Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna  
  Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Informacje / Ciekawostki->[M11 LUX] - proszę o wnikliwą diagnozę :)

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny
[M11 LUX] - proszę o wnikliwą diagnozę :) <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Śro 7:47, 19 Wrz 2007 Temat postu: [M11 LUX] - proszę o wnikliwą diagnozę :)







[link widoczny dla zalogowanych]
Doli - pewnie będziesz miał parę zastrzeżeń co do tego LUXa? Wesoly a co do ceny to przeginka....
Powrót do góry
SM-500
PostWysłany: Śro 7:55, 19 Wrz 2007 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Wrz 2006
Posty: 1001
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zagnańsk

Ale przecież ona niema nic z LUX'a !!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Śro 9:10, 19 Wrz 2007 Temat postu:







No właśnie
Powrót do góry
barteq
PostWysłany: Śro 9:37, 19 Wrz 2007 Temat postu:


Administrator
Administrator

Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 666
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik

Gość chyba szuka jelenia Kwadratowy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Fenix
PostWysłany: Śro 11:11, 19 Wrz 2007 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 19 Sie 2007
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

Faktycznie: nie ma tu niczego z LUX-a (zwłaszcza bak nie jest z tego modelu, ani szklanki amorów = te dwie rzeczy zawsze rzucają się najszybciej w oko). A czy cena jest przeginką? No nie wiem = zwróć uwagę na opis: zarejestrowana, nowe AQ, lakier też raczej w porządku (chyba nawet w oryginale), jeśli jeszcze mechanika jest również dobra, to... Dobry towar to i cena dobra musi być. Trzeba przy tym jeszcze zauważyć, że eschaelki od dawna mają ceny znacznie wyższe, niż np. wueski. Zresztą podobnie jest z fumkami: osiągają ceny wyższe niż poczciwe WSK.
Ale chyba się z Tobą zgadzam: za taką cenę to pewnie nie znajdzie szybko kupca. Tu musi się trafić gorący miłośnik marki SHL. I na to pewnie liczy sprzedający.

A o "fachowości" sprzedającego świadczy taki zapis z aukcji: Moc: 175 KM (129 kW), .

Oooo.. dopiero tez zauważyłem: ona ma rejestrację ze świętokrzyskiego, dokładnie z Buska lub okolic. Moje strony. Zdziwiony


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Śro 15:46, 19 Wrz 2007 Temat postu:







Mógłby to być dobry materiał na Luxa Jezyk Cena jest kosmiczna... Za tą cenę można by kupić 3 SHL zarejestrowane w przyzwoitym stanie...
Powrót do góry
bitels
PostWysłany: Śro 15:48, 19 Wrz 2007 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Wczoraj pisałem do Marcinashl aby pojechał ją pooglądać ,ma ona pewnw ciekawostki:
Nikt nie zauważył białych motylków osłon ????Malowane czy oryginalne??!!!
Ciekawe rączki podobne do WFM, białe osłony przewodów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Fenix
PostWysłany: Śro 21:23, 19 Wrz 2007 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 19 Sie 2007
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

Zauważyłem, zauważyłem - ale przecież nie mogę zamykać dyskusji. Nawet miałem pisać, że facet nie zbyt korzystnie je rozmieścił: mógł umieścić te białe po jednej stronie, a czarne po przeciwnej. Byłoby to chyba zgrabniej!
Nie jestem pewnien tego co zaraz napiszę, ale wydaje mi się że identyczne śruby miały także skutery OSA. Tyle, że właśnie były one w białym kolorze. Także pancerze linek do Osy miały jasny (bo chyba jednak nie był to dokładnie biały) kolor. Jeśli tak było faktycznie, to ta eshaelka ma już dołożone, wymienione te elementy = z oryginalnych na te z Osy. Bo eshaelka - zdaje się - nigdy fabrycznie nie miała takich...
Ale tego nie jestem pewien.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SM-500
PostWysłany: Śro 21:26, 19 Wrz 2007 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Wrz 2006
Posty: 1001
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zagnańsk

Białe linki dorabiane są już dostępne na alledrogo. Niewiem jak jest ze śubami.
A jeśli mowa o Luxach/nieLuksach to zapraszam
http://www.shlka.fora.pl/post3479.html#3479


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marianek_spox
PostWysłany: Czw 7:11, 20 Wrz 2007 Temat postu:


Forumowicz
Forumowicz

Dołączył: 28 Lut 2007
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Myszków/Kraków-DS14kapitol

Od siebie dopowiem iż luxa nie posiadam ,a Moja SHL M11W miał szklanki chromowane (dół+góra) ,białe peszelki kabli , i białe (zachowały się tylko dwie ,ale dziadek pamięta że wszystkie były identyczne). I tyle z luxa Jezyk Możliwe więc że w fabryce "dokładano" części niekonieczne dla zwykłych shl'ek ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bitels
PostWysłany: Czw 7:37, 20 Wrz 2007 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

Fenix napisał:
Zauważyłem, zauważyłem - ale przecież nie mogę zamykać dyskusji. Nawet miałem pisać, że facet nie zbyt korzystnie je rozmieścił: mógł umieścić te białe po jednej stronie, a czarne po przeciwnej. Byłoby to chyba zgrabniej!
Nie jestem pewnien tego co zaraz napiszę, ale wydaje mi się że identyczne śruby miały także skutery OSA. Tyle, że właśnie były one w białym kolorze. Także pancerze linek do Osy miały jasny (bo chyba jednak nie był to dokładnie biały) kolor. Jeśli tak było faktycznie, to ta eshaelka ma już dołożone, wymienione te elementy = z oryginalnych na te z Osy. Bo eshaelka - zdaje się - nigdy fabrycznie nie miała takich...
Ale tego nie jestem pewien.


Rozmieścić inaczej nie mógł bo górne mają śrubę a dolne nakrętkę.
Oska nie miała w ogóle żadnych motylków,a z użytkowych elementów z tworzywa tylko zasuwkę od kluczyka na której się sfrajerowałem miałem dwie a teraz żadnej(usilnie szukam).
Co do białych linek i osłon przewodów to po zamknięciu fabryki WFM w Warszawie i przerwaniu produkcji M52 została im spora ilość białych linek(oryginalnie były białe tylko z czasem robiły sie kremowe jak inne elementy galanterii skutera osa),
te nie pasujące do helek i wiesi poszły jako części zamienne do polmozbytów (linka hamulca tylnego) a pasujące (gaz ,ssanie, hamulec przedni)poszły i na części zamienne i na produkcję do Kielc i Świdnika .
A co jeszcze do białych motylków to moja hipoteza że pierwsze wiśniówki miały taki kolor ,podobnie jak amortyzator skrętu, tylko nie dotrwały do naszych czasów. Świadczyć o tym mogą zdjęcia prototypu M11 właśnie z jasnymi motylkami(sprawdzcie w Zielińskim)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
barteq
PostWysłany: Czw 12:55, 20 Wrz 2007 Temat postu:


Administrator
Administrator

Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 666
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik

co do białych motylków to były takie i szło je dostać sam takie mam, a także białe czy też kremowe osłony przewodów, białą zasuwke stacyjki, biały amorek skrętu, i kremowe gumy na baku i to nie przez to że wyblakły a jak ktoś miał znajomego w fabryce to szło sobie takie części załatwić Wesoly i jeszcze jedną rzecz mam która sie moge pochwalić a chyba jeszcze nigdzie nie widziałem lusterko boczne chromowane przekręcane z boku kierownicy Wesoly Nie żebym sie chwalił dziwią was te białe plastiki bo mnie nie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Pią 9:06, 21 Wrz 2007 Temat postu:







też mam takie lusterko przykręcane do kierownicy, ale nie jest w ciekawym stanie, odcisnął się na nim ząb czasu. Białe osłony przewodów kiedyś miałem przy swojej SHLce M11, a właściwie mój tata, nie wiem skąd je miał, ale pamiętam je dokładnie. Być może kupił linkę od Osy, tego nie wiem.
Powrót do góry
SM-500
PostWysłany: Pią 9:20, 21 Wrz 2007 Temat postu:


Moderator
Moderator

Dołączył: 20 Wrz 2006
Posty: 1001
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zagnańsk

Wydaje mi się że pojawił się dobry temat do opracowania. Dodatkowe wyposażenie motocykli. Szyba , lusterka osłony itp. Czy ktoś się podejmuje?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
barteq
PostWysłany: Pią 10:11, 21 Wrz 2007 Temat postu:


Administrator
Administrator

Dołączył: 26 Lis 2005
Posty: 666
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rybnik

doszły mnie głosy że Ty się tym zajmiesz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny Strona 1 z 2

Forum Forum SHL - polskie motocykle zabytkowe Strona Główna->Informacje / Ciekawostki->[M11 LUX] - proszę o wnikliwą diagnozę :)
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group