silikonem po gwincie przed zakręceniem i nic nie cieknie.   
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
		
		  | Powrót do góry |  | 
		
		  |  | 
		  
		
		  | drix1994 | 
			  
				|  Wysłany: Wto 16:30, 14 Lip 2009 Temat postu: |  |  | 
		
		  | Junior Admin
 
  
 
 
		          
		              Dołączył: 07 Sie 2008Posty: 1677
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 3 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: ok. Lublina
 
 | 
			  
				| Po jakim gwincie ?? mi nie cieknie tu przy redukcji, tylko między odstojnikiem a kranikiem, wygląda jakby poprostu coś było nie równe albo odstojnik albo krawędzie kranika a taka uszczelka by zalatwila sprawe od razu... pozdro 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
		
		  | Powrót do góry |  | 
		
		  |  | 
		  
		
		  | Suchy | 
			  
				|  Wysłany: Wto 17:47, 14 Lip 2009 Temat postu: |  |  | 
		
		  | Moderator
 
  
 
 
		          
		              Dołączył: 28 Sie 2006Posty: 1625
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 3 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: Kielce
 
 | 
			  
				| AAA, kurde ja w junaku nie mam żadnej uszczelni i nic nie cieknie w tym miejscu, mam w chałupie 2 oryginalne nowe nieużywane wyniesione z zakłądów kzwm kraniki, jak będę w garazu to oblukam jak ona wygląda. 
 Byłem- wykonana uszczelka z gumy 2mm , w formie pierścienia, szerokość zewnętrzna 22mm a wewnętrzna 16 mm, życze miłej zabawy w wycinanki
  Sam też w tej chwili czynię replikę takowej uszczelki do junkersa. 
 Post został pochwalony 0 razy
 
 Ostatnio zmieniony przez Suchy dnia Wto 18:54, 14 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
 |  | 
		
		  | Powrót do góry |  | 
		
		  |  | 
		  
		
		  | drix1994 | 
			  
				|  Wysłany: Śro 12:36, 15 Lip 2009 Temat postu: |  |  | 
		
		  | Junior Admin
 
  
 
 
		          
		              Dołączył: 07 Sie 2008Posty: 1677
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 3 razy
 Ostrzeżeń: 0/5
 Skąd: ok. Lublina
 
 | 
			  
				| a z czego taką uszczelkę zrobić?? Zwykła guma chyba odpada ?? 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
		
		  | Powrót do góry |  | 
		
		  |  | 
		  
		
		  |  |